Stránka 3 z 4

Napsal: stř kvě 20, 2009 22:37:15
od farmář
hm, myslím že máš dost pravdy, ale může se trefit do něčeho slušnýho. S oleji tomá snadný, on se v moc viskozitách neprodává a mohl by je teoreticky míchat, hustčí s řidším, kdyby to bylo moc.
S tou vypodloženou pružinou to určo nebude světoborný,ale jako malý vypomožení, když to nepožene někam do extrému se to projeví vcelku kladně, si myslím.
Otázka je o kolik potřebuje přitvrdit. O tohle vše je opravdu snažší tam napasovat úplně jiný vidle, ale na co by byl pak asi hrdej,že :wink:

Napsal: stř kvě 20, 2009 22:37:46
od Elvis.
KankX píše:aha tak ted jsem to Elvisi konecne pochopil... neumim nastavit podvozek a proto se na motorce nejdriv svezu a kdyz se mi na ni jede dobre, tak si ji koupim ;-) ...proto nemusim nic stelovat a proto si nekoupim ZX6... protoze kostitras nemusim a prestelovavat ZX6 na enduro nebo cestovni motocykl nebudu....bla bla bla :-D Navic je cele nastaveni k hovnu kdyz vezmu potom spolujezdce, nebo nalozenej kufr apod. tak proc nastavovat neco na 50km jizdy kdyz pak dalsich 200 pojedu nalozenej a timpadem bych to musel cele prestelovat???? Nebo si mam jizdu uzivat jen tu urcitou cast??? Samozrejme ze nekdo to ma lehci, kdyz jezdi porad sam a prevazne tu samou trasu ;-) Ja se snazim po zadne silnici nejet 2x :D

...nebojte, timto jsem skoncil a uz vam tady do toho nebudu kecat :-) ...ladeni zdar :wink:
Meles kraviny... musis mit posledni slovo... Uz to tu dal nebudu rozepisovat. Svoje sem rekl... pokud to nechces pochopit, tvuj boj. Pokud se chces dohadovat, muzes, ale ja uz nereaguju :wink: :P

Napsal: čtv kvě 21, 2009 04:19:20
od misak39
já měl doma jakejsi prastarej tlumičovej olej co jsem lil ještě do kejvačky, dali jsme ho do vidlí u kocoura, bo jsme jinej zrovna neměli, a výsledkem byly tvrdší vidle, odpovídající nastavení (povolení) asi o 5 otáček tou střední tyčkou a 3 otáčky tím větším bazmekem, aby to bylo stejný jak před výměnou. Ale na Kocourovi byly vidle štelovací. Takže olej to dost změnil=přitvrdil,při zachování vlastnosti vidlí
tady :arrow: je shop s olejema různejch viskozit http://www.olejshop.cz/tlumicove-oleje/ a tož včil mudruj :D

Napsal: čtv kvě 21, 2009 08:06:39
od Dargas
neberte to jako ze se chci hadat, to rozhodne ne!
podle mych zkusenosti hustsi olej vidlice "pritvrdi" (jak vy rikate), ja tomu rikam, ze je pretlumi,
resp. ty vidlice tlumi vic. Muze se trefit, to nerikam, s olejema se laborovat (michat) urcite da
a asi bych to zkusil. Myslel jsem to tak, ze jsem tam ja nalil "heavy" (tusim 20w) a bylo to moc.
Jinak zvyseni predpeti neudela "tvrdsi" (rozumej vetsi tuhost) pruzinu. Tuzsi pruzina je proste jedine
jinej exemplar (pruzina) s jinou tuhosti. Predpetim podle me jen vyrobi mensi citlivost k hrbolum.
Ale rikam, nejsem odbornik, pulka mych znalosti je teoreticka, pulka prakticka.
Urcite jsou lidi, co si tam daj podlozky a vyhovuje jim to, takze nic proti.

Napsal: čtv kvě 21, 2009 08:12:23
od Dargas
co bych to tu blekotal....mytus c.12



Obrázek

Napsal: čtv kvě 21, 2009 10:16:06
od SIWS
No vcelku logické věci, když se nad tím člověk zamyslí. Tak teď, ale nevím co mám dělat :?

Napsal: čtv kvě 21, 2009 10:21:34
od misak39
koukni do peněženky a podle toho pokračuj :D Krom výměny vidlí je všechno víceméně jenom "jako"

Napsal: čtv kvě 21, 2009 10:26:28
od SIWS
Souhlasím s tímto názorem. Finance na to momentálně nejsou, ale nebude to trvat dlouho co asi budou. Kdyby byl někdo tak hodny a alespoň poměřil ty vidle podle náčrtu.

Napsal: čtv kvě 21, 2009 10:30:44
od Zdrahy
příteli - pokud nemáš peníze, tak se na to vykašli, pokud peníze máš, kup si motorku kde můžeš podvozek štelovat. Investice které do toho nacpeš se ti nikdy nevrátí a výsledek ti nikdo předem nezaručí. Podvozek je trošku alchymie, výměnou vidlí si hraješ s rozvorem, změnou vyvážení motorky a se spoustou dalších věcí. Kromě toho že to bude celkem drahé, tak to navíc nebude homologované a v případě nehody, či nějakého problému s tím může být spousta problémů...
Pokud ti malý Zed podvozkově nevyhovuje, tak ho pošli po hnědý a kup si něco jiného :wink:

Napsal: čtv kvě 21, 2009 11:11:35
od Dargas
presne tak.

zkus vymenit pruziny (3000kc) hrat si s olejema (500kc/l) a vzduchovou mezerou
(nalit toho tam vic nez je v manualu)
To jsou tak rozumny reseni z ty levny strany, ktery by mohly pomoct.
Jinak si fakt kup z1000 nebo neco.....

Napsal: čtv kvě 21, 2009 12:49:39
od 666S999
Jetý USD levnější vidle se daj sehnat, ale je to Tvůj boj...
N vojně bylo heslo: voják se stará, voják má! Zjisti si ložiska "v krku" a podle toho sháněj komplet předek...aby to nebyla "finanční darda". Na Rexech se taky vidle "překopávaj".
Dej vědět přesně, co potřebuješ, pak se dá shánět...zatím je to "plácání do vody".

Hraní s oleji a s pružinami by mě nebavilo...nemám rád systém POKUS-OMYL :vom: / štelovací, a lepší vidle je většinou
POKUS-TREFA

Napsal: čtv kvě 21, 2009 18:54:06
od SIWS
První bych chtěl zjistit jestli by ty vidle nešly na původní brýle. Kvůli tomu jsem udělal ten náčrt s rozměrama. V otvorech pro vidle v brýlích je průměr 41,6 mm a délka vidle od vrchní hrany po střed osy je 710 mm. Skusím pozjišťovat i ty ložiska. To sem nějak polopaticky přeložil na zahraničním fóru (odkazy jsou na začátku tématu) tak tam pak byli i nějaké čachry se spínacíma skříňkama.

Napsal: čtv kvě 21, 2009 21:22:25
od SIWS
Jako první bych chtěl zjistit jestli by šlo ponechat brýle. A k tomu by se mě hodily ty rozměry těch vidlí na ZX636-R a ZX6-R.

Napsal: čtv kvě 21, 2009 21:27:19
od misak39
Když bude Pepa zejtra doma, změřím Ti průměr vidlí u jeho šestky. Jinak, když koukneš na partdepot na gufera, poznáš jaký průměry vidlí tam jsou, aby pasovaly do brejlí. Ta Pepova šestka má klasický vidle, upsidy se myslím ani nedělaly, nebo od nejvyšších ročníků...

Napsal: čtv kvě 21, 2009 21:48:18
od farmář
prubni olej, 200/litr začíná, to je labor za pár kaček. Když to za nic nebude stát, půjdeš dál.... ale byl tu pronesenej dobrej názor...jestliže je to zbytečně složitý, pošli ji dál a jdi do něčeho, co za tebe vyladila fabrika :wink: ale ať je zelená! 8)