Výměna podvozku

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » stř kvě 20, 2009 22:37:15

hm, myslím že máš dost pravdy, ale může se trefit do něčeho slušnýho. S oleji tomá snadný, on se v moc viskozitách neprodává a mohl by je teoreticky míchat, hustčí s řidším, kdyby to bylo moc.
S tou vypodloženou pružinou to určo nebude světoborný,ale jako malý vypomožení, když to nepožene někam do extrému se to projeví vcelku kladně, si myslím.
Otázka je o kolik potřebuje přitvrdit. O tohle vše je opravdu snažší tam napasovat úplně jiný vidle, ale na co by byl pak asi hrdej,že :wink:
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
Elvis.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4844
Registrován: ned čer 04, 2006 18:04:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elvis. » stř kvě 20, 2009 22:37:46

KankX píše:aha tak ted jsem to Elvisi konecne pochopil... neumim nastavit podvozek a proto se na motorce nejdriv svezu a kdyz se mi na ni jede dobre, tak si ji koupim ;-) ...proto nemusim nic stelovat a proto si nekoupim ZX6... protoze kostitras nemusim a prestelovavat ZX6 na enduro nebo cestovni motocykl nebudu....bla bla bla :-D Navic je cele nastaveni k hovnu kdyz vezmu potom spolujezdce, nebo nalozenej kufr apod. tak proc nastavovat neco na 50km jizdy kdyz pak dalsich 200 pojedu nalozenej a timpadem bych to musel cele prestelovat???? Nebo si mam jizdu uzivat jen tu urcitou cast??? Samozrejme ze nekdo to ma lehci, kdyz jezdi porad sam a prevazne tu samou trasu ;-) Ja se snazim po zadne silnici nejet 2x :D

...nebojte, timto jsem skoncil a uz vam tady do toho nebudu kecat :-) ...ladeni zdar :wink:
Meles kraviny... musis mit posledni slovo... Uz to tu dal nebudu rozepisovat. Svoje sem rekl... pokud to nechces pochopit, tvuj boj. Pokud se chces dohadovat, muzes, ale ja uz nereaguju :wink: :P
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L

ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » čtv kvě 21, 2009 04:19:20

já měl doma jakejsi prastarej tlumičovej olej co jsem lil ještě do kejvačky, dali jsme ho do vidlí u kocoura, bo jsme jinej zrovna neměli, a výsledkem byly tvrdší vidle, odpovídající nastavení (povolení) asi o 5 otáček tou střední tyčkou a 3 otáčky tím větším bazmekem, aby to bylo stejný jak před výměnou. Ale na Kocourovi byly vidle štelovací. Takže olej to dost změnil=přitvrdil,při zachování vlastnosti vidlí
tady :arrow: je shop s olejema různejch viskozit http://www.olejshop.cz/tlumicove-oleje/ a tož včil mudruj :D
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
Dargas
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 832
Registrován: čtv črc 27, 2006 18:00:24
Bydliště: okr. Jihlava

Příspěvek od Dargas » čtv kvě 21, 2009 08:06:39

neberte to jako ze se chci hadat, to rozhodne ne!
podle mych zkusenosti hustsi olej vidlice "pritvrdi" (jak vy rikate), ja tomu rikam, ze je pretlumi,
resp. ty vidlice tlumi vic. Muze se trefit, to nerikam, s olejema se laborovat (michat) urcite da
a asi bych to zkusil. Myslel jsem to tak, ze jsem tam ja nalil "heavy" (tusim 20w) a bylo to moc.
Jinak zvyseni predpeti neudela "tvrdsi" (rozumej vetsi tuhost) pruzinu. Tuzsi pruzina je proste jedine
jinej exemplar (pruzina) s jinou tuhosti. Predpetim podle me jen vyrobi mensi citlivost k hrbolum.
Ale rikam, nejsem odbornik, pulka mych znalosti je teoreticka, pulka prakticka.
Urcite jsou lidi, co si tam daj podlozky a vyhovuje jim to, takze nic proti.
CKC # 594

Uživatelský avatar
Dargas
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 832
Registrován: čtv črc 27, 2006 18:00:24
Bydliště: okr. Jihlava

Příspěvek od Dargas » čtv kvě 21, 2009 08:12:23

co bych to tu blekotal....mytus c.12



Obrázek
CKC # 594

SIWS
Příspěvky: 26
Registrován: stř pro 17, 2008 21:00:32

Příspěvek od SIWS » čtv kvě 21, 2009 10:16:06

No vcelku logické věci, když se nad tím člověk zamyslí. Tak teď, ale nevím co mám dělat :?

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » čtv kvě 21, 2009 10:21:34

koukni do peněženky a podle toho pokračuj :D Krom výměny vidlí je všechno víceméně jenom "jako"
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

SIWS
Příspěvky: 26
Registrován: stř pro 17, 2008 21:00:32

Příspěvek od SIWS » čtv kvě 21, 2009 10:26:28

Souhlasím s tímto názorem. Finance na to momentálně nejsou, ale nebude to trvat dlouho co asi budou. Kdyby byl někdo tak hodny a alespoň poměřil ty vidle podle náčrtu.

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » čtv kvě 21, 2009 10:30:44

příteli - pokud nemáš peníze, tak se na to vykašli, pokud peníze máš, kup si motorku kde můžeš podvozek štelovat. Investice které do toho nacpeš se ti nikdy nevrátí a výsledek ti nikdo předem nezaručí. Podvozek je trošku alchymie, výměnou vidlí si hraješ s rozvorem, změnou vyvážení motorky a se spoustou dalších věcí. Kromě toho že to bude celkem drahé, tak to navíc nebude homologované a v případě nehody, či nějakého problému s tím může být spousta problémů...
Pokud ti malý Zed podvozkově nevyhovuje, tak ho pošli po hnědý a kup si něco jiného :wink:
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Uživatelský avatar
Dargas
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 832
Registrován: čtv črc 27, 2006 18:00:24
Bydliště: okr. Jihlava

Příspěvek od Dargas » čtv kvě 21, 2009 11:11:35

presne tak.

zkus vymenit pruziny (3000kc) hrat si s olejema (500kc/l) a vzduchovou mezerou
(nalit toho tam vic nez je v manualu)
To jsou tak rozumny reseni z ty levny strany, ktery by mohly pomoct.
Jinak si fakt kup z1000 nebo neco.....
CKC # 594

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 666S999 » čtv kvě 21, 2009 12:49:39

Jetý USD levnější vidle se daj sehnat, ale je to Tvůj boj...
N vojně bylo heslo: voják se stará, voják má! Zjisti si ložiska "v krku" a podle toho sháněj komplet předek...aby to nebyla "finanční darda". Na Rexech se taky vidle "překopávaj".
Dej vědět přesně, co potřebuješ, pak se dá shánět...zatím je to "plácání do vody".

Hraní s oleji a s pružinami by mě nebavilo...nemám rád systém POKUS-OMYL :vom: / štelovací, a lepší vidle je většinou
POKUS-TREFA
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

SIWS
Příspěvky: 26
Registrován: stř pro 17, 2008 21:00:32

Příspěvek od SIWS » čtv kvě 21, 2009 18:54:06

První bych chtěl zjistit jestli by ty vidle nešly na původní brýle. Kvůli tomu jsem udělal ten náčrt s rozměrama. V otvorech pro vidle v brýlích je průměr 41,6 mm a délka vidle od vrchní hrany po střed osy je 710 mm. Skusím pozjišťovat i ty ložiska. To sem nějak polopaticky přeložil na zahraničním fóru (odkazy jsou na začátku tématu) tak tam pak byli i nějaké čachry se spínacíma skříňkama.

SIWS
Příspěvky: 26
Registrován: stř pro 17, 2008 21:00:32

Příspěvek od SIWS » čtv kvě 21, 2009 21:22:25

Jako první bych chtěl zjistit jestli by šlo ponechat brýle. A k tomu by se mě hodily ty rozměry těch vidlí na ZX636-R a ZX6-R.

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » čtv kvě 21, 2009 21:27:19

Když bude Pepa zejtra doma, změřím Ti průměr vidlí u jeho šestky. Jinak, když koukneš na partdepot na gufera, poznáš jaký průměry vidlí tam jsou, aby pasovaly do brejlí. Ta Pepova šestka má klasický vidle, upsidy se myslím ani nedělaly, nebo od nejvyšších ročníků...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » čtv kvě 21, 2009 21:48:18

prubni olej, 200/litr začíná, to je labor za pár kaček. Když to za nic nebude stát, půjdeš dál.... ale byl tu pronesenej dobrej názor...jestliže je to zbytečně složitý, pošli ji dál a jdi do něčeho, co za tebe vyladila fabrika :wink: ale ať je zelená! 8)
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Odpovědět