Pomoc - rada

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pát led 23, 2009 16:15:56

Je jasné,že to nejde zapojit do relé místo živého a země...Šlo jen o ty tři dráty.
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
Petan
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 68
Registrován: sob zář 06, 2008 12:20:56
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petan » pon led 26, 2009 14:50:46

takže zapojil jsem nějak to vynutí, motor jednou škitl a hotovo, nechal jsme nabít baterku a už běží,jenže nevím proč, když nastartuju tak svítí kontrolka mazání - když skusím vytočit motor na cca 3-4 tisíce zhasne, čím to může být způsobeno?

A ještě jedna věc , jak poznám že alternátor dobíjí ? - na palubce není kontrolka dobíjení....
ZX6R NINJA - když jí miluješ není co řešit ....
Modrej slimejš xD

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » pon led 26, 2009 16:35:44

Takže ktomu oleju. Buď už je čidlo trochu k.o. a spíná (rozepíná) pozdějc, nebo máš v olejovém koši, potrubí, k čerpadlu netěsnost a delší dobu trvá než čerpadlo nasaje olej. Tím se taky olej ztrácá z mazacího okruhu po doběhu motoru. Možná je taky koš nebo olejový filtr zanešný. Tech možností je víc. Všecko zkontroluj! Jinak to dobíjení poznáš nejjednodušeji tak, že po nastartování odpojíš na chvilku třeba mínusoví kontakt z baterie. Pokud motor nezhasne tak altík dává. Než ovšem začneš kontakt připojovat tak to zdechni a připojuj až pak. Jo a bacha na zkrat!
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9362
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » pon led 26, 2009 16:47:08

....a ja vzdycky myslel, ze aby altik daval, musi mit buzeni z baterie :roll: ...tak tedy nevim, buzeni nemuselo mit dynamo v Trabantu :wink: :)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Dandy
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 46
Registrován: čtv pro 06, 2007 20:18:03
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Dandy » pon led 26, 2009 16:50:10

Na to dobíjení si kup obyč. skoušečku za 90kč a budeš mít klid a jistotu. Určitě ji později využiješ i jinak.
ZZR-1100, CBR 1100xx
Hlavní je, dojed do cíle.

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pon led 26, 2009 17:52:16

Taktéž bych nedoporučoval odpojovat baterii.Měl jsem tu Cagivu Mito,dávala 18V do palubní sítě.V baterce se uklepal kontakt a dobíjení se nemělo o co "opřít".
samozřejmě relé bylo po smrti.
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
Petan
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 68
Registrován: sob zář 06, 2008 12:20:56
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petan » pon led 26, 2009 19:59:47

no skoušel to startovat otec 2 krat a pak jsem to skoušel když jsem přišel z práce , tak jak se dostali otáčky pod 1500 tak začala svítit. tak sem ji nechal tak ve 2000 běžet, pak sem nechal spadnou točky a už dobré a po chvíli zase, tak jsem to zdechl a nechal to tak, teď jsem tam byl je to cc 20 minut a skoušel jsem to nakopnout a motor běžel v cca 1000 ot/min tak 5 až 10 minut a nic kontrolka vpoho - nesvítila. tak nevím čím to mohlo býti, co se týče filtru je nový - champion.
ZX6R NINJA - když jí miluješ není co řešit ....
Modrej slimejš xD

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 666S999 » pon led 26, 2009 21:28:09

Petan píše:no skoušel to startovat otec 2 krat a pak jsem to skoušel když jsem přišel z práce , tak jak se dostali otáčky pod 1500 tak začala svítit. tak sem ji nechal tak ve 2000 běžet, pak sem nechal spadnou točky a už dobré a po chvíli zase, tak jsem to zdechl a nechal to tak, teď jsem tam byl je to cc 20 minut a skoušel jsem to nakopnout a motor běžel v cca 1000 ot/min tak 5 až 10 minut a nic kontrolka vpoho - nesvítila. tak nevím čím to mohlo býti, co se týče filtru je nový - champion.
1) kontrolka mazání není nic jiného, než tlakový spínač (takže rozdíly tlaku při signalizaci jsou bez diskuze
2) pokud u "starší" mašiny prosvěcuje při volnoběhu, v létě...je motor za zenitem :cry: , jestli zhasíná při 2T...bych raděj zkontroloval cestičky...aby to nebylo drahé! Někdo psal o "zasyfleným" olejovým rozvodu od silikonového těsnění...
3) dobíjení změříš Ampérmetrem (bylo by to na hranici rozsahu do 20A, ale zapojený na kabelový oka, ne jen držet hrotama!!! rozpojit baterku bych si netroufl!!! taky by sis vydělal na nový - alt NELZE bez zátěže!!!) nebo jen Voltmetrem, na baterce by mělo být 13,5 - 14,5V
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » pon led 26, 2009 22:56:44

Odpojit baterku možeš. Je to sice riskantní, ale pokud rosvítíš světla a odpojíš to enem na pár vteřin a pak to chcípneš tak se nic nestane. Mám to vyzkoušeno! Hlavně nesmíš za běhu zas připojovat. To je riskantnější. Pokud ale změříš napětí na baterce před nastartováním a posléze po nastartování tak budeš vědět esi dobíjí nebo ne. Napětí sa mosí zvýšit. Chosé je jednička, mně to hned nenapadlo. Holt su po restartu no :lol:
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
Petan
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 68
Registrován: sob zář 06, 2008 12:20:56
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petan » úte led 27, 2009 06:36:31

666S999 píše:
Petan píše:no skoušel to startovat otec 2 krat a pak jsem to skoušel když jsem přišel z práce , tak jak se dostali otáčky pod 1500 tak začala svítit. tak sem ji nechal tak ve 2000 běžet, pak sem nechal spadnou točky a už dobré a po chvíli zase, tak jsem to zdechl a nechal to tak, teď jsem tam byl je to cc 20 minut a skoušel jsem to nakopnout a motor běžel v cca 1000 ot/min tak 5 až 10 minut a nic kontrolka vpoho - nesvítila. tak nevím čím to mohlo býti, co se týče filtru je nový - champion.
1) kontrolka mazání není nic jiného, než tlakový spínač (takže rozdíly tlaku při signalizaci jsou bez diskuze
2) pokud u "starší" mašiny prosvěcuje při volnoběhu, v létě...je motor za zenitem :cry: , jestli zhasíná při 2T...bych raděj zkontroloval cestičky...aby to nebylo drahé! Někdo psal o "zasyfleným" olejovým rozvodu od silikonového těsnění...
3) dobíjení změříš Ampérmetrem (bylo by to na hranici rozsahu do 20A, ale zapojený na kabelový oka, ne jen držet hrotama!!! rozpojit baterku bych si netroufl!!! taky by sis vydělal na nový - alt NELZE bez zátěže!!!) nebo jen Voltmetrem, na baterce by mělo být 13,5 - 14,5V


Vlétě? šak je zima jak pes, za zenitem - co to je za pojem ? jestli zhasíná při 2 T ? ....... ale před výměnou oleje nic nesvítilo, vše bylo OK, je jsem dal druhý olej + filtr a začala z ničeho nic svítit......
ZX6R NINJA - když jí miluješ není co řešit ....
Modrej slimejš xD

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9362
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » úte led 27, 2009 10:47:33

Petan píše:
Vlétě? šak je zima jak pes, za zenitem - co to je za pojem ? jestli zhasíná při 2 T ? ....... ale před výměnou oleje nic nesvítilo, vše bylo OK, je jsem dal druhý olej + filtr a začala z ničeho nic svítit......
...ted me tak napada. To sviceni ti zacalo delat po vymene oleje, myslis tim prvni nastartovani po vymene? Protoze kdyz se vypusti olej a da novej tak po nastartovani to nejakou dobu trva, nez se dostane vsude kam ma a nejakou tu dobu sviti i ta kontrolka. Pri dalsim nastartovani by to vsak melo fungovat uz uplne normalne.
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Petan
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 68
Registrován: sob zář 06, 2008 12:20:56
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petan » úte led 27, 2009 21:43:08

dnes jsem nastartoval a kontrolka už nesvítila ........... měřil jsme tu baterku když motor neběžel měla 12.5 voltu a když jsem nastartovla tak na ní bylo 14,7 voltu ,takže alt. by měl dobíjet....
ZX6R NINJA - když jí miluješ není co řešit ....
Modrej slimejš xD

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9362
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » úte led 27, 2009 22:34:25

tak jsi stastny clovek a na jare muzes vyrazit ;-)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 666S999 » stř led 28, 2009 00:21:38

KankX píše:tak jsi stastny clovek a na jare muzes vyrazit ;-)
Tak OK! :wink:
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Odpovědět