Pomoc - rada
takže zapojil jsem nějak to vynutí, motor jednou škitl a hotovo, nechal jsme nabít baterku a už běží,jenže nevím proč, když nastartuju tak svítí kontrolka mazání - když skusím vytočit motor na cca 3-4 tisíce zhasne, čím to může být způsobeno?
A ještě jedna věc , jak poznám že alternátor dobíjí ? - na palubce není kontrolka dobíjení....
A ještě jedna věc , jak poznám že alternátor dobíjí ? - na palubce není kontrolka dobíjení....
ZX6R NINJA - když jí miluješ není co řešit ....
Modrej slimejš xD
Modrej slimejš xD
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Takže ktomu oleju. Buď už je čidlo trochu k.o. a spíná (rozepíná) pozdějc, nebo máš v olejovém koši, potrubí, k čerpadlu netěsnost a delší dobu trvá než čerpadlo nasaje olej. Tím se taky olej ztrácá z mazacího okruhu po doběhu motoru. Možná je taky koš nebo olejový filtr zanešný. Tech možností je víc. Všecko zkontroluj! Jinak to dobíjení poznáš nejjednodušeji tak, že po nastartování odpojíš na chvilku třeba mínusoví kontakt z baterie. Pokud motor nezhasne tak altík dává. Než ovšem začneš kontakt připojovat tak to zdechni a připojuj až pak. Jo a bacha na zkrat!
Dak
CKC -015-
CKC -015-
no skoušel to startovat otec 2 krat a pak jsem to skoušel když jsem přišel z práce , tak jak se dostali otáčky pod 1500 tak začala svítit. tak sem ji nechal tak ve 2000 běžet, pak sem nechal spadnou točky a už dobré a po chvíli zase, tak jsem to zdechl a nechal to tak, teď jsem tam byl je to cc 20 minut a skoušel jsem to nakopnout a motor běžel v cca 1000 ot/min tak 5 až 10 minut a nic kontrolka vpoho - nesvítila. tak nevím čím to mohlo býti, co se týče filtru je nový - champion.
ZX6R NINJA - když jí miluješ není co řešit ....
Modrej slimejš xD
Modrej slimejš xD
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
1) kontrolka mazání není nic jiného, než tlakový spínač (takže rozdíly tlaku při signalizaci jsou bez diskuzePetan píše:no skoušel to startovat otec 2 krat a pak jsem to skoušel když jsem přišel z práce , tak jak se dostali otáčky pod 1500 tak začala svítit. tak sem ji nechal tak ve 2000 běžet, pak sem nechal spadnou točky a už dobré a po chvíli zase, tak jsem to zdechl a nechal to tak, teď jsem tam byl je to cc 20 minut a skoušel jsem to nakopnout a motor běžel v cca 1000 ot/min tak 5 až 10 minut a nic kontrolka vpoho - nesvítila. tak nevím čím to mohlo býti, co se týče filtru je nový - champion.
2) pokud u "starší" mašiny prosvěcuje při volnoběhu, v létě...je motor za zenitem

3) dobíjení změříš Ampérmetrem (bylo by to na hranici rozsahu do 20A, ale zapojený na kabelový oka, ne jen držet hrotama!!! rozpojit baterku bych si netroufl!!! taky by sis vydělal na nový - alt NELZE bez zátěže!!!) nebo jen Voltmetrem, na baterce by mělo být 13,5 - 14,5V
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Odpojit baterku možeš. Je to sice riskantní, ale pokud rosvítíš světla a odpojíš to enem na pár vteřin a pak to chcípneš tak se nic nestane. Mám to vyzkoušeno! Hlavně nesmíš za běhu zas připojovat. To je riskantnější. Pokud ale změříš napětí na baterce před nastartováním a posléze po nastartování tak budeš vědět esi dobíjí nebo ne. Napětí sa mosí zvýšit. Chosé je jednička, mně to hned nenapadlo. Holt su po restartu no 

Dak
CKC -015-
CKC -015-
666S999 píše:1) kontrolka mazání není nic jiného, než tlakový spínač (takže rozdíly tlaku při signalizaci jsou bez diskuzePetan píše:no skoušel to startovat otec 2 krat a pak jsem to skoušel když jsem přišel z práce , tak jak se dostali otáčky pod 1500 tak začala svítit. tak sem ji nechal tak ve 2000 běžet, pak sem nechal spadnou točky a už dobré a po chvíli zase, tak jsem to zdechl a nechal to tak, teď jsem tam byl je to cc 20 minut a skoušel jsem to nakopnout a motor běžel v cca 1000 ot/min tak 5 až 10 minut a nic kontrolka vpoho - nesvítila. tak nevím čím to mohlo býti, co se týče filtru je nový - champion.
2) pokud u "starší" mašiny prosvěcuje při volnoběhu, v létě...je motor za zenitem, jestli zhasíná při 2T...bych raděj zkontroloval cestičky...aby to nebylo drahé! Někdo psal o "zasyfleným" olejovým rozvodu od silikonového těsnění...
3) dobíjení změříš Ampérmetrem (bylo by to na hranici rozsahu do 20A, ale zapojený na kabelový oka, ne jen držet hrotama!!! rozpojit baterku bych si netroufl!!! taky by sis vydělal na nový - alt NELZE bez zátěže!!!) nebo jen Voltmetrem, na baterce by mělo být 13,5 - 14,5V
Vlétě? šak je zima jak pes, za zenitem - co to je za pojem ? jestli zhasíná při 2 T ? ....... ale před výměnou oleje nic nesvítilo, vše bylo OK, je jsem dal druhý olej + filtr a začala z ničeho nic svítit......
ZX6R NINJA - když jí miluješ není co řešit ....
Modrej slimejš xD
Modrej slimejš xD
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9362
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
...ted me tak napada. To sviceni ti zacalo delat po vymene oleje, myslis tim prvni nastartovani po vymene? Protoze kdyz se vypusti olej a da novej tak po nastartovani to nejakou dobu trva, nez se dostane vsude kam ma a nejakou tu dobu sviti i ta kontrolka. Pri dalsim nastartovani by to vsak melo fungovat uz uplne normalne.Petan píše:
Vlétě? šak je zima jak pes, za zenitem - co to je za pojem ? jestli zhasíná při 2 T ? ....... ale před výměnou oleje nic nesvítilo, vše bylo OK, je jsem dal druhý olej + filtr a začala z ničeho nic svítit......
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira