Stránka 3 z 9
Napsal: sob kvě 10, 2008 12:18:02
od SMIRAK
Možná umím poradit
Náporové sání co je na zx 9 r pracuje tak, že zvýší tlak paliva v plovákové komoře a tím obohatí směs, zároven vzduchotěsný airbox stejným tlakem plní válce,zůstane tak poměr paliva good 1: 13,5 asi lambda 1, je tedy problém zde
1) netěsný airbox tzn,sponky na hadicích těsnění aiboxu
2) injektory v předu v náfucích až hadice do babrců netěsná
tip. až to složíš bude problém furt, oddělej hadici k plovámům a gumy do airboxu, pokud to pařád nepojede,není to tím, jdi a kopni borce co ti to zpravoval do prdele, bude problém v palivu(hladiny,synchro,čerpadlo,...) něco z toho
Napsal: sob kvě 10, 2008 19:32:13
od sweetyboy
SMIRAK píše:Možná umím poradit
Náporové sání co je na zx 9 r pracuje tak, že zvýší tlak paliva v plovákové komoře a tím obohatí směs, zároven vzduchotěsný airbox stejným tlakem plní válce,zůstane tak poměr paliva good 1: 13,5 asi lambda 1, je tedy problém zde
1) netěsný airbox tzn,sponky na hadicích těsnění aiboxu
2) injektory v předu v náfucích až hadice do babrců netěsná
tip. až to složíš bude problém furt, oddělej hadici k plovámům a gumy do airboxu, pokud to pařád nepojede,není to tím, jdi a kopni borce co ti to zpravoval do prdele, bude problém v palivu(hladiny,synchro,čerpadlo,...) něco z toho
Jo v pondeli jdu na brzdu a zkusime trochu postelovat palivo. No a kdyz to nepomuze tak to dovezu ešimu do nymburka at se na to mrkne
Ty hadice a vsechno kolem vzduchu sem uz kontroloval..Na tu hladinu toho paliva jsem taky myslel..No snad je to tim.....
Napsal: čtv kvě 22, 2008 10:46:04
od sweetyboy
Takže motorka byla včera na brzdě ale hazelo jim to tam pry spoustu chyb a pry jim to ukazalo i ze motorka ma jen 120 koní..předtím měla 145.
Dneska jde opet na brzdu tak jsem zvedav co ukaze dnes
Napsal: pát kvě 30, 2008 16:45:27
od sweetyboy
Napsal: pát kvě 30, 2008 16:49:22
od sweetyboy
jo jeste jsem chtel vedet jak se to počítá kdyz je moto na brzdě????jaktože hodnoty na zadním kole jsou jiné než na motoru???a jaka hodnota je tedy napsana v mototestech????hodnota motoru nebo zadního kola??dík
Napsal: pát kvě 30, 2008 17:15:23
od Dak
Hodnota se liší, protože část výkonu sežere převodovka, řetěz, spojka, ložiska atd. V testech uvádí většinou výkon motoru. Výkon na zadním kole jen někdy. Většinou je to popsané.
Napsal: pát kvě 30, 2008 19:32:41
od Anti
Tak jak bylo řečeno.Hodnota se uvádí buď na klikové hřídeli nebo na zadním kole(vždy nižší o ztráty).Pokud to není upřesněno,mělo by to snad být na zadním kole,ale není to jistota...
Stejné martirium jako suchá-pohotovostní váha....
Napsal: sob kvě 31, 2008 12:01:54
od sweetyboy
Jo tak to ja myslim ze to bude asi vsechno vykon na zadnim kole. To by ty motorky pak mely silene vykony

Napsal: sob kvě 31, 2008 13:20:12
od Zdrahy
HP je udávaný výkon na motoru a BHP na zadním kole. Výkon v papírech je tuším udávaný na motoru

Napsal: sob kvě 31, 2008 13:30:28
od sweetyboy
ted jsem z toho nejakej zmatenej..koukal jsem na testy a moc to nechapu...na cem je teda vyssi vykon??na motoru nebo na zadnim kole??
Napsal: sob kvě 31, 2008 15:26:30
od Zdrahy
Vyšší výkon je samozřejmě na motoru

při přenosu na zadní kolo (potažmo na silnici) se může ztratit klidně i čtvrtina výkonu motoru

Napsal: sob kvě 31, 2008 16:05:12
od sweetyboy
Napsal: sob kvě 31, 2008 18:02:11
od Zdrahy
To by potom stačil řetěz - zvyšoval by výkon

dáš tři řetězy za sebe a máš ze šestky litra

Napsal: sob kvě 31, 2008 18:32:56
od sweetyboy
no to mozna staci, kdyz ty nektery motorky maji vzadu prodlouzenou kyvku a taky delsi retez..ale ty fakt jedou:D
Napsal: pon čer 02, 2008 20:36:39
od sweetyboy