Stránka 3 z 3
Napsal: ned dub 13, 2008 14:08:36
od farmář
Čoude, a není to mezikusem? ( ...mezi plynem a mašinou...) když leješ 100oktan, asi od ní něco chceš

já cestuji za směšnou spotřebu,ale jak mě chytně happy time, kdeže mrcha spotřeba je! pak už to měřit neumím

Napsal: ned dub 13, 2008 14:26:57
od čoud
I to je mozny, o tom zadna ...
Napsal: ned dub 13, 2008 21:56:31
od Pavel ZRX
Je to hlavně o kompresním poměru motoru. Při kompresním poměru 10:1 pojede dobře BA 95, při kompresi přes 11:1 bude potřeba BA 98. Něco se dá upravit změnou předstihu a bohatosti směsi, ale při použití benzínu s větším oktanovým číslem, směs většinou hoří až ve výfuku. Vyčistění motoru asi nehrozí, pouze vyšší tepelné namáhání a změna barvy svodů.
pro ZX 12
Napsal: čtv črc 10, 2008 18:00:23
od Roman - ZX12
takze kolem dokola do ZX12 je 95 v pohode, a vse jine je spise placebo,
jeslti jsem to dobre pochopil

Napsal: čtv črc 10, 2008 21:40:14
od Maverick
Ať si kdo chce co chce říká , tak prostě poznám V-power i v-power racing. Dokonce sem minulý tejden natankoval 10oktanovou vervu u benziny a ta se mi zdá nejlepší - motor má tišší chod a celkově je to znát. A teď mě ukamenujte

Napsal: čtv črc 10, 2008 22:15:29
od 666S999
No, REX 1100 má oktanový nárok na "speciál 91" takže dostával N95, a max do půlky bonbón 98, aby se vyčístily saze...
a je to podle mne placebo, (nekamenuji Tě, Mave...) co ušetříš na benálu, vraž do vzd,filtru a bude...
(taky jsem to posral, vím..., na 1100 jsem se na filtr vy+ral a spotřeba byla znát a jelo by to s novým rozhodně líp...Ať mne Marťyn nekamenuje.)
Napsal: sob črc 12, 2008 21:06:00
od KankX
Maverick píše:Ať si kdo chce co chce říká , tak prostě poznám V-power i v-power racing. Dokonce sem minulý tejden natankoval 10oktanovou vervu u benziny a ta se mi zdá nejlepší - motor má tišší chod a celkově je to znát. A teď mě ukamenujte

kdyz mas maloobjemovy stroj musis mu trosku doprat aby ti to jelo

u Rexe to nepoznam...
Napsal: ned črc 13, 2008 01:09:32
od Lech
Nejhorší benzín co jsem tankoval a ne jednou byl Natural 95 u OMW

Stalo se mi že po na tankování u neznačkových benzinek to jelo svižnějš.

Napsal: ned črc 13, 2008 07:22:28
od Maverick
666S999 píše:No, REX 1100 má oktanový nárok na "speciál 91" takže dostával N95, a max do půlky bonbón 98, aby se vyčístily saze...
a je to podle mne placebo, (nekamenuji Tě, Mave...) co ušetříš na benálu, vraž do vzd,filtru a bude...
(taky jsem to posral, vím..., na 1100 jsem se na filtr vy+ral a spotřeba byla znát a jelo by to s novým rozhodně líp...Ať mne Marťyn nekamenuje.)
Filtr mám KN - takže ten je v poho - to byla 1 investice.
A jinak je to určitě pravda , že na silnějším stroji to tak nepoznáš jako na 6tce - budeme muset asi přesedlat
