vysokooktanový benzín

Modely, testy, zkušenosti
Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » ned dub 13, 2008 14:08:36

Čoude, a není to mezikusem? ( ...mezi plynem a mašinou...) když leješ 100oktan, asi od ní něco chceš 8) já cestuji za směšnou spotřebu,ale jak mě chytně happy time, kdeže mrcha spotřeba je! pak už to měřit neumím :lol: :lol:
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
čoud
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 4340
Registrován: stř led 25, 2006 12:30:49
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čoud » ned dub 13, 2008 14:26:57

I to je mozny, o tom zadna ...
Ninja 1000SX AKA Saxana
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » ned dub 13, 2008 21:56:31

Je to hlavně o kompresním poměru motoru. Při kompresním poměru 10:1 pojede dobře BA 95, při kompresi přes 11:1 bude potřeba BA 98. Něco se dá upravit změnou předstihu a bohatosti směsi, ale při použití benzínu s větším oktanovým číslem, směs většinou hoří až ve výfuku. Vyčistění motoru asi nehrozí, pouze vyšší tepelné namáhání a změna barvy svodů.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
Roman - ZX12
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 587
Registrován: stř črc 09, 2008 16:20:51
Bydliště: morava

pro ZX 12

Příspěvek od Roman - ZX12 » čtv črc 10, 2008 18:00:23

takze kolem dokola do ZX12 je 95 v pohode, a vse jine je spise placebo,
jeslti jsem to dobre pochopil :-)
Kawasaki Skuter Moravia Limited Edition
Kawasaki + Lancia = best24ever (430 HP)
#1059

Uživatelský avatar
Maverick
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2504
Registrován: sob srp 12, 2006 21:10:54

Příspěvek od Maverick » čtv črc 10, 2008 21:40:14

Ať si kdo chce co chce říká , tak prostě poznám V-power i v-power racing. Dokonce sem minulý tejden natankoval 10oktanovou vervu u benziny a ta se mi zdá nejlepší - motor má tišší chod a celkově je to znát. A teď mě ukamenujte :o

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 666S999 » čtv črc 10, 2008 22:15:29

No, REX 1100 má oktanový nárok na "speciál 91" takže dostával N95, a max do půlky bonbón 98, aby se vyčístily saze...

a je to podle mne placebo, (nekamenuji Tě, Mave...) co ušetříš na benálu, vraž do vzd,filtru a bude...

(taky jsem to posral, vím..., na 1100 jsem se na filtr vy+ral a spotřeba byla znát a jelo by to s novým rozhodně líp...Ať mne Marťyn nekamenuje.)
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » sob črc 12, 2008 21:06:00

Maverick píše:Ať si kdo chce co chce říká , tak prostě poznám V-power i v-power racing. Dokonce sem minulý tejden natankoval 10oktanovou vervu u benziny a ta se mi zdá nejlepší - motor má tišší chod a celkově je to znát. A teď mě ukamenujte :o
kdyz mas maloobjemovy stroj musis mu trosku doprat aby ti to jelo :lol: u Rexe to nepoznam...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Lech
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2151
Registrován: pát úno 17, 2006 14:07:30
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lech » ned črc 13, 2008 01:09:32

Nejhorší benzín co jsem tankoval a ne jednou byl Natural 95 u OMW :idea: Stalo se mi že po na tankování u neznačkových benzinek to jelo svižnějš. :roll:
mobil:732 654 530
ZX-12 R (02)
ZZR 1100 (93)
ZX-9 R (99)
CKC # 078

Uživatelský avatar
Maverick
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2504
Registrován: sob srp 12, 2006 21:10:54

Příspěvek od Maverick » ned črc 13, 2008 07:22:28

666S999 píše:No, REX 1100 má oktanový nárok na "speciál 91" takže dostával N95, a max do půlky bonbón 98, aby se vyčístily saze...

a je to podle mne placebo, (nekamenuji Tě, Mave...) co ušetříš na benálu, vraž do vzd,filtru a bude...

(taky jsem to posral, vím..., na 1100 jsem se na filtr vy+ral a spotřeba byla znát a jelo by to s novým rozhodně líp...Ať mne Marťyn nekamenuje.)
Filtr mám KN - takže ten je v poho - to byla 1 investice.
A jinak je to určitě pravda , že na silnějším stroji to tak nepoznáš jako na 6tce - budeme muset asi přesedlat :twisted:

Odpovědět