Starter
Už sem to tu psal.KLR má kapacitní CDI které je napájeno pomocí "budících" cívek.Pokud máš nový snímač a odzkoušené CDI,je to ten snímač.Žádných 12v to CDI nejde.Kdybys ses vyznal ve schematu tak bys věděl že na spínačku jde jen kostřící propoj jako chcípák.Cívky jsou navinuty na statoru.Převíjí to nějaký chlap,má inzerát tuším na motorkari nebo motoinzerce.Ty cívky dávají při startu cca 24v,při běhu kolem 180v.Jsou tedy vysokonapěťové.Nabíjejí kondík pro impuls do indučky a zároveň přes zenerky živí vlastní elektroniku CDI.A snímač na KLR 650 je stejný jako většina dílů z motoru..
Jeden stačí....na všechno....
Pokud máš nové cívky,CDI i snímač,tak se ještě musíš postarat o správné zapojení konektoru.To CDI co tam bylo má určitě jiné.
Červený a bílý drát vede do statoru.Modrá s červeným pruhem a červená se zeleným vede do snímače.Černá je výstup na indučku.Černá se žlutým je zem.Červená s černým je blokování-to prozatím můžeš uzemnit,jinak to vede do diodového můstku(malá černá krabička).Pokud to takhle zapojíš,tak to musí jít.Esli ne,přeměř indučku.
Červený a bílý drát vede do statoru.Modrá s červeným pruhem a červená se zeleným vede do snímače.Černá je výstup na indučku.Černá se žlutým je zem.Červená s černým je blokování-to prozatím můžeš uzemnit,jinak to vede do diodového můstku(malá černá krabička).Pokud to takhle zapojíš,tak to musí jít.Esli ne,přeměř indučku.
Jeden stačí....na všechno....