Stránka 3 z 3
Napsal: pon dub 09, 2007 21:04:59
od milda
Ahoj!!
Jsem tu nováček,snad nebude vadit,když taky naťukám pár písmenek??
ZRX 1200 má psáno 90Kw a docela to odpovídá.To je asi 124 PS....
I ve dvou se mi stane,že když se zapomenu,tak jde na zadní...
Schodou okolností jde zítra na brzdu-po osazení laďáku a vůbec-aby byla ideálně nastavená.
Napsal: pon dub 09, 2007 21:25:16
od DoktorZRX
milda píše:Ahoj!!
Jsem tu nováček,snad nebude vadit,když taky naťukám pár písmenek??
ZRX 1200 má psáno 90Kw a docela to odpovídá.To je asi 124 PS....
I ve dvou se mi stane,že když se zapomenu,tak jde na zadní...
Schodou okolností jde zítra na brzdu-po osazení laďáku a vůbec-aby byla ideálně nastavená.
No jó, dvanáctečka, ta je proti 11ce jako kafe s rumem

Napsal: úte dub 10, 2007 21:23:29
od PajaZR
DoktorZRX píše:Já bych se ani nedivil, kdybych ty vačky tam po původním majiteli měl.Ve starých čmn o něm v bazaru píšou- skokan zelený a to samý co dělá moje zrx: na jedničku do 5ti a pak přidat a je to

V tvým případě bych spíš než ty vačky řešil odškrcení.V čr je spoustu dovezených rexů a s 98 koníky

Tak jsem byl v ASKU kvůli tomu škrcení...Jiný víčka cca1200kč a šoup.májí dorazy.A prý možná jiný trysky a membrány a dál do moc nechtěl nerozebírat.samozřejmě bych to tam musel nechat udělat což chápu.kšeft je kšeft.cenu mi neřekli ale si myslím max.do 5tis.no uvidíme.
Napsal: úte dub 10, 2007 21:54:10
od DoktorZRX
PajaZR píše:
Tak jsem byl v ASKU kvůli tomu škrcení...Jiný víčka cca1200kč a šoup.májí dorazy.A prý možná jiný trysky a membrány a dál do moc nechtěl nerozebírat.samozřejmě bych to tam musel nechat udělat což chápu.kšeft je kšeft.cenu mi neřekli ale si myslím max.do 5tis.no uvidíme.
Tak to si myslím, že to za ten plnej výkon stojí

Napsal: úte dub 10, 2007 22:34:54
od milda
DoktorZRX píše:milda píše:Ahoj!!
Jsem tu nováček,snad nebude vadit,když taky naťukám pár písmenek??
ZRX 1200 má psáno 90Kw a docela to odpovídá.To je asi 124 PS....
I ve dvou se mi stane,že když se zapomenu,tak jde na zadní...
Schodou okolností jde zítra na brzdu-po osazení laďáku a vůbec-aby byla ideálně nastavená.
No jó, dvanáctečka, ta je proti 11ce jako kafe s rumem


Teď ještě záleží,jestli Ti chutná kafe s rumem nebo bez rumu....
Zdá se mi v téhle asociaci výborný obojí!!!!
A kráááásnýýýý!!!!!!

Napsal: stř dub 11, 2007 18:06:54
od DoktorZRX
Nejvíc mi chutná moje Káwa ZRX

Napsal: stř dub 11, 2007 19:00:25
od pool
Tak sem s tím byl dneska v servisu a tam po kozultaci a askem vyloučili příruby na výfuku lanko tachometru cdi na vstupu do karbcu žadné vložky nebyly tak mi vyměnil jehly kontroloval trysky a šoupátka ale nic moc dotaz zní jestli je možné že karbce pro druhý a třetí váles mají jiné jehly jinak budu muset napsat do aska pro přesné typy a asi nezbude než zajet na brzdu a zjistit čím dalším to může být

Napsal: stř dub 11, 2007 20:34:28
od milda
DoktorZRX píše:Nejvíc mi chutná moje Káwa ZRX

Tak tu znám a taky jí můžu!!(Tedy teď už musím)

Je to pravá,poctivá,silná Káwa!!!!
Žadná rozpustná náhražka!!
Napsal: stř dub 11, 2007 21:04:58
od MMKS
no nevím jestli se s tím odškrcením vlezeš do 5 tisíc. Ptal sjem se na to samé, tedy možnost že koupím německou verzi s 98 koňmi (otázka jestli já bych těch 7 koní dolů poznal?). Maník nevědě určitě, ale předpokládal že to tam bude řešené nějakou jinou membránou v karburátoru a ta prý vychází tak na 5 tisíc (jestli si to dobře pamatuju). když to vynásobím početme karburátourů, tak mě to kvůli 7 koním nestojí.
btw. Dneska jsem volal jednomu co nabízí 1100 a má tam uvedeno 86kW, bohužel to jen špatně vynásobil, ale říkal že skoušel svoji ZRX 1200 a kamošovu ZRX 1100 do kopce a oba řadili podle domluvi v 8t otáčkách a prý mu neujel. Tak nevím.
Jo a neví někdo jestli je z koňma snížený i krouťák? Zní to logicky, ale radši se ptám.
Napsal: čtv dub 12, 2007 07:13:29
od NRG
Krouťák tím snížením výkonu moc neutrpí, samozřejmě o něco se sníží, ale ne nějak drasticky. Krouťák nedělá výkon, ale hlavně objem. Třeba já mám v odškrcené verzi 107 kW/147 k a krouťák 110 Nm a podle manuálu je pro stokoňovou verzi krouťák 92 Nm, takže zas takový snížení to není.
Napsal: čtv dub 12, 2007 19:16:09
od PajaZR
MMKS píše:no nevím jestli se s tím odškrcením vlezeš do 5 tisíc. Ptal sjem se na to samé, tedy možnost že koupím německou verzi s 98 koňmi (otázka jestli já bych těch 7 koní dolů poznal?). Maník nevědě určitě, ale předpokládal že to tam bude řešené nějakou jinou membránou v karburátoru a ta prý vychází tak na 5 tisíc (jestli si to dobře pamatuju). když to vynásobím početme karburátourů, tak mě to kvůli 7 koním nestojí.
btw. Dneska jsem volal jednomu co nabízí 1100 a má tam uvedeno 86kW, bohužel to jen špatně vynásobil, ale říkal že skoušel svoji ZRX 1200 a kamošovu ZRX 1100 do kopce a oba řadili podle domluvi v 8t otáčkách a prý mu neujel. Tak nevím.
Jo a neví někdo jestli je z koňma snížený i krouťák? Zní to logicky, ale radši se ptám.
No ta uvaha že bych to odškrtil byla protože občas někde někdo napíše že mu 11ka(106PS) jde na zadní plynem,jde krásně za plynem atd.
Ta moje na zadní ani náhodou,připadá mi že za plynem moc nejde,ani na volnoběh.Připadá mi že motor nemá říz.Ve středních točkách otočím a pomalu rostou otáčky.Přitom karbece jsou seřízený,filtry nový.Tak nevím..Možná jsem si moc zvykl
Každopádně jako nejlepší uprava 11ka se mi jeví výměna vaček za ZZR.Dle grafů vyzrazný nárust v nízkých a středních točkách.Hlavně krouťáku.
A 122PS 12ky musí být už rozdíl.
Napsal: ned dub 22, 2007 09:01:56
od pool
Tak problém odstraněn škrcené to bylo v karburátorech nevím přesně čím protože mi mněnili komplet karburátory ale to jen proto že ve vnitř na nic nepřišli a těch skoro padesát koní je hodně poznat

Napsal: ned dub 22, 2007 09:06:34
od Zdrahy
Tak to už je znát, to je pravda

tak si je ve zdraví užij

OK!
Napsal: ned dub 22, 2007 12:00:21
od 666S999
pool píše:Tak problém odstraněn škrcené to bylo v karburátorech nevím přesně čím protože mi mněnili komplet karburátory ale to jen proto že ve vnitř na nic nepřišli a těch skoro padesát koní je hodně poznat

jsu rád, že Ti skončila anabáze úspěšně! takže s NABROUŠENOU KÁWOU Ti přeju jen krásné zážitky, opatrně, pane, opatrně...
