Stránka 2 z 2
Napsal: stř zář 06, 2006 13:52:57
od dworakmirek
Do takovy motorky bych se chtel taky dopracovat,ale to budu mít vousi

Napsal: ned říj 01, 2006 21:34:22
od for.kuba
No tady je docela rozsáhlá debata...zásadně nesouhlasím že KLR nejede!!!!Sám sem si na ní dělal všechno včetně úprav motoru a po zadním jezdí za plyn ještě na dvojku a to mám vpředu cestovní 22l nádrž ono jde o to co člověk investuje do motoru...celkově Dynojet moc nepřidá jenom trošku upraví palivovej poměr když to člověk osadí laděným svodem a koncovkou.Jako filtr vzduchu jsem použil Twin air oproti k&n ...ladák se svodem mám JPKracing.Na motoru větší vložku s wisecem ,leštěný kanály sání a abych to pozichroval tak jsem koupil iridiovou svíčku ,to kvuli tomu zvýšení obsahu...jde o teploty hoření ve válci...no jinak je dobrá ještě laditelná jednotka od Ignitechu kde se dá seřídit skutečně super předzápal.Do toho jsem si ještě zaexperimentoval s aplikací kovokeramiky víc info...
www.rvs-tec.cz další věc velikost ventilů a vačky to zas příště

Napsal: ned říj 01, 2006 22:38:14
od dworakmirek
kua konečne konstruktér, doufám že to najezdí tolik co moje bez uprav

když se vše upraví je to oproti origo vždy bomba ale chce to peníz

Napsal: ned říj 01, 2006 23:32:22
od for.kuba
samozřejmě že se všechno zatěžuje víc a proto je potřeba motor hýčkat dobrým olejem a proto sem taky zkusil tu kovokeramiku ,sem technik moc sem tomu nevěřil že to bude mít nějakej účinek ale mám na tom 650kovým nabroušeným motoru nalítáno přes 22000...jezdím ve dvou a s bagáží dlouhé trasy a někdy i dost rychle a dlouho ...třebas přes 180 po německé dálnici a to v trvalém režimu.motor má něco kolem 7700otáček.Takže to nešetřím...ostatně na to sem to stavěl aby to jelo

a zatím v poho mrknuted přes zimu na vůle ložisek na klice ...to pro zichr
Napsal: pon říj 02, 2006 18:59:05
od Currahee
No tak to zní dobře, ale jak řekl dwora....chce to dukáty. Každopádně čumim, že to de do 180. Mě se nejvíc povedlo 160 na dobry silnici a s vetrev v zadech. Co se tyce tech otacek..nemas tam nakej otackomer samo domo bo indikaci?
Napsal: stř říj 04, 2006 19:15:42
od NRG
No podle mě je ta kovokeramika pěkná pitomost a jen tahání peněz z kapes důvěřivejch lidí - už jenom formulace na jejich stránkách, že součástka "doroste" do původních rozměrů

Napsal: stř říj 04, 2006 20:09:31
od for.kuba
no ohledně té kovokeramiky...fakta sou měřitelná takže já sem přesvědčenej ostatně to neprodávám takže nemám zájem na tom Vám tu lhát,je na každém z nás co považuje za důležité...no a já to zkusil, kdybys četl na jejich stánkách můj důvod proč sem to použil pochopil bys.

Napsal: stř říj 04, 2006 20:14:37
od for.kuba
jo k tomu tacháči...původní sem demontoval,je to strašná archa

a dal jsem tam ten digitální co se ted prodává je docelá hezkej a otáčky měří přesně bo jde doněj drát přímo z CDI sice stál přes tři litry ale je na něj hezkej pohled je modře podsvícenej a měří skutečně hodně věcí,jenom jeho zapojení je docela prc...dělal sem to dva dny maj to docela jako nedomyšlený

Napsal: stř říj 04, 2006 20:23:16
od for.kuba
jinak jestli chceš vědět kolik to točí v maximálce není problém on to má ten novej budík jako funkci v záznamu takže největší dosažená rychlost &otáčky
Napsal: stř říj 04, 2006 23:16:58
od dworakmirek
hod sem foto, toho budíčku

Napsal: čtv říj 05, 2006 15:00:22
od NRG
No tak jsem si celý jejich stránky přečetl a nic mě nepřesvědčilo o možné účinnosti, jsou to jenom reklamní a rádobyodborný řeči, podle mě je to jen jeden z řady těch "zázračnejch" přípravků do motoru, kterejma nás v teleshoppingu zásobuje Horst Fuchs. Myslím, že motoru je nejprospěšnější pravidelná výměna kvalitního oleje, filtrů, seřízení a všech dalších věcí běžné údržby.