Stránka 2 z 4
Napsal: pon čer 14, 2010 13:09:47
od Krbas
Takže by to neměl být problém, doufám že to půjde. Jinak na netu toho sou mrtě doporučil by jste někde nějákou značku ??
Napsal: pon čer 14, 2010 13:18:23
od ZRX 1984
Zeptej se Zdryhyho, ten za to platil i pokutu a myslím, že už by si to nikdy do světel nedal

Napsal: pon čer 14, 2010 13:30:15
od Krbas
To by mě taky zajímalo co je za pokuty kdyz te chytnou.
Napsal: pon čer 14, 2010 13:35:21
od ZRX 1984
To bys se ho musel zeptat, možná že bůro, nepamatiju si to...
Napsal: pon čer 14, 2010 13:39:03
od Z.
Krbas píše:Takže by to neměl být problém, doufám že to půjde. Jinak na netu toho sou mrtě doporučil by jste někde nějákou značku ??
No pokud dáš na radu tak rád poradím. Nech si tam to, co tam máš. Maximálně doporučuji tak 2-3x za rok vyměnit halogenovou žárovku (kvůli černání baňky) a mít v pořádku elektroinstalaci. Nic neriskuješ. Ono mezi náma, to žluté světlo zas není taková hrůza. Na krosku bohatě stačí.
Pokud chceš mít mermomocí HID ... pak si tam dej co chceš a měj na paměti co jsem já a ostatní napsali. (slim verzi z toho odkazu)
Napsal: pon čer 14, 2010 14:02:23
od Krbas
To já beru vaše rady ale mě pak strašně bolí oči z toho světla žlutýho prostě bych chtěl ty xenony jen by mě zajímalo jak to je s těmy pokutami..přeci když to bude mít homolo. a nebude to oslnovat tak my nemuzou nic rict ..?Třeba brácha ma xenony v aute tedka si to kupuje kazdej do auta a neslysel jsem ze by nekoho stavely..
Napsal: pon čer 14, 2010 14:27:53
od SumavaCZ
Krbas píše:To já beru vaše rady ale mě pak strašně bolí oči z toho světla žlutýho prostě bych chtěl ty xenony jen by mě zajímalo jak to je s těmy pokutami..přeci když to bude mít homolo. a nebude to oslnovat tak my nemuzou nic rict ..?Třeba brácha ma xenony v aute tedka si to kupuje kazdej do auta a neslysel jsem ze by nekoho stavely..
Bla, bla, bla určitě tě bolí oči z halogenky. To říkej doma mámě. Na tý motce nepoznáš rozdíl a propo, kolik toho najezdíš za rok po tmě?
To že si každej dement pořizuje xenony do auta, neznamená že je musim taky všude nacpat i já.
Napsal: pon čer 14, 2010 14:34:51
od ZRX 1984
Heleď dělej jak myslíš, ale bude-li nehoda, tak dneska ty pojišťovny prolezou všechno, i kdyby měly vydedukovat, že jsi někoho oslnil, jsi v řiti. Homologaci má, to je v pořádku, ale musí být homologováno pro daný dopravní prostředek. Musel bys na STK a nechat si zapsat vyjímku do technického průkazu. Netuším co to všechno obnáší....Vím jezdí s tím spousta aut a motorek, ale dokud s enic nestane. Pojišťovny se s tím teďka moc neprděj a hledaj cokoliv aby nemusely plnit. tak to prostě je. Je jen otázkou času až všechny stavby jako chopery atd budou mít na cestě velkoej problém. Do budoucna se plánuje, že budou mít pomáhači noťas a tam všechny typy motorek a nebude-li se to podobat, nebo technicky souhlasit je problém. Stejně tak jak všichni jezděj do 21 let na motce co má v techničáku 25 kW a ve skutečnosti je otevřená, není vidět, těžkoprokazatelné na cestě, teďka v současné době mohou jen kouknout do TP a pokračujte v jízdě, ale do budoucna budou vybaveni.... Prostě si zvykněme na to, že motorka má nějaké parametry a má je z nějakého důvodu....Kdo chce ať si dělá úpravy jaké chce, ale musí čekat problém.......
Napsal: pon čer 14, 2010 14:54:46
od Z.
Krbas píše:To já beru vaše rady ale mě pak strašně bolí oči z toho světla žlutýho prostě bych chtěl ty xenony jen by mě zajímalo jak to je s těmy pokutami..přeci když to bude mít homolo. a nebude to oslnovat tak my nemuzou nic rict ..?Třeba brácha ma xenony v aute tedka si to kupuje kazdej do auta a neslysel jsem ze by nekoho stavely..
Přečti si, co jsem napsal dřív. Nejde jen o homologaci světelného zdroje jako takového, ale i o homologaci na vozidle jako takovém. Víš ono HID je relativně nová technologie a Evropská legislativa je pomalá a kostrbatá. Ano tuní se ve velkém, ale spousta tuneru zapomíná, že ballast je zdrojem vysokofrekvenční energie, která dokáže (a veř mi, před časem jsme řešili tento problém u Fordu) docela efektivně rušit řídící jednotky aut, rušit rádio a televizi v okolí a to jenom proto, že různí podomní výrobci neodzkouší, jestli je jejich výrobek bezpečný. Vem si jenom, co udělá neodrušená fajka s televizí. Světlo musí být homologované s vozidle. Tvuj brácha možná ještě pokutu neplatil, a jednoho dne bude muset na technickou. O tom jaké svinstva se dějí při přestavbách aut mi menusíš psát. Na 100% poznáš zbastlený xenon do Passata II nebo golfu I od profi aftermarketu výrobců, které jsem už taky uváděl. Pak je "radost" proti takovému auto jet.
Osvětlením motorek se zabývají předpisy EHK číslo 53, 57, 74 a z pohledu předpisů jsou Xenony jako zdroje pro motocyklu povolené zhruba rok. Podle platné legislativy jsou tedy povolené v prvovýrobě, ale člověče nevím, jestli nějaký výrobce už HID v motorkách má. Za naší firmu říkám, že po nás vývoj HID do motorky prozatím nikdo požadoval.
Možná se zdá, že ti to chci rozmluvit, ale nechci. Je mi to jedno čím si svítíš, jen ti sděluji co nejvíce informací, které by ti pomohly se rozhodnout.
Možná by už bylo lepší kdyby jsi udělal přestavbu pořádně, vyhodil stávající H4 relektor a udělal tam třeba rampu za použití třeba těchto HID modulů (schválený pro aftermarket)
Ale fak nevím proč to cpát do krosky, v noci stejně nekrosíš a kvůli viditelnosti ve dne bych se na to vyp.dl. To raději tu tisícovku co to stojí vraž do benzínu. To jelepší zhodnocení než nějaká blbá světla.

Napsal: pon čer 14, 2010 15:14:43
od Krbas
Jo koukal jsem na ty čočky jenže to už mě to nevyjde na 1000 ,- ale na 2500-3000,-kč
Napsal: pon čer 14, 2010 15:32:38
od Krbas
no jak tak koukám tak se asi na ty xenony vykaslu nestoji my to za tu pokutu nejspis koupim ty night breaker od osramu ...? Nebo znáte nějáké jiné žárovky.?
Napsal: pon čer 14, 2010 16:22:44
od Z.
Krbas píše:no jak tak koukám tak se asi na ty xenony vykaslu nestoji my to za tu pokutu nejspis koupim ty night breaker od osramu ...? Nebo znáte nějáké jiné žárovky.?
Dobra volba. Osram jsou v soucasnosti nejlepsi zarovky, ktere se daji koupit. Nase firma jima osazuje celou prvovyrobu od Fabky a po Jaguar XJS. (samosebou normalni, ne nightneco)
Napsal: pon čer 14, 2010 16:37:11
od Krbas
mno oni prej ty night .... maj svitit do bíla tak prave neim.
Napsal: pon čer 14, 2010 16:52:54
od Z.
Krbas píše:mno oni prej ty night .... maj svitit do bíla tak prave neim.
Přiznám se, nevím. S těmito výrobky nepřicházím běžně do styku, ale pokud mají mít větší jas a světelný tok, tak musí být přežhavené - tj. je tam třeba o trošinku menší průměr vlákna a to se pak více rozžhaví a taky můžou mít polakovanou baňku lakem, který "pohlcuje" červenou složku spektra, nebo jiné složení plynu uvnitř ...
Napsal: pon čer 14, 2010 17:11:14
od farmář
jinej plyn, jiný složení vlákna...wolfram a něco atd. Oni s tím dělaj ptákovin

jo je to bělejší. Jedna technická...boj se co nejbělejšího světla. V mlze jsi v háji. Proto je tam vždycky nějakej podtón, do modra atd. Zajdi do prodejny dílů a nech si jich pár ukázat, inu, i Edison by koukal,co dneska existuje
Ad ty customy: kamarád chtěl choppera, Haryka. Rozmlouval jsem mu to marně. Koupil stavbu, nesedí typ motoru, rám je dělanej, nemá rozměry z TP, kola už vůůůbec ne. Neprošel anievidenčkou, změřili mu ho a vyhodili ho, ale nevím , jestli není dokonce v záznamu STK, pak to nikde za provizi už neochčije, takhle jeden kluk přišel o Fronteru, přitom nebylo jen vidět číslo tak ho vyrazil pak našli nakonec i originální a on dostal do registru záznam o podvodu a dovoz nepřihlásil, skončina na díly.
Haryk je na dílně, která tu blbost postavila,ale nedala si práci to zhomologovat a přepsat v TP. Jo a chtějí myslím jiné světlo a elektrickej klakson.
Divoké motky budou mít asi velké problémy.