Zx9r přechod z 10w-40full syn. Na 15w-50 polosyn. ?

Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
Uživatelský avatar
Dargas
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 832
Registrován: čtv črc 27, 2006 18:00:24
Bydliště: okr. Jihlava

Příspěvek od Dargas » pon led 25, 2010 10:36:19

a má to ohřátí nějakej reálnej účinek?
ohřeje se-zmenší se viskozita-líp to teče. chápu
ale ten nejhustší šlem stejně zůstane na dně vany a to kolik toho vyteče je dáno "výškou hladiny" která odpovídá poloze výpustnýho otvoru.
Po delším stání je víc oleje steklého do vany, tak se ho z motoru dostane víc ven.
nebo se pletu?
CKC # 594

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pon led 25, 2010 18:48:27

Nezapomeň,že "volej" v motoru koluje,proto je šance,že zahřátím stroje jej nejen ohřeješ,ale i promícháš.Měl by pak sebou vzít co nejvíc toho bordela,ne jak když je ztuhlej s steklej ve vaně.
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 666S999 » pon led 25, 2010 23:00:25

Dargas píše:a má to ohřátí nějakej reálnej účinek?
ohřeje se-zmenší se viskozita-líp to teče. chápu
ale ten nejhustší šlem stejně zůstane na dně vany a to kolik toho vyteče je dáno "výškou hladiny" která odpovídá poloze výpustnýho otvoru.
Po delším stání je víc oleje steklého do vany, tak se ho z motoru dostane víc ven.
nebo se pletu?
Fajnšmekři s každou výměnou sundávaj olejovou vanu, vytřou dočista a dolesku! :idea: :wink:
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Uživatelský avatar
MICHALIS TSIOLAS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2138
Registrován: pon zář 25, 2006 07:34:48
Bydliště: Atheny

Příspěvek od MICHALIS TSIOLAS » úte led 26, 2010 15:25:30

666S999 píše:
Dargas píše:a má to ohřátí nějakej reálnej účinek?
ohřeje se-zmenší se viskozita-líp to teče. chápu
ale ten nejhustší šlem stejně zůstane na dně vany a to kolik toho vyteče je dáno "výškou hladiny" která odpovídá poloze výpustnýho otvoru.
Po delším stání je víc oleje steklého do vany, tak se ho z motoru dostane víc ven.
nebo se pletu?
Fajnšmekři s každou výměnou sundávaj olejovou vanu, vytřou dočista a dolesku! :idea: :wink:
:lol: :lol: :lol:
všechno je jinak! VN1500 DRIFTER '02 o τρελός
CKC#305

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte led 26, 2010 16:02:59

do lesku-metelesku blesku? :lol: by mne jeblo. Já ohřívám a nechávám vykapat.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
Dargas
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 832
Registrován: čtv črc 27, 2006 18:00:24
Bydliště: okr. Jihlava

Příspěvek od Dargas » úte led 26, 2010 18:24:33

666S999 píše:
Fajnšmekři s každou výměnou sundávaj olejovou vanu, vytřou dočista a dolesku! :idea: :wink:
no to já právě dělám, tak ob výměnu, ale nechtěl jsem to tu rozvířit až moc :D tak jsem to ani nepsal
CKC # 594

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte led 26, 2010 19:34:03

já mám nejnižší bod jestli se nepletu dekl olejáku :lol: takže v podstatě pokaždé 8)
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
Dargas
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 832
Registrován: čtv črc 27, 2006 18:00:24
Bydliště: okr. Jihlava

Příspěvek od Dargas » úte led 26, 2010 19:38:05

ja to jednou zkoušel, vypustil olej a pak sundal vanu a zůstalo tam krásný bláto:D
ale je fakt, že to bylo po koupi....
CKC # 594

Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4237
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka_Z » úte led 26, 2010 21:33:17

Urcite tam to "blato" je u kazdyho si myslim... a pokud jsi ho vytrel tak ti motka urcite dekuje za perfektni starani se... :)
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

ErZa153
Příspěvky: 9
Registrován: ned zář 26, 2010 22:51:25
Kontaktovat uživatele:

Výměna s oleje 10W50 100%synt. na olej 10W40polosynt.

Příspěvek od ErZa153 » ned zář 26, 2010 23:03:37

Ahoj Kawaři :)
Chci se zeptat zda hodně bude vadit když provedu tuhle výměnu?
Četl jsem že ta 10W50 je spíš pro vzucháče což moje motorka není..Nákej chmátek předemnou tam šoupnul tu 10W50 přitom jsem četl že tej mej nejvíce vyhovuje 10W40polosynt.
Mám Kawasaki KLX 250 1996..
Prosím o rady :)
Dík

ErZa153
Příspěvky: 9
Registrován: ned zář 26, 2010 22:51:25
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna s oleje 10W50 100%synt. na olej 10W40polosynt.

Příspěvek od ErZa153 » ned zář 26, 2010 23:21:50

ErZa153 píše:Ahoj Kawaři :)
Chci se zeptat zda hodně bude vadit když provedu tuhle výměnu?
Četl jsem že ta 10W50 je spíš pro vzucháče což moje motorka není..Nákej chmátek předemnou tam šoupnul tu 10W50 přitom jsem četl že tej mej nejvíce vyhovuje 10W40polosynt.
Mám Kawasaki KLX 250 1996..
Prosím o rady :)
Dík
Popřípadě i kdybych změnil značku oleje..

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » pon zář 27, 2010 19:42:54

Jo, to klidně můžeš použít. 10W 50 snese větší teplotní zatížení, pro závody a pro vzducháče, tam raděj v polosyntetice.
ZRX 1200 R

ErZa153
Příspěvky: 9
Registrován: ned zář 26, 2010 22:51:25
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ErZa153 » pon zář 27, 2010 23:02:23

Pavel ZRX píše:Jo, to klidně můžeš použít. 10W 50 snese větší teplotní zatížení, pro závody a pro vzducháče, tam raděj v polosyntetice.
Ok ok :)
Dík moc :)

Uživatelský avatar
Marzoochi
Příspěvky: 9
Registrován: sob dub 24, 2010 20:20:52
Bydliště: Bystřice pod Hostýnem
Kontaktovat uživatele:

Re: Zx9r přechod z 10w-40full syn. Na 15w-50 polosyn. ?

Příspěvek od Marzoochi » pát úno 18, 2011 00:28:33

Pokud papá olej a otevřeš motor, tak si myslím, že na tom budeš jako já. Žere mi to přes gufera ventilů. A jakmile měníš gufera (16 x 200kč, tj. 3200Kč), jde dolů hlava. Sundáš hlavu, tak těsnění pod hlavu (1800 kč). Jakmile máš hlavu dole tak ji zabrousit. Jak zabrousíš hlavu, tak necháš zrovna i sedla ventilů (3000 - 4000 kč). A nakonec se rozhodneš, že vyměníš i kroužky - tudíž těsnění pod válce a kruhy (1200 kč + 4800 kč = 6000 kč). Možná nové těsnění pod víko hlavy (800 Kč) Počítej do 19tis. s levným mechanikem :)) Ty ceny jsem valil z paměti, tak si nejsem přesně jistý stovkama :oops: . Ale ta konečná cena s nějakou rezervou myslím sedí.
....:::: CKC no. 376 ::::....
....:::: ZX-9r Street ::::....

Odpovědět