Zx9r přechod z 10w-40full syn. Na 15w-50 polosyn. ?
a má to ohřátí nějakej reálnej účinek?
ohřeje se-zmenší se viskozita-líp to teče. chápu
ale ten nejhustší šlem stejně zůstane na dně vany a to kolik toho vyteče je dáno "výškou hladiny" která odpovídá poloze výpustnýho otvoru.
Po delším stání je víc oleje steklého do vany, tak se ho z motoru dostane víc ven.
nebo se pletu?
ohřeje se-zmenší se viskozita-líp to teče. chápu
ale ten nejhustší šlem stejně zůstane na dně vany a to kolik toho vyteče je dáno "výškou hladiny" která odpovídá poloze výpustnýho otvoru.
Po delším stání je víc oleje steklého do vany, tak se ho z motoru dostane víc ven.
nebo se pletu?
CKC # 594
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Fajnšmekři s každou výměnou sundávaj olejovou vanu, vytřou dočista a dolesku!Dargas píše:a má to ohřátí nějakej reálnej účinek?
ohřeje se-zmenší se viskozita-líp to teče. chápu
ale ten nejhustší šlem stejně zůstane na dně vany a to kolik toho vyteče je dáno "výškou hladiny" která odpovídá poloze výpustnýho otvoru.
Po delším stání je víc oleje steklého do vany, tak se ho z motoru dostane víc ven.
nebo se pletu?
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
- MICHALIS TSIOLAS
- Ghostrider
- Příspěvky: 2138
- Registrován: pon zář 25, 2006 07:34:48
- Bydliště: Atheny
666S999 píše:Fajnšmekři s každou výměnou sundávaj olejovou vanu, vytřou dočista a dolesku!Dargas píše:a má to ohřátí nějakej reálnej účinek?
ohřeje se-zmenší se viskozita-líp to teče. chápu
ale ten nejhustší šlem stejně zůstane na dně vany a to kolik toho vyteče je dáno "výškou hladiny" která odpovídá poloze výpustnýho otvoru.
Po delším stání je víc oleje steklého do vany, tak se ho z motoru dostane víc ven.
nebo se pletu?
všechno je jinak! VN1500 DRIFTER '02 o τρελός
CKC#305
CKC#305
Výměna s oleje 10W50 100%synt. na olej 10W40polosynt.
Ahoj Kawaři
Chci se zeptat zda hodně bude vadit když provedu tuhle výměnu?
Četl jsem že ta 10W50 je spíš pro vzucháče což moje motorka není..Nákej chmátek předemnou tam šoupnul tu 10W50 přitom jsem četl že tej mej nejvíce vyhovuje 10W40polosynt.
Mám Kawasaki KLX 250 1996..
Prosím o rady
Dík
Chci se zeptat zda hodně bude vadit když provedu tuhle výměnu?
Četl jsem že ta 10W50 je spíš pro vzucháče což moje motorka není..Nákej chmátek předemnou tam šoupnul tu 10W50 přitom jsem četl že tej mej nejvíce vyhovuje 10W40polosynt.
Mám Kawasaki KLX 250 1996..
Prosím o rady
Dík
Re: Výměna s oleje 10W50 100%synt. na olej 10W40polosynt.
Popřípadě i kdybych změnil značku oleje..ErZa153 píše:Ahoj Kawaři
Chci se zeptat zda hodně bude vadit když provedu tuhle výměnu?
Četl jsem že ta 10W50 je spíš pro vzucháče což moje motorka není..Nákej chmátek předemnou tam šoupnul tu 10W50 přitom jsem četl že tej mej nejvíce vyhovuje 10W40polosynt.
Mám Kawasaki KLX 250 1996..
Prosím o rady
Dík
- Marzoochi
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob dub 24, 2010 20:20:52
- Bydliště: Bystřice pod Hostýnem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zx9r přechod z 10w-40full syn. Na 15w-50 polosyn. ?
Pokud papá olej a otevřeš motor, tak si myslím, že na tom budeš jako já. Žere mi to přes gufera ventilů. A jakmile měníš gufera (16 x 200kč, tj. 3200Kč), jde dolů hlava. Sundáš hlavu, tak těsnění pod hlavu (1800 kč). Jakmile máš hlavu dole tak ji zabrousit. Jak zabrousíš hlavu, tak necháš zrovna i sedla ventilů (3000 - 4000 kč). A nakonec se rozhodneš, že vyměníš i kroužky - tudíž těsnění pod válce a kruhy (1200 kč + 4800 kč = 6000 kč). Možná nové těsnění pod víko hlavy (800 Kč) Počítej do 19tis. s levným mechanikem ) Ty ceny jsem valil z paměti, tak si nejsem přesně jistý stovkama . Ale ta konečná cena s nějakou rezervou myslím sedí.
....:::: CKC no. 376 ::::....
....:::: ZX-9r Street ::::....
....:::: ZX-9r Street ::::....