padáky zx10r 06/07 a držák bagáže

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Uživatelský avatar
Pepa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 835
Registrován: pon zář 15, 2008 09:42:10
Bydliště: Tišnov u Brna

Příspěvek od Pepa » stř lis 11, 2009 21:12:40

Tak dnes jsem to zjišťoval a faktem je, že za šest tisíc je nekoupíš na výše uvedenou desítku , stojí 9400 CZk - 10% je nějakých 8500 CZK. Trochu drahý to teda jo, ale jsou to ty tvarovaný, jestli jste je někdo viděli, tak víte o čem mluvím, není to jen taková ta "koule".
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148

Uživatelský avatar
Honza-Zed
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4400
Registrován: úte srp 01, 2006 16:49:06
Bydliště: Pražák

Příspěvek od Honza-Zed » čtv lis 12, 2009 18:17:34

Pepa píše:Tak dnes jsem to zjišťoval a faktem je, že za šest tisíc je nekoupíš na výše uvedenou desítku , stojí 9400 CZk - 10% je nějakých 8500 CZK. Trochu drahý to teda jo, ale jsou to ty tvarovaný, jestli jste je někdo viděli, tak víte o čem mluvím, není to jen taková ta "koule".
Vypadaji paradne. Hlavne padaky pro desitku model 04/05. Ty jsou dokonale...

Skoro jako sampon... 2V1... vypadaji neskutecne dobre a ochrani... :lol:
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
:duckie: pampeliška :toothy4:
Ať tě vozí, kdo tě šuká!

Uživatelský avatar
Fugo
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 161
Registrován: pon zář 07, 2009 19:58:44
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fugo » pon lis 23, 2009 12:51:35

Tak po prodiskutování celé problematiky padáku a porovnání názorů jsem tedy vybral řešení které se mě líbí nejvíce a doufám ochrání i podstatnou část motocyklu, padáky půjdou skrze kapotáž a to v místě originální díry před motorem, zde budou přišroubovány pomocí desky k origo úchytům, desky pod padáky budou mezi sebou pevně spojeny tak že případný náraz nebude působit jen na jeden padák ale rozloží se i na druhý. Jakmile se do toho pustím udělám i nějaké fotky.
ZX-10R 06/07

Uživatelský avatar
marek
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2047
Registrován: úte čer 27, 2006 14:38:27
Bydliště: Brno

Příspěvek od marek » pon lis 23, 2009 14:00:14

Elvis. píše:ja to mel mimo kapotu vyvedeny a zachranilo to prd... opravdu je to moc vzadu... kdyz uz neco takovyho, tak nekam do bocniho pruduchu kapot a nejlip kdyz by tam sla rozperna tyc skrz motorku mezi obema stranama... tak to mel kamos na cebru... ja mel akorat mustek a ten se ti dycky ohne i kdyz je to dobrej matros a kdyz je zas moc tvrdej, tak ti to tou pakou urve to kde je to uchyceny...
Hele, Elvis, když si hraješ na letecký den s květy a motorka tě pronásleduje luftem v saltech rychlostí 150 km za hodinu a občas si u toho brnkne některou částí o asfalt, tak se nediv že to padáky nezachrání :!: :D
Já jsem velmi spokojen s uchycením padáků na šroub motoru. Mám spoustu kamarádů kteří tento způsob uchycení neustále testují a zatím všechno v pohodě. Používám šroub o standartní pevnosti (teď fakt nevím jestli 8 nebo 10, ale vyvaruj se 12) a pokud je deformační síla příliš veliká, tak se šroub ohne, ale pořád je na místě a padák plní funkci. A nemá takovou pevnost aby vylomil závit z bloku motoru. Vyzkoušeno na našich okruhových šestkách následně: Zdrahy 2x, Georg 2x, Elvis 2x, Čoud 2x, Kuba 1x, Marek 1x. Akorát furt kupuju šrouby a nechávám točit ze silonu padáky.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pon lis 23, 2009 14:07:14

marek píše:
Elvis. píše:ja to mel mimo kapotu vyvedeny a zachranilo to prd... opravdu je to moc vzadu... kdyz uz neco takovyho, tak nekam do bocniho pruduchu kapot a nejlip kdyz by tam sla rozperna tyc skrz motorku mezi obema stranama... tak to mel kamos na cebru... ja mel akorat mustek a ten se ti dycky ohne i kdyz je to dobrej matros a kdyz je zas moc tvrdej, tak ti to tou pakou urve to kde je to uchyceny...
Hele, Elvis, když si hraješ na letecký den s květy a motorka tě pronásleduje luftem v saltech rychlostí 150 km za hodinu a občas si u toho brnkne některou částí o asfalt, tak se nediv že to padáky nezachrání :!: :D
Já jsem velmi spokojen s uchycením padáků na šroub motoru. Mám spoustu kamarádů kteří tento způsob uchycení neustále testují a zatím všechno v pohodě. Používám šroub o standartní pevnosti (teď fakt nevím jestli 8 nebo 10, ale vyvaruj se 12) a pokud je deformační síla příliš veliká, tak se šroub ohne, ale pořád je na místě a padák plní funkci. A nemá takovou pevnost aby vylomil závit z bloku motoru. Vyzkoušeno na našich okruhových šestkách následně: Zdrahy 2x, Georg 2x, Elvis 2x, Čoud 2x, Kuba 1x, Marek 1x. Akorát furt kupuju šrouby a nechávám točit ze silonu padáky.
a já???, co kurva já?????
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
marek
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2047
Registrován: úte čer 27, 2006 14:38:27
Bydliště: Brno

Příspěvek od marek » pon lis 23, 2009 14:11:08

A jo, VW má sice jiného výrobce padáků, ale princip úplně ten samý (po pravdě: made in marek, to je teprve kvalitka!). A taky Ti to dvakrát bezva zafungovalo, že jo vozembouchu :D
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pon lis 23, 2009 14:16:08

No myslím, že jednou jsem už nový závit řezal :-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
marek
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2047
Registrován: úte čer 27, 2006 14:38:27
Bydliště: Brno

Příspěvek od marek » pon lis 23, 2009 14:22:01

No dyk to říkám, sežeň si u mě made in marek a máš po starostech. Já nepamatuju že by s tím byl nějaký problém. Starý šroub jsem kladivem narovnal aby s tím šlo otočit, imbusem nebo zohnutý kleštěma (podle toho jestli byl ubroušen imbus) jsem to vytočil, hodil po psovi a dal nový. Myslím že kdysi jsme jeden závit pojebali na juniorce bo se tam někdo pokusil narvat metrický závit, ale to s tím nesouvisí.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367

Uživatelský avatar
Elvis.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4844
Registrován: ned čer 04, 2006 18:04:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elvis. » pon lis 23, 2009 16:21:33

marek píše:
Elvis. píše:ja to mel mimo kapotu vyvedeny a zachranilo to prd... opravdu je to moc vzadu... kdyz uz neco takovyho, tak nekam do bocniho pruduchu kapot a nejlip kdyz by tam sla rozperna tyc skrz motorku mezi obema stranama... tak to mel kamos na cebru... ja mel akorat mustek a ten se ti dycky ohne i kdyz je to dobrej matros a kdyz je zas moc tvrdej, tak ti to tou pakou urve to kde je to uchyceny...
Hele, Elvis, když si hraješ na letecký den s květy a motorka tě pronásleduje luftem v saltech rychlostí 150 km za hodinu a občas si u toho brnkne některou částí o asfalt, tak se nediv že to padáky nezachrání :!: :D
Já jsem velmi spokojen s uchycením padáků na šroub motoru. Mám spoustu kamarádů kteří tento způsob uchycení neustále testují a zatím všechno v pohodě. Používám šroub o standartní pevnosti (teď fakt nevím jestli 8 nebo 10, ale vyvaruj se 12) a pokud je deformační síla příliš veliká, tak se šroub ohne, ale pořád je na místě a padák plní funkci. A nemá takovou pevnost aby vylomil závit z bloku motoru. Vyzkoušeno na našich okruhových šestkách následně: Zdrahy 2x, Georg 2x, Elvis 2x, Čoud 2x, Kuba 1x, Marek 1x. Akorát furt kupuju šrouby a nechávám točit ze silonu padáky.
Mas a nemas pravdu... pravdou je, ze muj leteckej den nebyl jen sklouznuti se po asfaltu... na druhou stranu zas nevis jak to bylo na desitce reseno... nebo aspon myslim, ze si to moc nestudoval. Ja pri hledani spravnych padaku stravil hodiny. A ono s tou desitkou to vazne neni tak slavny... Na uchyt motoru to jde, ale musis si rozvrtat kapoty, coz je u seriovky opravdu nemile... Proto se tady hledala jina alternativa... A ja jen prihodil nazor, jak to vidim ja -tj. po zkusenosti +s tim, ze jsem neco okoukal jinde a myslim ze zakladatel tohohle vlakna nasel celkem dobry reseni, jestli se mu to vazne povede. Tak jen do toho :wink:
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L

ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)

Uživatelský avatar
Fugo
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 161
Registrován: pon zář 07, 2009 19:58:44
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fugo » pon pro 14, 2009 16:25:14

Tak zatím jsem nainstaloval padáky do os, a teď řeším ten rám, a kurva je to problém, ještě o tom budu chvíli přemýšlet, jak to udělat aby byly v tý díře vpředu, a v nejhorším případě koupím ty origo, sehnal jsem je za ca 5700kč.
ZX-10R 06/07

Uživatelský avatar
Fugo
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 161
Registrován: pon zář 07, 2009 19:58:44
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fugo » úte pro 15, 2009 19:21:21

objednal jsem origo kawasaki. 8)
ZX-10R 06/07

Uživatelský avatar
Elvis.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4844
Registrován: ned čer 04, 2006 18:04:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elvis. » úte pro 15, 2009 21:29:10

za ty prachy dobra volba :-)
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L

ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)

Uživatelský avatar
Fugo
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 161
Registrován: pon zář 07, 2009 19:58:44
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fugo » pon pro 21, 2009 16:28:43

Tak padáky už jsou namontovaný a je to paráda, jsou fakt bytelný.
ZX-10R 06/07

Uživatelský avatar
Maverick
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2504
Registrován: sob srp 12, 2006 21:10:54

Příspěvek od Maverick » pon pro 21, 2009 19:15:57

Fugo píše:Tak padáky už jsou namontovaný a je to paráda, jsou fakt bytelný.
Nahoď foto :)

Uživatelský avatar
Fugo
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 161
Registrován: pon zář 07, 2009 19:58:44
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fugo » pon pro 21, 2009 21:13:27

jo snad se k tomu zítra dostanu (orientačně jsou to tyto Obrázek ), ještě se vyrábí takovej nosič kterej je upevněnej pod zadní sedačku tak není moc času ale zítra to snad zvládnu
Obrázek
Naposledy upravil(a) Fugo dne úte pro 22, 2009 13:40:58, celkem upraveno 1 x.
ZX-10R 06/07

Odpovědět