padáky zx10r 06/07 a držák bagáže
Tak dnes jsem to zjišťoval a faktem je, že za šest tisíc je nekoupíš na výše uvedenou desítku , stojí 9400 CZk - 10% je nějakých 8500 CZK. Trochu drahý to teda jo, ale jsou to ty tvarovaný, jestli jste je někdo viděli, tak víte o čem mluvím, není to jen taková ta "koule".
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
Vypadaji paradne. Hlavne padaky pro desitku model 04/05. Ty jsou dokonale...Pepa píše:Tak dnes jsem to zjišťoval a faktem je, že za šest tisíc je nekoupíš na výše uvedenou desítku , stojí 9400 CZk - 10% je nějakých 8500 CZK. Trochu drahý to teda jo, ale jsou to ty tvarovaný, jestli jste je někdo viděli, tak víte o čem mluvím, není to jen taková ta "koule".
Skoro jako sampon... 2V1... vypadaji neskutecne dobre a ochrani...

ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
KX250X


Ať tě vozí, kdo tě šuká!
Tak po prodiskutování celé problematiky padáku a porovnání názorů jsem tedy vybral řešení které se mě líbí nejvíce a doufám ochrání i podstatnou část motocyklu, padáky půjdou skrze kapotáž a to v místě originální díry před motorem, zde budou přišroubovány pomocí desky k origo úchytům, desky pod padáky budou mezi sebou pevně spojeny tak že případný náraz nebude působit jen na jeden padák ale rozloží se i na druhý. Jakmile se do toho pustím udělám i nějaké fotky.
ZX-10R 06/07
Hele, Elvis, když si hraješ na letecký den s květy a motorka tě pronásleduje luftem v saltech rychlostí 150 km za hodinu a občas si u toho brnkne některou částí o asfalt, tak se nediv že to padáky nezachráníElvis. píše:ja to mel mimo kapotu vyvedeny a zachranilo to prd... opravdu je to moc vzadu... kdyz uz neco takovyho, tak nekam do bocniho pruduchu kapot a nejlip kdyz by tam sla rozperna tyc skrz motorku mezi obema stranama... tak to mel kamos na cebru... ja mel akorat mustek a ten se ti dycky ohne i kdyz je to dobrej matros a kdyz je zas moc tvrdej, tak ti to tou pakou urve to kde je to uchyceny...


Já jsem velmi spokojen s uchycením padáků na šroub motoru. Mám spoustu kamarádů kteří tento způsob uchycení neustále testují a zatím všechno v pohodě. Používám šroub o standartní pevnosti (teď fakt nevím jestli 8 nebo 10, ale vyvaruj se 12) a pokud je deformační síla příliš veliká, tak se šroub ohne, ale pořád je na místě a padák plní funkci. A nemá takovou pevnost aby vylomil závit z bloku motoru. Vyzkoušeno na našich okruhových šestkách následně: Zdrahy 2x, Georg 2x, Elvis 2x, Čoud 2x, Kuba 1x, Marek 1x. Akorát furt kupuju šrouby a nechávám točit ze silonu padáky.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
a já???, co kurva já?????marek píše:Hele, Elvis, když si hraješ na letecký den s květy a motorka tě pronásleduje luftem v saltech rychlostí 150 km za hodinu a občas si u toho brnkne některou částí o asfalt, tak se nediv že to padáky nezachráníElvis. píše:ja to mel mimo kapotu vyvedeny a zachranilo to prd... opravdu je to moc vzadu... kdyz uz neco takovyho, tak nekam do bocniho pruduchu kapot a nejlip kdyz by tam sla rozperna tyc skrz motorku mezi obema stranama... tak to mel kamos na cebru... ja mel akorat mustek a ten se ti dycky ohne i kdyz je to dobrej matros a kdyz je zas moc tvrdej, tak ti to tou pakou urve to kde je to uchyceny...![]()
![]()
Já jsem velmi spokojen s uchycením padáků na šroub motoru. Mám spoustu kamarádů kteří tento způsob uchycení neustále testují a zatím všechno v pohodě. Používám šroub o standartní pevnosti (teď fakt nevím jestli 8 nebo 10, ale vyvaruj se 12) a pokud je deformační síla příliš veliká, tak se šroub ohne, ale pořád je na místě a padák plní funkci. A nemá takovou pevnost aby vylomil závit z bloku motoru. Vyzkoušeno na našich okruhových šestkách následně: Zdrahy 2x, Georg 2x, Elvis 2x, Čoud 2x, Kuba 1x, Marek 1x. Akorát furt kupuju šrouby a nechávám točit ze silonu padáky.
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No dyk to říkám, sežeň si u mě made in marek a máš po starostech. Já nepamatuju že by s tím byl nějaký problém. Starý šroub jsem kladivem narovnal aby s tím šlo otočit, imbusem nebo zohnutý kleštěma (podle toho jestli byl ubroušen imbus) jsem to vytočil, hodil po psovi a dal nový. Myslím že kdysi jsme jeden závit pojebali na juniorce bo se tam někdo pokusil narvat metrický závit, ale to s tím nesouvisí.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
Mas a nemas pravdu... pravdou je, ze muj leteckej den nebyl jen sklouznuti se po asfaltu... na druhou stranu zas nevis jak to bylo na desitce reseno... nebo aspon myslim, ze si to moc nestudoval. Ja pri hledani spravnych padaku stravil hodiny. A ono s tou desitkou to vazne neni tak slavny... Na uchyt motoru to jde, ale musis si rozvrtat kapoty, coz je u seriovky opravdu nemile... Proto se tady hledala jina alternativa... A ja jen prihodil nazor, jak to vidim ja -tj. po zkusenosti +s tim, ze jsem neco okoukal jinde a myslim ze zakladatel tohohle vlakna nasel celkem dobry reseni, jestli se mu to vazne povede. Tak jen do tohomarek píše:Hele, Elvis, když si hraješ na letecký den s květy a motorka tě pronásleduje luftem v saltech rychlostí 150 km za hodinu a občas si u toho brnkne některou částí o asfalt, tak se nediv že to padáky nezachráníElvis. píše:ja to mel mimo kapotu vyvedeny a zachranilo to prd... opravdu je to moc vzadu... kdyz uz neco takovyho, tak nekam do bocniho pruduchu kapot a nejlip kdyz by tam sla rozperna tyc skrz motorku mezi obema stranama... tak to mel kamos na cebru... ja mel akorat mustek a ten se ti dycky ohne i kdyz je to dobrej matros a kdyz je zas moc tvrdej, tak ti to tou pakou urve to kde je to uchyceny...![]()
![]()
Já jsem velmi spokojen s uchycením padáků na šroub motoru. Mám spoustu kamarádů kteří tento způsob uchycení neustále testují a zatím všechno v pohodě. Používám šroub o standartní pevnosti (teď fakt nevím jestli 8 nebo 10, ale vyvaruj se 12) a pokud je deformační síla příliš veliká, tak se šroub ohne, ale pořád je na místě a padák plní funkci. A nemá takovou pevnost aby vylomil závit z bloku motoru. Vyzkoušeno na našich okruhových šestkách následně: Zdrahy 2x, Georg 2x, Elvis 2x, Čoud 2x, Kuba 1x, Marek 1x. Akorát furt kupuju šrouby a nechávám točit ze silonu padáky.

ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
jo snad se k tomu zítra dostanu (orientačně jsou to tyto
), ještě se vyrábí takovej nosič kterej je upevněnej pod zadní sedačku tak není moc času ale zítra to snad zvládnu



Naposledy upravil(a) Fugo dne úte pro 22, 2009 13:40:58, celkem upraveno 1 x.
ZX-10R 06/07