Stránka 2 z 3

Napsal: stř zář 30, 2009 19:17:43
od Anti
Stop switch.Živí jak to relé,tak cívky.Zjisti,co leze do něj.

Napsal: čtv říj 01, 2009 08:07:36
od GaGz0r
dobře, co přesně tě na tlačítku stop switch zajímá? Při jaké poloze tlačítka??

Napsal: čtv říj 01, 2009 20:18:47
od Anti
Podle kusu schématu by engine stop mělo živit tlačítko starteru,cívky a relé čerpadla,v sepnutém stavu.Takže změř oba dráty,sepnuté by měli mít oba 12V.

Napsal: pát říj 02, 2009 08:52:34
od GaGz0r
myslíš červenej vs zem a hnědočerný vs zem??? Ty mají mít 12V při sepnutém Engine stop?

Jinak zde je kompletní schema http://img43.imageshack.us/img43/5007/k ... zx6r96.jpg

Napsal: pát říj 02, 2009 10:32:23
od Anti
No vidíš,dyk to máš nakreslrné všechno,od spínačky až ke spotřebičům.Tak hopsa,měřák a měřit.Změř červenej co de do relátka a induček.Tam musí být 12V.Pokud ne,val proti proudu až do spínačky.

Napsal: pát říj 02, 2009 11:50:22
od GaGz0r
nakreslené to mám, problém je, že nevím, co a kde mám naměřit...zase tolik tý elektrice nerozumím, abych si byl jistý, že to, co někde naměřím je správná hodnota. Dobře, jednu svorku měřáku dám na červenej a druhou kam??? :))). Sorry za hloupý otázky, ale učím se to samoučením =))

Napsal: pát říj 02, 2009 18:29:20
od GaGz0r
Tak jsem pokročil zase o kousek dál...Proměřil jsem snad všechno, vše vypadalo OK, nikde žádný přechoďák, vše spínalo tak, jak má.. Jen to ubohý relátko k benzinový pumpě.

Na jeho vstupech prostě bylo 12 a na výstupu 6V, a výstup vedl na tu svorku toho čerpadla... V tom čerpadle jsou podle nějakýho nákresu ze servisního manuálu 2 diody, předpokládám, že jedna bude spálená či co... Když jsem zkratoval relátko, objevilo se mi na tom čerpadle krásných 12V.. Podle tabulky, jaký má být odpor na svorkách relátka a podle naměřených hodnot se výsledky neshodovaly, mám už na poště nový relátko, tak ho vezmu, když to nepomůže, relé vrátím a budu hledat dál...

Napsal: sob říj 03, 2009 13:05:51
od Anti
A ma těch indučkách už máš 12?

Napsal: sob říj 03, 2009 14:02:19
od GaGz0r
jojo, tam je 12V...Na obou...

Napsal: sob říj 03, 2009 14:07:43
od Anti
No tak holt relé...

Napsal: sob říj 03, 2009 18:58:35
od GaGz0r
Taky si to myslím, díky za pomoc s diagnostikou, jsem vám zavázán :)

Jinak v relé jsou pouze 2 usměrňovací diody, takže jsem je zajel koupit, vyzkouším a když to pojede, tak, jak má, tak je dám do krabičky a nechám to tak...

už jenom čekám, až bude mít někdo v okolí k dispozici nabíječku na autobaterie, abych ji dobil a poté sléze vyzkoušel...
Samozřejmě budu ještě informovat, jak to celé dopadlo...

Takže, pokud to vyjde, tak suma sumárum to bude vypadat cca takhle:

Hledání závady: cca 150 hodin
Oprava závady: cca 30 minut
Cena za opravu závady: 3 Kč za 2 diody, 15 kč za krabičku + 10 Kč za kontakty...

Není to k smíchu?

:)))

Napsal: stř říj 07, 2009 08:37:34
od GaGz0r
Tak jsem koupil nový relátko, ale z 6V je tam jen 8V...To snad není možný...Baterku jsem vytáhl z nabíječky, mám jí cca 3 roky, odpo dojedu koupit novou, tak snad se to tím vyřeší...Zkoušel jsem startovat, startoval jsem tak minutu a pak ta baterka vyhnila...Bojím se, že to baterií nebude, protože ještě před 2ma měsíci držela úplně parádně...Je fakt, že jsem jí nabíjel nedávno nabíječkou na 8A, tak jsem ji tím možná odkur...l...

Napsal: stř říj 07, 2009 15:52:48
od misak39
GaGz0r píše:Tak jsem koupil nový relátko, ale z 6V je tam jen 8V...To snad není možný...Baterku jsem vytáhl z nabíječky, mám jí cca 3 roky, odpo dojedu koupit novou, tak snad se to tím vyřeší...Zkoušel jsem startovat, startoval jsem tak minutu a pak ta baterka vyhnila...Bojím se, že to baterií nebude, protože ještě před 2ma měsíci držela úplně parádně...Je fakt, že jsem jí nabíjel nedávno nabíječkou na 8A, tak jsem ji tím možná odkur...l...
jestli máš "gelovku" a né olověnou klasiku, tak jsi ji odpálil zcela určitě...

Napsal: čtv říj 08, 2009 04:58:40
od charliezx9r
Zdarec!vypada to že máš stejny problém jako já!čerpadlo mi vypíná a v tu dobu jde do něj 6V!zasranější závadu jsem neviděl!!!už mi ubývaj nápady čím by to mohlo bejt!Měl jsem kdyspozici stejnou mašinu jako mám já tak jsem postupně zkoušel díly!nejvíc jsem vsázel na relé čerpadla!žádná změna!potom CDI taky nic!potom čerpadlo a taky nic!zkontroloval jsem všechny konektory co na mašině jsou a pořád nic!nechal jsem to vystydnout a pak se to nják chytlo ale po pár kilometrech mě to chcíplo!!!svině! jediné co mě teď napadá jestli rozvodový řetěz nemá njákou el. pojistku !rozvoďák už hodně klepe a nápínák je na doraz!myslíte že by to tím mohlo bejt?jinak mám ZX9R 96rok!

Napsal: čtv říj 08, 2009 05:00:53
od charliezx9r
baterka to určitě není!zbytečně vyhazuješ prachy!