Stránka 2 z 3
Napsal: úte dub 21, 2009 12:07:35
od Dargas
Napsal: úte dub 21, 2009 12:09:27
od milda
Z. píše:Pokud ti to stačí takto, tak je to prima.
(nicméně pro sebe si to stejně přeložím kdyby to náhodou někdo někdy chtěl ... ten postup je docela obecně popsaný a zahrnuje i dobré rady jak na rozvodový řetěz, napínák, vačky ... organizaci pracoviště a tak. Prostě jak by to mělo být aby ti nic nespadlo do motoru a zpětně si to složil tak jak má.)
Edit: Nebo ne. Nebude žádný dovětek.
A proč nebude dovětek?
Konkrétních a erudovaných informací není nikdy dost!!
Myslím,že kdybys to časem dopřeložil,tak by se to určitě hodilo!!
Nicméně i tak díky za Tvou snahu!!
Napsal: úte dub 21, 2009 12:38:51
od Z.
V klidu. Přeložím, dám obrázky, tabulky pro výběr tlouštěk podložek, zkušenosti apod.
V tom dovětku jsem chtel jenom reagovat na jednu větu z marťynova popisu postupu práce. Ale pak jsem usoudil, že jako rychlý návod je to v pohodě.
Napsal: úte dub 21, 2009 13:22:35
od KankX
Mildo, jen te jeste upozornim, ze ne kazdej umi vule spravne zmerit! Ono totiz pri trose snaze do te mezery dokazes strcit temer jakoukoliv merku... Jakmile tam narves vetsi, vetsinou zustane pero odmackle a cloveku se zda ze je vule OK, ale neni to tak... merka tam musi jit sama a pro jistotu klidne parkrat otoc motorem dokola a zmer znovu... tisiciny jsou holt previt

Napsal: úte dub 21, 2009 14:03:50
od Marťyn
Z. píše:V klidu. Přeložím, dám obrázky, tabulky pro výběr tlouštěk podložek, zkušenosti apod.
V tom dovětku jsem chtel jenom reagovat na jednu větu z marťynova popisu postupu práce. Ale pak jsem usoudil, že jako rychlý návod je to v pohodě.
Reaguj, každý postřeh dobrý.
Napsal: úte dub 21, 2009 14:43:13
od Dargas
to by me docela zajimalo, da se to slovy povedet "jak tezko" (lehko) by tam ta merka mela jit? Pac na tom samozrejme zalezi, co nameris...
Napsal: úte dub 21, 2009 15:31:44
od farmář
Kanxi to jsem tu ani neříkal, jo děllá se to že zkoušíte ještě větší a menší měrku jak tam jde. To chce trochu cvik, když se pak zdá že je to ok, tak se musí motor párkrát protočit a znova. Kdo nemá jemnej cit v pazourech a cvik, to může dělat i donekonečna, stačí mít den blbec a je to v pytli

Napsal: úte dub 21, 2009 16:16:42
od Z.
Marťyn píše:Z. píše:V klidu. Přeložím, dám obrázky, tabulky pro výběr tlouštěk podložek, zkušenosti apod.
V tom dovětku jsem chtel jenom reagovat na jednu větu z marťynova popisu postupu práce. Ale pak jsem usoudil, že jako rychlý návod je to v pohodě.
Reaguj, každý postřeh dobrý.
ale tahleta sekvence mě přijde taková nějaká divná ...
měrky a měříš - přes zapalování otáčíš motorem a pokračuješ např. z leva do prava (pro muslimy třeba z prava do leva). Vybereš ventil, který chceš kontrolovat a otáčíš motorem dokud se koník (to je ta věc pod vačkou, co tlačí na ventil) neuvolní - vůli měříš měrkou mezi koníkem a vrchem zdvihátka ventilu.
Na to jsou přece značky na nastavení pístů do úvrati ... ale jak jsem psal. Jako rychlý tip to jde ...
Napsal: úte dub 21, 2009 16:20:40
od Z.
Mildo, poslal jsem ti e-mail s překladem.

Napsal: úte dub 21, 2009 17:08:35
od farmář
mno moc ne, já se radši orientuji střihem souhlasného válce

(nejčastěji vnější a vnitřní) ale u vačky jsou značky moooc fajn
jinak střih souhlasného válce je když se právě jeden ventil dovře a druhej začne otvírat, tehdy má souhlasnej válec oba ventily určitě v pauze. Ale to je ti fakt dobrý akorát u koníků, jestli se nepletu. S vačkama na mne nechoďte

tak je daná myslím předepsaná vůle mezi vačkou a podložkou ve chvíli podle nastavovací značky, ne?
Napsal: úte dub 21, 2009 18:10:29
od Marťyn
Z. píše:Marťyn píše:Z. píše:V klidu. Přeložím, dám obrázky, tabulky pro výběr tlouštěk podložek, zkušenosti apod.
V tom dovětku jsem chtel jenom reagovat na jednu větu z marťynova popisu postupu práce. Ale pak jsem usoudil, že jako rychlý návod je to v pohodě.
Reaguj, každý postřeh dobrý.
ale tahleta sekvence mě přijde taková nějaká divná ...
měrky a měříš - přes zapalování otáčíš motorem a pokračuješ např. z leva do prava (pro muslimy třeba z prava do leva). Vybereš ventil, který chceš kontrolovat a otáčíš motorem dokud se koník (to je ta věc pod vačkou, co tlačí na ventil) neuvolní - vůli měříš měrkou mezi koníkem a vrchem zdvihátka ventilu.
Na to jsou přece značky na nastavení pístů do úvrati ... ale jak jsem psal. Jako rychlý tip to jde ...
Hm, chtěl jsem to zjednodušit, abych se nemusel rozepisovat ohledně střihů a úvratí, tak jsem to napsal tak jak to dělám já, tzn., že si píšu údaje z válců 1-2-3-4 a ne v pořadí jak pálí, natočím ventily do střihu, změřím, napíšu a jdu na další. Trochu víc se natočím motorem, ale mám to popřadě a hlavně v tom mám jasno

Napsal: úte dub 21, 2009 19:13:50
od Z.
Marťyn píše:Z. píše:Marťyn píše:
Reaguj, každý postřeh dobrý.
ale tahleta sekvence mě přijde taková nějaká divná ...
měrky a měříš - přes zapalování otáčíš motorem a pokračuješ např. z leva do prava (pro muslimy třeba z prava do leva). Vybereš ventil, který chceš kontrolovat a otáčíš motorem dokud se koník (to je ta věc pod vačkou, co tlačí na ventil) neuvolní - vůli měříš měrkou mezi koníkem a vrchem zdvihátka ventilu.
Na to jsou přece značky na nastavení pístů do úvrati ... ale jak jsem psal. Jako rychlý tip to jde ...
Hm, chtěl jsem to zjednodušit, abych se nemusel rozepisovat ohledně střihů a úvratí, tak jsem to napsal tak jak to dělám já, tzn., že si píšu údaje z válců 1-2-3-4 a ne v pořadí jak pálí, natočím ventily do střihu, změřím, napíšu a jdu na další. Trochu víc se natočím motorem, ale mám to popřadě a hlavně v tom mám jasno

Dyť říkám, že jo

Napsal: úte dub 21, 2009 20:24:39
od milda
Zbyňku,Tvůj překlad jsem si prošel a řekl bych,že dost dobrý. MOC DÍKY!!!!
Nějak to musím dát dobromady.Když nepochopím to "složitě",snad mě nakopne to jednoduchý a když ani to ne,tak se zeptám....
Spíš si myslím,že to jen zkontroluju.Když jsem na radu Pavla Kyse motorku projel bez vzduch. filtru,tak jela úplně v pohodě a nic necinkalo....
Ale jistota je jistota...
Napsal: úte dub 21, 2009 20:39:12
od Z.
milda píše:Zbyňku,Tvůj překlad jsem si prošel a řekl bych,že dost dobrý. MOC DÍKY!!!!
Nějak to musím dát dobromady.Když nepochopím to "složitě",snad mě nakopne to jednoduchý a když ani to ne,tak se zeptám....
Spíš si myslím,že to jen zkontroluju.Když jsem na radu Pavla Kyse motorku projel bez vzduch. filtru,tak jela úplně v pohodě a nic necinkalo....
Ale jistota je jistota...
Kdybys něco potřeboval vyjasnit tak se ozvi. Ať se daří. Z.
Napsal: úte dub 21, 2009 21:13:12
od PájinKAWA