ZX10R rv08
Marku, u sestky mozna ano, ale co sem to resil s kymkoliv kdo ma desitku, tak me potvrdil to same chovani. Neznam teda nikoho, kdo by ten problem nemel. A ty jiny brzdice ho vyresili stoprocentne. Nevim kolik vyjde ta nova gumicka u kawy, ale z e-bay se daj sehnat ty brzdice za 2000,- plus postovny a zadny gumicky atd. uz dal neresis. Pokud chce nekdo laborovat a vyhazovat penize, prosim. Ja to vyresil k moji spokojenosti a bez laborovani. Jediny s kym sem se setkal, ze rika, ze to opravdu ta motorka vubec nedela, jsou ty, co s ni nikdy nebyli na okruhu. Tot moje zkusenost. A ze sem se ptal dost lidi a dost si o tom problemu zjistoval...
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
No Elvisi sám píšeš že tam jdou a fungujou brzdiče z ZZR1400 - což budou podle ETKy úplně stejný díl jako brzdiče na ZX10R
takže bych se přikládal k Markovu názoru že je to kus od kusu. Georg jezdil ještě vo kousek rychleji než ty a o vadnutí sice mluvil, ale ne o ničem fatálním a vůbec ne o páčce na řidítku
Podle tebe pomůžou btzdiče z ZZR1400 nebo třeba z Hondy, podle Halbicha jedině pumpa ABM (náhodou je prodává) a podle mě je tahle debata OT, protože dotaz zněl jaké máte zkušenosti s ZX10R 2008.
na to tady není ani řádek...


Podle tebe pomůžou btzdiče z ZZR1400 nebo třeba z Hondy, podle Halbicha jedině pumpa ABM (náhodou je prodává) a podle mě je tahle debata OT, protože dotaz zněl jaké máte zkušenosti s ZX10R 2008.
na to tady není ani řádek...
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
nevm kdo prosazoval ze v pokecu je pokec a proto je tu dovoleno vse
To zaprve.
Zadruhe ten problem resil i georg, ktery se tu ted kasa, ze to neni tak hrozny a jak s tim jezdil rychle i tak. Nerikam ze s tim jezdil pomalu, jen rikam ze tam ten problem je a neni to muj vymysl. Halbich uz o pumpe nerika. V brzdicich to opravdu je. Zeptej se klidne i Halbicha k cemu nakonec dosel. Marek to ma z jineho zdroje a taky se mluvilo o brzdicich, tak ja opravdu neznam nikoho, komu by se tohle vadnuti brzd neprojevilo. To jak moc se projevilo nebo ne je vec druha, pze to zalezi na jizdnim stylu.
Ad3) Brzdice ze ZZR a stejny jako ty z ZX10R rv06/07? Nevim co je to ET, ale jestli je to cislo dilu, tak me nerikej, ze ma stejny cislo dilu brzdic od Nissinu (ZZR1400) a Tokico (ZX10R). To se me opravdu nezda.
A za treti, ze tu neni ani radek o ZX10R rv08 neni pravda. Prvni muj prispevek o ni byl a odpoved na dotaz kolegy, co si ji chce porizovat se taky tykal modelu 08... ale jak myslis. Klidne to tu cely smaz. Jak uz sem rek. At si kazdej jezdi treba pozpatku, kdyz mu to vyhovuje. Ja sem jen hodil svuj nazor, kterej podle me proste neni nesmyslnej a nehodlam se tu s nikym hadat.

Zadruhe ten problem resil i georg, ktery se tu ted kasa, ze to neni tak hrozny a jak s tim jezdil rychle i tak. Nerikam ze s tim jezdil pomalu, jen rikam ze tam ten problem je a neni to muj vymysl. Halbich uz o pumpe nerika. V brzdicich to opravdu je. Zeptej se klidne i Halbicha k cemu nakonec dosel. Marek to ma z jineho zdroje a taky se mluvilo o brzdicich, tak ja opravdu neznam nikoho, komu by se tohle vadnuti brzd neprojevilo. To jak moc se projevilo nebo ne je vec druha, pze to zalezi na jizdnim stylu.
Ad3) Brzdice ze ZZR a stejny jako ty z ZX10R rv06/07? Nevim co je to ET, ale jestli je to cislo dilu, tak me nerikej, ze ma stejny cislo dilu brzdic od Nissinu (ZZR1400) a Tokico (ZX10R). To se me opravdu nezda.
A za treti, ze tu neni ani radek o ZX10R rv08 neni pravda. Prvni muj prispevek o ni byl a odpoved na dotaz kolegy, co si ji chce porizovat se taky tykal modelu 08... ale jak myslis. Klidne to tu cely smaz. Jak uz sem rek. At si kazdej jezdi treba pozpatku, kdyz mu to vyhovuje. Ja sem jen hodil svuj nazor, kterej podle me proste neni nesmyslnej a nehodlam se tu s nikym hadat.
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
Kdo si chce o tom problemu precist vic, hodim sem dva linky, kde se to dost resilo:
http://www.zxforums.com/forums/zx-10r-f ... -much.html
http://zx-10r.net/forum/showthread.php? ... ht=caliper
http://zx-10r.net/forum/showthread.php? ... ht=caliper
Co se tyka pumpy, tak ta problem resi jen castecne. Tyhle race pumpy maj takovou silu, ze proste prebijou ten oslabujici brzdnej ucinek zapricinenej brzdicem, ale to neznamena, ze problem resi...
Ve strucnosti presne tohle je napsany v tech odkazech a jsou tam i lidi co jezdi na okruhu pravidelne a urcite lip jak ja... V tom prvnim jeden zezacatku obhajuje prave tu pumpu, ale kdyz nebude clovek linej a precte to cely, tak diky dalsimu infu o brzdicich a nasledne i jejich vymene sam uznava, ze je to proste o dost lepsi.
Jinak kdyz by nekdo chtel zas namitat, ze brzdice na CBR jsou taky tocika, tak ano jsou, ale maj odlisnou konstrukci.
Mozna je to v tech nevhodnych gumickach, protoze co jineho by tam odchazelo, ale na druhou stranu to muze byt i v pouzitych materialech pistku, brzdicu nebo necem na te konfiguraci, co zapricinuje prehrivani brzdne soustavy.... Jinak nevim jestli ma ZX6R rv03/04 Stejny brzdice jako ZX10R, ale markovi mohly prestat brzdit kvuli tomu, ze uz proste byly opotrebeny. Vekem a tim jak byly zatizeny...
To by byla debata na dlouho. Ja jen muzu potvrdit, ze po vymene brzdicu za ty z CeBRa motorka proste fungovala jak ma a bylo po problemu! A zbytek vcetne hadic byl seriovej...
EDIT:Vic uz se k tomu nevyjadruju... Ja chtel jen pomoct lidem, ktery ten problem resi, aby nevyhodili penize za desky a jiny picoviny jako pancerky, kdyz jim to stejne nepomuze!
http://www.zxforums.com/forums/zx-10r-f ... -much.html
http://zx-10r.net/forum/showthread.php? ... ht=caliper
http://zx-10r.net/forum/showthread.php? ... ht=caliper
Co se tyka pumpy, tak ta problem resi jen castecne. Tyhle race pumpy maj takovou silu, ze proste prebijou ten oslabujici brzdnej ucinek zapricinenej brzdicem, ale to neznamena, ze problem resi...
Ve strucnosti presne tohle je napsany v tech odkazech a jsou tam i lidi co jezdi na okruhu pravidelne a urcite lip jak ja... V tom prvnim jeden zezacatku obhajuje prave tu pumpu, ale kdyz nebude clovek linej a precte to cely, tak diky dalsimu infu o brzdicich a nasledne i jejich vymene sam uznava, ze je to proste o dost lepsi.
Jinak kdyz by nekdo chtel zas namitat, ze brzdice na CBR jsou taky tocika, tak ano jsou, ale maj odlisnou konstrukci.
Mozna je to v tech nevhodnych gumickach, protoze co jineho by tam odchazelo, ale na druhou stranu to muze byt i v pouzitych materialech pistku, brzdicu nebo necem na te konfiguraci, co zapricinuje prehrivani brzdne soustavy.... Jinak nevim jestli ma ZX6R rv03/04 Stejny brzdice jako ZX10R, ale markovi mohly prestat brzdit kvuli tomu, ze uz proste byly opotrebeny. Vekem a tim jak byly zatizeny...
To by byla debata na dlouho. Ja jen muzu potvrdit, ze po vymene brzdicu za ty z CeBRa motorka proste fungovala jak ma a bylo po problemu! A zbytek vcetne hadic byl seriovej...
EDIT:Vic uz se k tomu nevyjadruju... Ja chtel jen pomoct lidem, ktery ten problem resi, aby nevyhodili penize za desky a jiny picoviny jako pancerky, kdyz jim to stejne nepomuze!
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Brzdiče ZX-10R 2006
Ja jen trošku k těm brzdam: Desítka od 04 do 07 má brzdiče uspořádány, jako žádná jiná motorka a to ve stylu 4 samostatné destičky na třmen. To znamená, že ne kus od kusu, ale prostě jen desítka. Toto vynález KHI kvůli lepšímu chlazení brzd. Jednoduchý princip jedna destička na pístek dostane destičku od kotouče dále a rychleji než jedna destička na dva pístky (takhle to mají všichni ostatní) a tím netře o kotouč a zbytečně se nezahřívá. To je super nápad
ale nefunguje proč?
protože má brzdovou pumpu stejnou jako standartní třmeny
které nemají tendenci se od kotouče samovolně vzdalovat protože jedna deska na dva pístky tlačí nesouměrně a tím je částečně blokuje. Ja vim že to někomu bude znít divně, ale když to vyzkoušíte v praxi je to prostě fyzika
.Naví čím se brzdy více zahřívají, tím mají válečky větší vůli a vzdalují se rychleji a dále tudíž nepomůže ani pumpování brzdovou páčkou. Panceřové hadice ani desky nepomohou. Změní průběh brzdění ale samotné vadnutí nikoliv. Takže verdikt:
továrna by neměla zaměstnávat takové střelce kteří skoro nebrzdí a tak si při testování navšimnou, že při častém brzdění brzdy vadnou
Takže pánové výměnou třmenů z Hondy se problém vyřeší
protože jednoduše budete mít jen dvě desky na třmen a to je celá hitparáda.
Pomůže i výměna brzdové pumpy, ale pozor pumpa musí mít větší průměr pístku, tím bude tlačit na menší zdvih více kapaliny do systému a tím bude eliminovat mezeru mezi destičkou a kotoučem
Základní princip pro budoucí úpravy: zvýšení tlaku v brzdovém systému a zvýšení tření brzdových válečků
Resume: CHYBA JE V KONSTRUKCI TŘMENŮ. Prostě tam měli dát pumpu s větším průměrem pístku a bylo by to v pohodě.









Takže pánové výměnou třmenů z Hondy se problém vyřeší

Pomůže i výměna brzdové pumpy, ale pozor pumpa musí mít větší průměr pístku, tím bude tlačit na menší zdvih více kapaliny do systému a tím bude eliminovat mezeru mezi destičkou a kotoučem
Základní princip pro budoucí úpravy: zvýšení tlaku v brzdovém systému a zvýšení tření brzdových válečků
Resume: CHYBA JE V KONSTRUKCI TŘMENŮ. Prostě tam měli dát pumpu s větším průměrem pístku a bylo by to v pohodě.

To zni rozumne, ale aby admini zas nenadavali, tak by mohli treba tohle tema taky rozdelit na tech par slov tykajicich se desiny rv 08 a ten zbytek o brzdach. Kdyz uz se tu deli kde jakej pokec
A pak to moje remcani smazat... dekujiiiiiiiiii 


ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
..takze pokud tomu dobre rozumim z toho plyne, ze ZX10 patri do ruky borcum co umi a ne blbcum co furt jen brzdiZIZA. píše:Takhle to dopadne když Nissin vyrobí pumpu Tokico třmeny podle vynálezu KHI v továrně to nasadí na mašinu tu strčí do ruky hovadu které na dráze lehce ťukne dvakrát za kolo po brzdě![]()
![]()
![]()
![]()
![]()




----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
...takže logicky vzato, já jí mít prostě nemůžuKankX píše:..takze pokud tomu dobre rozumim z toho plyne, ze ZX10 patri do ruky borcum co umi a ne blbcum co furt jen brzdiZIZA. píše:Takhle to dopadne když Nissin vyrobí pumpu Tokico třmeny podle vynálezu KHI v továrně to nasadí na mašinu tu strčí do ruky hovadu které na dráze lehce ťukne dvakrát za kolo po brzdě![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...takze se mi potvrdilo to, co jsem si myslel uz davno
![]()
![]()

babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*