Stránka 2 z 2

hm...

Napsal: čtv črc 24, 2008 21:32:38
od 666S999
mam obavy aby se ten motor casem neutahal asi to ti japončici maji dobře spočitany
:lol: :lol: :lol:

"utahání" motoru je o servisu...neboj, ŽAPONCÍ to maj zmáklý...jenom aby ses "se třemi zuby navíc" na zadku neutahal TY! (trochu víc zapomeneš s plynem v zatáčce a motka s Tebou udělá: pápálálá...)

Kdo chce kam, pomůže si sám...(nepodávám nevyžádané rady. Ber mě jak šum svistu! :wink:)

Napsal: čtv črc 24, 2008 21:40:37
od farmář
jo, bude víc tahat. Inu.....proto jsem se ptal, jestli to potřebuješ... :lol: origo je to vymáklý dost, zbytek jsou spíš takové laborace, třeba ti to sedne, dej vědět.Já bych to řešil fakt devítkou...když už! :wink:

Napsal: čtv črc 24, 2008 21:43:26
od josef lelka
pro farmaře-zase jsem to blbě napsal sory-mamZX6R a chci dat řetězovku z ZX636 už mi s toho jebe :lol:

Napsal: čtv črc 24, 2008 22:16:45
od farmář
pokud budeš zkrátka zvětšovat vzadu rozetu, pojede ti to pomaleji ale ochotněji. OK? :wink: ale leckdy dělá kouzlo zub, dva, o tři to bude znát asi dost. :?:

Napsal: pát črc 25, 2008 10:14:24
od volkswagen
Cos to vymyslel, Pepiku?

Takže:

1. Budeš potřebovat delší řetěz
2. Nebude ti přesně ukazovat tacho
3. Půjde to rozhodně líp na zadek
4. Zatáhneš za to v zatáčce a rozbiješ si hubu neb dostaneš highsider.


Řešení:

1. Dopředu dát kolečko o zub MENŠÍ - to je stejný výsledek, jako dát dozadu o tři zuby VĚTŠÍ, ale jedeš furt se stejným řetězem
2. Tím pádem dát dozadu rozetu o zub nebo dva MENŠÍ, aby to nebyla taková prda.
3. Nemá to smysl, když nejezdíš buď stuntriding, nebo na okruhu a nevychází ti kvalty.... Já se ZX-6 nedám v Brně šestku a v Mostě ani pětku se standardníma převodama. (Nejenom já, Indy na tý mojí jezdil 1.44 a říkal že jel 1-2-3 :-)

Napsal: pát črc 25, 2008 15:27:25
od josef lelka
Diky za odpovědi všem. Pro volkswagen: Jenom jsem to chtel trosku vylepsit neda mi to proste. zx6r ma 15-40 a zx6RR ma 15-43 a jeste nějake koně navic. Ja vim že to nevyužiju nejde tady o zavodeni a lamani nejakych rekordu to je fakt o držku ale o prima svezeni. Jezdil jsem kdysi motocros tak mam v te palici zafixovane že motorka se musi stale vylepsovat.... :wink:

Napsal: pát črc 25, 2008 15:29:20
od volkswagen
Však já to s tebou taky myslím dobře chlape! ;-)

Napsal: čtv srp 07, 2008 13:24:22
od Zubr
josef lelka píše:Asi jsi to špatně pochopil nebo ja spiš blbě napsal ja mam ZX636R ta ma na zadku 40 zubu a chci tam dat ZX636 ta ma 43 ale 636 ma vice koni proto mam obavy aby se ten motor casem neutahal asi to ti japončici maji dobře spočitany :wink:
Budeš potřebovat prodloužit řetěz o jeden článek a i tak bude z. kolo, asi o cca 5mm blíž k motoru. No a tachometr ti bude asi o cca 7% fixlovat, bude ukazovat víc než jedeš právě o těch 7%. Tom :wink: