Stránka 2 z 2
hm...
Napsal: čtv črc 24, 2008 21:32:38
od 666S999
mam obavy aby se ten motor casem neutahal asi to ti japončici maji dobře spočitany
"utahání" motoru je o servisu...neboj, ŽAPONCÍ to maj zmáklý...jenom aby ses "se třemi zuby navíc" na zadku neutahal TY! (trochu víc zapomeneš s plynem v zatáčce a motka s Tebou udělá: pápálálá...)
Kdo chce kam, pomůže si sám...(nepodávám nevyžádané rady. Ber mě jak šum svistu!

)
Napsal: čtv črc 24, 2008 21:40:37
od farmář
jo, bude víc tahat. Inu.....proto jsem se ptal, jestli to potřebuješ...

origo je to vymáklý dost, zbytek jsou spíš takové laborace, třeba ti to sedne, dej vědět.Já bych to řešil fakt devítkou...když už!

Napsal: čtv črc 24, 2008 21:43:26
od josef lelka
pro farmaře-zase jsem to blbě napsal sory-mamZX6R a chci dat řetězovku z ZX636 už mi s toho jebe

Napsal: čtv črc 24, 2008 22:16:45
od farmář
pokud budeš zkrátka zvětšovat vzadu rozetu, pojede ti to pomaleji ale ochotněji. OK?

ale leckdy dělá kouzlo zub, dva, o tři to bude znát asi dost.

Napsal: pát črc 25, 2008 10:14:24
od volkswagen
Cos to vymyslel, Pepiku?
Takže:
1. Budeš potřebovat delší řetěz
2. Nebude ti přesně ukazovat tacho
3. Půjde to rozhodně líp na zadek
4. Zatáhneš za to v zatáčce a rozbiješ si hubu neb dostaneš highsider.
Řešení:
1. Dopředu dát kolečko o zub MENŠÍ - to je stejný výsledek, jako dát dozadu o tři zuby VĚTŠÍ, ale jedeš furt se stejným řetězem
2. Tím pádem dát dozadu rozetu o zub nebo dva MENŠÍ, aby to nebyla taková prda.
3. Nemá to smysl, když nejezdíš buď stuntriding, nebo na okruhu a nevychází ti kvalty.... Já se ZX-6 nedám v Brně šestku a v Mostě ani pětku se standardníma převodama. (Nejenom já, Indy na tý mojí jezdil 1.44 a říkal že jel 1-2-3

Napsal: pát črc 25, 2008 15:27:25
od josef lelka
Diky za odpovědi všem. Pro volkswagen: Jenom jsem to chtel trosku vylepsit neda mi to proste. zx6r ma 15-40 a zx6RR ma 15-43 a jeste nějake koně navic. Ja vim že to nevyužiju nejde tady o zavodeni a lamani nejakych rekordu to je fakt o držku ale o prima svezeni. Jezdil jsem kdysi motocros tak mam v te palici zafixovane že motorka se musi stale vylepsovat....

Napsal: pát črc 25, 2008 15:29:20
od volkswagen
Však já to s tebou taky myslím dobře chlape!

Napsal: čtv srp 07, 2008 13:24:22
od Zubr
josef lelka píše:Asi jsi to špatně pochopil nebo ja spiš blbě napsal ja mam ZX636R ta ma na zadku 40 zubu a chci tam dat ZX636 ta ma 43 ale 636 ma vice koni proto mam obavy aby se ten motor casem neutahal asi to ti japončici maji dobře spočitany

Budeš potřebovat prodloužit řetěz o jeden článek a i tak bude z. kolo, asi o cca 5mm blíž k motoru. No a tachometr ti bude asi o cca 7% fixlovat, bude ukazovat víc než jedeš právě o těch 7%. Tom
