Stránka 2 z 3
Napsal: stř kvě 21, 2008 18:00:34
od farmář
no hlavně pozor na to, abys neměl zaplavený píst a nezatočil.Tohle je fakticky takhle popsané divné.Hledat je jediná šance

Napsal: stř kvě 21, 2008 18:10:37
od DoktorZRX
Olej určitě vyměnit. A co vzduchovej filtr, je suchej

Na pravé straně je na airboxu vstup vzduchu, tak jestli to neteklo tudy.
Napsal: stř kvě 21, 2008 18:24:23
od sek
Ted jsem byl juknout v gar. jestli to už přestalo.Nepřestalo. Na moto není nic tak ojemného, aby se tam vlezlo takové množství ben. Takže si myslím, že to fakt nateklo do válce.Zítra jedu na rozumy do Moto Toni.Doufám, že když tam vyrukuju s kartičkou tak se se mnou budou bavit. Dám vědět jak jsem pořídil. Zatím dík.
Napsal: stř kvě 21, 2008 19:10:12
od Pavel ZRX
Zdá se, že máš plný válec benzínu a protěká to výfukem do svodu a dole to odkapává. To cvakání relé a nemožnost protočení motoru spouštěčem nemusí být slabá baterka, ale válec plný benzínu. Mrkni , kolik ti přibylo oleje v motoru, je možné, že benzin natekl i tam.
Napsal: stř kvě 21, 2008 19:23:35
od farmář
právě. Vyndat svíčky, vysát, vyfoukat kompresorem, vyměnit olej.Opravit karbec.
Napsal: stř kvě 21, 2008 22:09:20
od misak39
Olej v prdeli, vyměň ho určitě, ale až odstraníš závadu...vytoč svíčky, uhni hlavu a protoč motor přes kolo, jestli je benzin ve válci, vystříká ven... před montáží zpět osuš svíčky. Vypadá to na netěsnej kohout a nemocnej karcec... z kterýho válce poletí benzin, u toho taky nedrží karbec...jesli zmizlo půl nádrže, vypadá že tekly nejmíň dva válce, a vana bude plná benzinu

Napsal: čtv kvě 22, 2008 20:42:55
od sek
Tak dneska jsem byl v Moto Toni.Když jsem popsal příznaky,tak bylo potvrzeno to,co jsme tady vydedukovali.Akorát kohout je v pořádku. Ta poloha PRI o které jsem si myslel, že zavírá nádrž slouží jak už tady bylo řečeno na zaplavení kar., samospádem.Taky jsme koukli o kolik asi budu potřebovat pumpnout lepší polovičku. Když to zredukuju na opravdu nezbytné, tak 4 ks. trysek vyjdou na necelý litr, olej a filtr mám protože jsem se chystal na výměnu.Blesk (teda myslím, že to byl on) navrhuje ještě výměnu vzduchového filtru, ale měl jsem ho před chvílí v ruce a mokrej není a myslím, že kdyby se namočil od benzínu, zůstaly by na něm fleky.Takže mi nezbývá než se pustit do demontáže karb.Jestli jste to už někdo dělal, zkuste prosím přihodit zevrubný postup.Držte mi palce at to nedokurvím ještě víc, než to je.Na zítra jsem vzal dovolenou, tak mám na to celý pátek.
Napsal: čtv kvě 22, 2008 20:57:27
od DoktorZRX
Držím palce a myslím, že odborník je Milan MMKS. Tady jestli nemáš manuál
http://rc-bearings.mcintoshcentral.com/ ... on%202.pdf
Napsal: sob kvě 24, 2008 11:23:13
od sek
Karburátory jsou venku.Byl to ovšem boj (nebo spíš Velká vlastenecká válka.)Nevím teda jak to může jít bez demontáže air boxu.Dělal jsem to tak, že jsem posunul tu krabici co je vní vzduch. filtr.Pak jsem se snažil odtlačit samotný box od karb.To sice šlo, ale ne tak abych karb. vysunl dostatečně z přírub.Nakonec v záchvatu zoufalství jsem vypáčil ta gumová kolínka z boxu, tím vzniklo místo na vynutí karb.Abych ho mohl vyndat musel jsem rozebrat plyn rukojet a vytáhnout to i s bovdenama.Po rozšroubování karb. jsem zjistil, že na 3tím karb, je zlomená pružina jehly. Ale si myslím, že to se zaplavením motoru nemá nic společného. (nebo jo?) Ta pružina tlačí na váleček který jezdí v těle a podle toho jak se zvedne tak se něco děje. (co?)Jo z motoru jsem vypustil asi 7 litrů benzínu s olejem.(sekačka to bude muset přežvejkat, přece to nevyhodím)Pokud někdo víte jak tyhle karburátory fungujou, zkuste mi to vysvětlit.
Napsal: sob kvě 24, 2008 15:39:54
od farmář
nechci se mejlit, na zkoušku jsem karbce vynechal, že to dostuduju až pro sebe,jo....ale jehla je ventil.Jestli prdla pružina co ho drží zavřenej, tekl tudy neustále benál a zaplavoval motor,vyměň průžinu a jsi OK.Jako závada fakt hustá,co? Vyměň všechny pružinky najednou, ve všech myslím, ať se s tím nesereš za týden zas.
PS:ve svém věku studuji co chci a kdy chci....ale teď mne normo "vychovává " jeden matikář! jsem starší než on a vyjebal mi za to, že jsem vzal hovor.

.... očekával jsem nějaký průser tak jsem vzal číslo, co jsem neznal. Pes se rozhodl stát inseminátorem na volné pacce...

a mě to stálo zápočet!

Napsal: sob kvě 24, 2008 22:19:53
od Pavel ZRX
sek píše:Karburátory jsou venku.Byl to ovšem boj (nebo spíš Velká vlastenecká válka.)Nevím teda jak to může jít bez demontáže air boxu.Dělal jsem to tak, že jsem posunul tu krabici co je vní vzduch. filtr.Pak jsem se snažil odtlačit samotný box od karb.To sice šlo, ale ne tak abych karb. vysunl dostatečně z přírub.Nakonec v záchvatu zoufalství jsem vypáčil ta gumová kolínka z boxu, tím vzniklo místo na vynutí karb.Abych ho mohl vyndat musel jsem rozebrat plyn rukojet a vytáhnout to i s bovdenama.Po rozšroubování karb. jsem zjistil, že na 3tím karb, je zlomená pružina jehly. Ale si myslím, že to se zaplavením motoru nemá nic společného. (nebo jo?) Ta pružina tlačí na váleček který jezdí v těle a podle toho jak se zvedne tak se něco děje. (co?)Jo z motoru jsem vypustil asi 7 litrů benzínu s olejem.(sekačka to bude muset přežvejkat, přece to nevyhodím)Pokud někdo víte jak tyhle karburátory fungujou, zkuste mi to vysvětlit.
Karbece jsem vymontoval bez pohybu s airboxem, je to na těsno,ale jde to. Napiš, která pružina je zlomená, jestli pružina jehly šoupátka karbecu, nebo slabá pružinka na jehlovém ventilu plovákové komory. Jehlový ventil je ovládaný plovákem, a hlídá hladinu paliva v plov. komoře. Pokud jehlový ventil neuzavře přívod, palivo může nekontrolovaně porotékat a hladina nastoupá až do úrovně difuzoru a pak benzin může zalít celý objem válce, průsakem přes kroužky i celý motor. Problém je v jehlovém ventilu a v palivovém kohoutu, pokud neni v poloze PRI, palivo nesmí protěkat. Kohout se otevře podtlakem po nastartování motoru. Prověř těsnost paliv. kohoutu. Demontované karbece napoj na láhev s benzinem a zjisti těsnost jehl. ventilů. Pružinu samozřejmě vyměnit, karb. vyčistit.
Napsal: ned kvě 25, 2008 10:32:49
od sek
Je to pružinka, která je pod víčkem(když se díváš zhora, tak povolíš 4 šroubky, sundáš víčko, které vlastně přitlačuje tu pružinku), myslím že se bavíme o té šoupátkové.Kohout funguje dobře, polohu PRI jsem ve své tuposti považoval za zavřeno, takže jsem po každém dojetí "zavíral" nádrž takhle.
Napsal: ned kvě 25, 2008 11:32:58
od Pavel ZRX
sek píše:Je to pružinka, která je pod víčkem(když se díváš zhora, tak povolíš 4 šroubky, sundáš víčko, které vlastně přitlačuje tu pružinku), myslím že se bavíme o té šoupátkové.Kohout funguje dobře, polohu PRI jsem ve své tuposti považoval za zavřeno, takže jsem po každém dojetí "zavíral" nádrž takhle.
Pružina šoupátka by na zaplavení motoru neměla mít vliv. I kdyby zůstala pozdvižená jehla, palivo by nemělo do motoru samovolně natéct. Celý problém bude v netěsném jehl. ventilu a v poloze PRI, kerou jsi nechal zapnutou.
Napsal: ned kvě 25, 2008 11:40:19
od sek
Taky si myslím. Ale abych si to ještě ujasnil. Ten jehlový ventil je vlastně ten váleček do kterého vjíždí ta dlouhá jehla?
Napsal: ned kvě 25, 2008 21:10:42
od Pavel ZRX
sek píše:Taky si myslím. Ale abych si to ještě ujasnil. Ten jehlový ventil je vlastně ten váleček do kterého vjíždí ta dlouhá jehla?
Ne, dlouhá jehla otvírá hlavní trysku karburátoru. Jehlový ventil najdeš po sejmutí víka plovákové komory (spodní víko karb.), ovládá jej plovák v závislosti na výšce hladiny paliva.