Stránka 2 z 2
Re: Dunlop Qualifier
Napsal: ned kvě 11, 2008 21:43:01
od KankX
Z. píše:nějak se mi to nezdá. Po necelých 4000 kilometrech mám origo gumy sjeté až na twi-čka. Je to normální? Kolik kdo najedete na těchto gumách?
tak to tedy nevim

a nedali ti uz nejake sjete??? Ja na nich udelal cca 6tis. a pak jsem je nechal sundat protoze byli u stredu na tech znackach co ukazuji tu minimalni hloubku... (nevim co je to twi-čka) Jinak jsem byl s nimi spokojen, Kuba je snad taky spokojen, jen nevim kolik na nich udelal on, tak se ho zeptej. Blanka na Z1000 2800km a zatim vypadaji naprosto v pohode, zato na "vyhranem" Asko Z1000 (predvadecka) bylo ted o vikendu nalitano asi 2900km a ve stredu byli na znackach (sjety)

Takze zaver je ze mas asi moc silnou motorku v kombinaci se silnym zapestim

Re: Dunlop Qualifier
Napsal: ned kvě 11, 2008 21:46:15
od Z.
KankX píše:Z. píše:nějak se mi to nezdá. Po necelých 4000 kilometrech mám origo gumy sjeté až na twi-čka. Je to normální? Kolik kdo najedete na těchto gumách?
tak to tedy nevim

a nedali ti uz nejake sjete??? Ja na nich udelal cca 6tis. a pak jsem je nechal sundat protoze byli u stredu na tech znackach co ukazuji tu minimalni hloubku... (nevim co je to twi-čka) Jinak jsem byl s nimi spokojen, Kuba je snad taky spokojen, jen nevim kolik na nich udelal on, tak se ho zeptej. Blanka na Z1000 2800km a zatim vypadaji naprosto v pohode, zato na "vyhranem" Asko Z1000 (predvadecka) bylo ted o vikendu nalitano asi 2900km a ve stredu byli na znackach (sjety)

Takze zaver je ze mas asi moc silnou motorku v kombinaci se silnym zapestim

twi = tyre wear indicator=ta značka na gumě, co ukazuje opotřebení
asi to bude tím zápěstím
