Stránka 2 z 2
Napsal: pon kvě 26, 2008 10:49:43
od Charlie-KLR
dworakmirek píše:Mo mě se KLR vlní ale nic hroznáho, a kola mám nové, to střílení ti dělá CHUDÁ směs malinko povol na šroubku a bude to v pořádku
Chudá??????SPíš bohatá ne?
Napsal: pon kvě 26, 2008 16:16:48
od Anti
Obecně se říká,že střílení do výfuku je důsledkem bohaté směsi která nestačí zhořet ve válci a dohořívá venku.A že chudá směs se projevuje střílením do karburátoru...
Jak ale posoudit stroj,který tu mám teď?Střílí jak do karburátorů,tak do výfuku...

Napsal: pon kvě 26, 2008 22:54:12
od Charlie-KLR
a nemůže se tím nic poškodit?dnes sem nastavoval karbec a mám tam 1 a 3/4 otáčky a střílí pořád
Napsal: úte kvě 27, 2008 16:35:30
od Anti
Neřeš to.K motoru s velkým obsahem na válec to prostě patří.Nic tím nezkazíš.
Jenom bohatostí volnoběžné trysky to stejně nepoladíš....
Napsal: úte kvě 27, 2008 16:55:45
od farmář
Anti...viděl bych to v časování ventilů...asi se ti otevírají trošku jindy než mají....
Napsal: ned čer 01, 2008 21:28:49
od dworakmirek
neznáte a to, příliš chudá směs se nestihne zapálit ve válci ,ale vybouchne pozdějc ve vyfuku
Napsal: pon čer 02, 2008 21:52:53
od Anti
Sama od sebe?Diesel?
Uvědom si,že spálená směs je vytlačována přibližně půl otáčky po zápalu.Zajímalo by mě jak to potom samo chytne...
Napsal: pon čer 02, 2008 21:55:22
od Anti
farmář píše:Anti...viděl bych to v časování ventilů...asi se ti otevírají trošku jindy než mají....
Tak chudý to bylo kvůli nesprávně (nízko)nastavené jehle a střílení do karburátorů měla na svědomí špatná synchronizace klapek...
Napsal: úte čer 03, 2008 21:46:45
od dworakmirek
Anti píše:Sama od sebe?Diesel?
Uvědom si,že spálená směs je vytlačována přibližně půl otáčky po zápalu.Zajímalo by mě jak to potom samo chytne...
to mám psát všechno jako 5letému děcku?? nemá to cenu, něco si zjisti a pak moralizuj
Napsal: stř čer 04, 2008 21:51:12
od Anti
Já nemoralizuju,byla to otázka.Proč to jiskra nezapálí a ve výfuku to samo lapne?Nejsem sice závodní ladič,ale netechnická trubka také ne...
Čistě teoreticky se po zmenšení odporu na výfukové straně(laďák) sníží odpor spalin,zvýší jejich rychlost,což má za následek lepší vyplachování a tím pádem větší podtlak na sání,což zase znamená bohatou směs.Proto se laďák doplňuje více průchodnými filtry a většinou se tryskuje dolů(pokud se netryskuje na závod)....
Napsal: čtv čer 05, 2008 18:28:52
od dworakmirek
no říkáš to přesně naopak, když dáš ladáky dáváš dinojet, abys obohatil směs protože příliš otevřenej ladák bude ze seriovejma tryskama nehorázně střílet do vejfuku, vysvětlím kdyby byl motor ze skla a díval by ses bokem , pustil do motoru příliš bohatou směs zapálila by se ti tesně před sacím ventilem (je tam obrovská rychlost pohybu) když bude směs příliš chudá k zapálení dojde později a detonace ti bude střílet do vejfuku , správe odladěn motor bude mít detonaci pěkně na středu motoru, nebude střílet
