vibrace
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: závažíčka
tezsi zavazicka jsou fakt znat, ale ve vetsine obchodech maji prave jen takovy ty na ozdobuPedros píše:Možné to je protože minulý majitl měl taky držkopád, ale jedna strana je odřená a rekl bych ze je to spíš nerez než hliník. Motor zeda je prišroubovanej natvrdo, sice sou všude prechody mezi plasty a železem přes gumu a stupačky taky gumový, ale moc to nepomohlo.Dobrej nápa zkusím se podívat zda nebudou nějaká těžší závažíčka.Zubr píše:Jo jo tyto motory dost vibrují, protože nemají vyvažovací hřídele, prostě motor ze supersportu. Můj motor taky silně vibruje a včera jsem vyndal skoro plnou hrst kamínků, které jsou naházený všude tam odkud nemůžou ven a krásně chrastí, asi je skočím vrátit silničářům, aby jim náhodou nechyběli.Jinak KHI řeší vibrace různými závažíčky a silentbloky. Motor mojí devítky je vzadu uchycen přes silentbloky a přesto se vibrace dostávají i na podvozek. Když mi kámoš stříkal závažíčka na řídítkách, tak jsem jezdil bez nich a po jízdě mě ještě dvě hodiny brněli ruce, když jsem je dal zpátky, tak to bylo úplně v pohodě. Takže pokud jsi dal, místo těžkých origo závažíček, nějaký lehký duralový, tak to byla chyba. Na stupačkách je tlumící guma a výměna stupaček za racing duralový, je taky velice nepříjemná. Zed má ještě pod stupačkou závaží, to ninja nemá ( hmotnost je hold nepřítel)
Kawa nerada používá vyvažovací hřídele, protože nejen že přidá hmotnost ale také zvyšuje setrvačné hmoty klikové hřídele a motor přijde o svoji výbušnost, nechce se mu do otáček a začne být hodný jako Honda. Stačí jen 10%setrvačných hmot navíc a motor pojede jak chcíplej.

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Jinak origo závažíčka na ZX-9R, jsou jednak dost těžký, ale je v nich ještě silentblok, takže vůči řídítku jsou v odpruženém stavu a asi to má taky nějaký tlumící účinek. Je to fakt velkej rozdíl jet bez nich a nebo s nimi. 

NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
Re: závažíčka
Ještě že jsem si to tu přečetl,mám jedno závažíčko ohoblovaný od prvního majitele a chtěl jsem je vyměnit,ale asi se na to radši krásně z vysoka,at si kuli parádě nepřichystám zase nějaký problémy navíc...
jinak co se vibrací týče,moje devina celkem nesnáší rychlost od 140-160km/h,takže musím jezdit rychleji
pánčto by mi v této rychlosti za chvilku asi začli odpadávat končetiny,jak to vibruje do stupaček....to je ale nejspíš jak píše zubr problém konstrukční,takže se to ani rešit nechystám....
jinak co se vibrací týče,moje devina celkem nesnáší rychlost od 140-160km/h,takže musím jezdit rychleji

- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem si u Ebayjee
objednal tyhle a mám je v garáži....
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Kawasaki ... dZViewItem
Váží snad 20% těch co tam mám....To už raději bez nápisu......
PARÁDA JE JEDNA VĚC A FUNKČNOST DRUHÁ A PODSTATNĚJŠÍ!!
Toš tak.

objednal tyhle a mám je v garáži....

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Kawasaki ... dZViewItem
Váží snad 20% těch co tam mám....To už raději bez nápisu......
PARÁDA JE JEDNA VĚC A FUNKČNOST DRUHÁ A PODSTATNĚJŠÍ!!
Toš tak.
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576