Stránka 2 z 3
Napsal: úte úno 12, 2008 13:46:55
od MadMax
oktanove cislo udava mimo jine odolnost paliva proti samozapalum. to znamena ze palivo s vyssim oktanovym cislem je vhodne pro motory s vyssi kompresi... u tech se prave projevuje jekysi narust vykonu.
Napsal: úte úno 12, 2008 15:02:01
od MARTY
az nam primichavat budou 4% repky co pak ???? co na to motory pri treba 12000 otackach ????me jen tak napadlo

Napsal: úte úno 12, 2008 17:03:27
od volkswagen
Do benzínu půjde biolíh

Napsal: úte úno 12, 2008 17:06:52
od MARTY
to je jedno ale co pak ??? to vadit nebude na vysoke tocky ??????

Napsal: stř úno 13, 2008 00:27:52
od misak39
Napsal: stř úno 13, 2008 10:09:59
od kafkalibor
Už se dostává,,dává se ho tam zhruba kolem 2%.Pražáci ho porídí na Shell Jeremiášova,Barrandov a Ruzyně,mimopražští v Chebu a možná i někde jinde.
Napsal: stř úno 13, 2008 12:13:46
od MARTY
ja si opravdu myslim ze to vadit bude...hned ne ale treba po case to stopy zanecha

Napsal: sob dub 12, 2008 17:32:40
od Kony15
Já to liju do krosky ptže to šetří motor jde líp do otáček ,nehřeje se to tak a neusazuje se tam bordel (prej) ale když sem to nalil do husqvarny SM 125 tak sem určitý rozdíl cýtil (pozná se to spíš u 2T než u 4T) ale každopádně skuste čichnout k naturalu a k Vpower racing100

ten Vpower100 vám protáhne plíce uplně

.....a musí to být lepší

vždyť je to palivo mistrů FERARi (jak všude píšou

)
Napsal: sob dub 12, 2008 21:42:54
od tomas_cze
hmm zajimave

vzdycky jak sem zastavil na shelce a sahal sem po 100vce tak sem ruku obratil na 95 a vidim ze sem o nic neprisel

bylo mi lito za to davat o 2kc/l vic .. ale jak sem tankoval na nejakych podradnych benzinkach jako jsou euro oil a nejake vesnicke pumpy treba i benzina nektera tak tam sel vykon dolu, u shellu narust ... (vse 95) takze pozor kde tankujete ...
Napsal: sob dub 12, 2008 21:58:35
od farmář
U aut je to znát,pokud ten motor je na to připravenej. U motorek to bude nejspíše obdobné.Eko-neeko přísady jsou na pěst, nafta ucpává již po třech měsících filtry , čerpadla a vstřiky, teď jsem měl ten problém, co vím z odb. kruhů, vadí to novým motorům. Dnes je vše citlivé na větší čistotu paliva než vejtřaska a Zetor.

Ten ethanol...u toho se čekají docela průsery.U výkonu nevím,ale rád například váže vodu.Jinak opravdu dobrá volba pumpy je znát,bohužel.Už jen kvůli tomu,jaké filtry používají a zda je ze spořivosti nemají vyřazené.Nejsou prý nejlevnější.

Napsal: sob dub 12, 2008 22:13:16
od Daniel Zimulák
100octanový leju velmi často a moc se jí to líbí.

Napsal: sob dub 12, 2008 22:15:47
od Honza-Zed
Co se tyce oktanovych cisel, tak o tom tu bylo napsano hafo veci...
Pro shrnuti... 100oktanu je dobre pro motory s vyssi kopresi jak 13,7...
Do novych benzinovych motoru doporucuji brat 98 pro dosahnuti papirovych hodnot....
Co se tyce V-poweru tak v testech vychazel nejlip V-power 95 do beznych motoru. Zbytek je vyhazovani penez....

Napsal: sob dub 12, 2008 22:21:16
od čoud
Souhlas, VP95 je ideal ...
Napsal: ned dub 13, 2008 11:23:09
od lukas.01
Já ty mojí holce dávám 100VPR a jak to tady čtu, tak ji začnu asi dávat jen 95VP. Je pravda že spotřeba s VPR je oproti běžnému benzínu o 0.5 l/100km menší a motor se zdá klidnější, ale když říkáte že 95VP stačí tak na ni asi přejdu. Vyzkoušíme, uvidíme.

Napsal: ned dub 13, 2008 13:21:21
od čoud
je to s kazdym motorem odlisne, treba v aute mam s VP95 spotrebu vyssi o cca litr nez s VP100 nebo beznym N95 ... Na motorce to neresim, ale s VP100 teda nizsi spotrebu nemam ...