Stránka 2 z 3

Napsal: pát říj 19, 2007 07:43:18
od kawamen
no víš co jábych radši original je to lepší a nevíš o někom kdo by to měl.Tak nastolim další problem když jí chci nakopnout tak se vrací zpět a nakope mě co to muže bejt po dlouhé doubě jsem zjistil že v motoru chybí vyvažovací hřídele mohlo by to mít vliv

Napsal: ned říj 21, 2007 21:40:08
od Anti
No kope,no,co k tomu dodat.Vyvažováky na to vliv nemají,alespoň se ti neposerou.Máš nejspíš velký předstih.Co se týče originálu,zkus zapátrat.Já sice jeden doma mám,ale co mi zůstane když ti ho nechám?

Napsal: pon říj 22, 2007 18:16:59
od kawamen
mno co ti zůstane to nevim ale kolik by si za něj chtel a jak se šteluje předstih u toho

Napsal: úte říj 23, 2007 16:26:18
od Anti
728433300
Tohle je číslo na chlapa co inzeruje v ČMN díly na KLR 650.Naprostá většina věcí do motoru tam pasuje(já měl dokonce v KLR 600 kliku a válec z 650),takže se můžeš zeptat i na ty vyvažováky a jiné věci...
Předstih si šteluje jednotka.Zkus sehnat jinou...

Napsal: stř říj 24, 2007 16:34:40
od kawamen
ten chlap je moc drahej on chce za starter a příslušenství 4500Kč se asi zblásnil jj ta řídící jednotka je to černý na tom rámu vid

Napsal: čtv říj 25, 2007 16:33:01
od Anti
Startery na kick jsou vždy drahá záležitost.A víš proč?Protože na začátku je každej machr se startpákou,a pak je za ten čudlík rád...4500 není zas tolik pokud ti dá kompletní sestavu.Ale do své to stejně to stejně nedostaneš,ještě musíš sehnat starterovou kliku,má jiný kužel.
Ano,to černé na rámu je CDI-řídící jednotka.

Napsal: pát říj 26, 2007 06:32:32
od zaky
"Anti" to si dal na šestikilo píst a válec z 650. Jaký a tim máš zkušenosti , taky o tom uvažuju, ten týpek z čmn nabízí válec před výbrusem kolem litru. Nevíš jestli pasuje víko alternátoru z 650 na 600? Zdar

Napsal: sob říj 27, 2007 12:04:35
od Anti
Není to úplně jednoduchá záležitost.Já měnil celý komplet-kliku válec píst,jelikož 650 má větší zdvih,takže válec je o tech cca 5mm vyšší.Ale šlo by přetočit obal na válec 600 na vložku z 650.Ale chce to drobné úpravy.
Víko by mělo pasovat v každém případě.

Napsal: sob říj 27, 2007 12:44:44
od zaky
Tak to už je složitý, nemáš zkušenosti s převrtáním šestiila(564ccm) třeba na 600 nebo 620, sežene se k tomu píst?Když už výbrus tak pořádnej.

Napsal: ned říj 28, 2007 08:32:29
od kawamen
hele chlapy když se tady bavíte o válci dá se tu udělat výbrus nebo co se tu dělá a kolik to stojí

Napsal: pon říj 29, 2007 22:20:51
od Anti
Vše je otázka toho,jak šikovného seženeš mechanika.Respektive,jaký on sežene píst.Normální výbrus by měl být bez problémů,co se týče atypu,je to o tom sehnat píst,který tam dostaneš.Existují dvě možnosti:1-zakázkový,nebo 2 jiná serie,která má podobné parametry.Jiný průměr čepu se dá vložkovat,pokud ti nesedí výška pístu od čepu nahoru,tak to se dá doladit podložkou pod válcem(v případě že je rozměr vyšší).Ale u KLR si moc nepřevrtáš bez výměny vložky,je slabá a nějaké milimetry nesnese.

Napsal: čtv lis 01, 2007 20:21:55
od kawamen
tak jsem sehnal cdi a snímač a jiskru to stejně nemá to cdi je vyskoušené že je funkční a snímač taky jo a má jít do cdi proud nebo ne pač mě tam nic nejde tak jestli by to nemohlo bejt ono

Napsal: čtv lis 01, 2007 21:00:09
od Pavel ZRX
CDI musí mít napájení i kostru.

Napsal: pát lis 02, 2007 11:22:00
od kawamen
a odkad má mít napájení od spínačky nebo odkad

Napsal: pát lis 02, 2007 19:34:52
od Pavel ZRX
Sežeň si schéma zapojení, bez toho se asi neobejdeš. Podle něj jednoduše zjistíš úplně všechno.