Napsal: úte pro 18, 2007 13:31:22
Na kolik prijde takovej pristroj na serizovani karbcu???manometr to je asi normalni tlakomer ne?? 

Už se to tu řešilo a daj se ty budíky koupit za pár kačí jednotlivě.sweetyboy píše:Na kolik prijde takovej pristroj na serizovani karbcu???manometr to je asi normalni tlakomer ne??
Ja to hledal tay na foru ale nenasel jsem to tak nevim pod cim to je.misak39 píše:Už se to tu řešilo a daj se ty budíky koupit za pár kačí jednotlivě.sweetyboy píše:Na kolik prijde takovej pristroj na serizovani karbcu???manometr to je asi normalni tlakomer ne??
souhlasím, že i s jednoduchým manometrem to jde, ale dělat každej karburátor zvlášť by se mi teda nechtělosweetyboy píše:Ja to hledal tay na foru ale nenasel jsem to tak nevim pod cim to je.misak39 píše:Už se to tu řešilo a daj se ty budíky koupit za pár kačí jednotlivě.sweetyboy píše:Na kolik prijde takovej pristroj na serizovani karbcu???manometr to je asi normalni tlakomer ne??
taky sem koukal na internetu a meli je tam jednotlive ale nevedel jsem jestli by to s tim slo. tak kdyz to jde tak mozna to zkusim:D
Zubr píše:souhlasím, že i s jednoduchým manometrem to jde, ale dělat každej karburátor zvlášť by se mi teda nechtělo![]()
jinak vlákna jsou tady: http://kawa.flexible.cz/viewtopic.php?t=2936
http://kawa.flexible.cz/viewtopic.php?t=2579
jo, a proto mám svůj "morgan carbtune" přístojS jedním manometrem to seřídit v žádném případě nejde![]()
![]()
Je nutný, aby ke každému karburátoru byl extra manometr, a aby byly všechny naprosto identické, se stejný rozsahem, nejlépe k sobě tzv. spárované nebo zkalibrované. Ale jejich přesnost měření tlaku není vůbec důležitá (příklad: podtlak -0,4baru a naměřeno -0,5baru to je jedno, ale těch -0,5baru musí ukázat všechny manometry!!!!)
od jednoho karburátoru se bere podtlak pro membranu palivového kohoutu, zbylé 3 by měly mít ucpávky (krytky) - tak to alepspoň je na ZR7.milda píše:Jak tady čtu Vaše příspěvky,začínám mít pocit,že něco není u mýho Rexíka v pořádku.
Na těch vývodech z podtlaků jsou na dvou myslím nějaký krytky,na jednom je něco napojený a jeden je bez.To je zřejmě špatně?
Jede dobře,ale víc jak 220 z něj na rovině nedostanu.
nejsem motorář, ale myslím si, že chybějící ucpávka bude mít vliv bohatost směsi pro ten konkrétní válec. Určítě se s tím dá jezdit, ale chod motoru nebude tak sametový, lehký. Taky je možné, že máš ten nátrubek ucpaný bordelem a žádný falešný vzduch to nepřisává. Zkus trubičku něčím zalepit (třeba lepící páskou) a uvidíš, jestli bude slyšet jný zvuk motoru, chod může být pravidelnější nebo i méně pravidelný.milda píše:A já právě na jednom tu ucpávku-záslepku nemám a najel jsem s tím 12tis.km...![]()
Možná si to tam může přisávat nějakej bordel,ale nevím kolik a nevím jakou přesně to má vliv na funkci motoru(teď zas myslím ten vzduch co si to zřejmě přisásává a přisávat nemá).
Tak to mi teda předvedeš! A běda ti jak budou rozhozený.Anti píše:Pokud se dodrží,co bylo výše napsáno,tak to samozřejmě jde i s jedním měřákem.Opravdu je nejdůležitější stejná hodnota,ne reálný údaj.Je to sice piplačka,ale mělo by to jít po jednom...
Já bych řekl, že jsi to ještě nikdy nedělal, páč by ti bylo hned jasný, že to nejde s jedním budíkem.Zubr píše:Tak to mi teda předvedeš! A běda ti jak budou rozhozený.Anti píše:Pokud se dodrží,co bylo výše napsáno,tak to samozřejmě jde i s jedním měřákem.Opravdu je nejdůležitější stejná hodnota,ne reálný údaj.Je to sice piplačka,ale mělo by to jít po jednom...Já ty budíky mám, takže tě můžu zkontrolovat.