Stránka 2 z 2

Napsal: úte říj 02, 2007 14:24:35
od Dak
Já sem u šestky taky používal NGK. Je to samozřejmně jiný motor, ale většina kámošů ať už na dvouválcích nebo čtařválcích, cesťák, enduro, supersport a dalších používali NGK a nikdo si nestěžoval. Toš tak

Napsal: ned říj 07, 2007 11:08:09
od sotek
Dak-Ninja píše:Já sem u šestky taky používal NGK. Je to samozřejmně jiný motor, ale většina kámošů ať už na dvouválcích nebo čtařválcích, cesťák, enduro, supersport a dalších používali NGK a nikdo si nestěžoval. Toš tak
s NGK taky nemám problém, jen nechápu že mi tam dali svíčky, který sou určený pro Suzuki. Ale dle paramatrů se ty svíčky až tolik nelišej.

Napsal: ned říj 07, 2007 11:11:23
od sotek
jinak už mám nový vzduchový filtr, řekl bych že je to znát.
Nicméně když je motorka teplá, tak po cca 20 minutách stání hůř startuje. Jednomu válci se moc nechce, a když to chytne, tak jde z výfuku čoud. Taky mi stále trochu teče benzin přes airbox (po včerejších 200km sem z toho vylil tak malýho panáka). Tzn. si myslím že netěsní jeden karbec a uchlastává se to. Nebo ste snad jiného názoru?

díky Šotek

Napsal: ned říj 07, 2007 23:23:24
od Anti
Ano,příznaky odpovídají nezavřenému ventilu karburátoru...