
Teče přední tlumič na ZRX
tak kawa servis tak 1,000 Kč matroš a 1000 - 1500 práce. Neautorizovaný servis celkem tak 1500 Kč, takže jasná volba (s motorem bych zvažoval asi jinak). Ale mám dilema. Mluvil jsme s minulým majitelem a ten říkal, že kvůli tomu že s tím zahučel do díry a vystříklo mu těsnění dělal asi před 2-3 roky komplet vidle nové, myšleno gufera, prachovky olej. Takže je mě divné co tam teče, když to bylo měněné "nedávno? Díval jsem se na ty prachovky (jsou to doufám ty gumy úplně nahoře co "zašpuntovávají" ty černé věci do kterých se zasouvají ty lesklé tyče, řečeno jazykem idioty, tedy mě) a že by byli nějak zasrané jsem nezjistil. Taky nás napadlo, jestli někde nepouští třeba brzdovka, ale taky jsem nic nenašel. napadá teda někoho co by to mohlo být a co s tím. Jde to jen nějak přetěsnit, nebo to celé absolvovat znovu?
Spoléhám v korektnost předchozího majitele, a že vidle nejsou nijak zohlé a nechcalo to už v průběhu.
Spoléhám v korektnost předchozího majitele, a že vidle nejsou nijak zohlé a nechcalo to už v průběhu.
ZX-12R naked
- NRG
- Ghostrider
- Příspěvky: 3077
- Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
MadMax: JJ, to je přesně ono. To s tou pružinou mě nenapadlo, postupoval jsem podle servisního manuálu, kde se pružina napřed vyndá, tak to zkusím příště. Ale teď jsem se byl zeptat v jednom motoservisu a tam mi mechanik řekl, že ty nástavce stejně nemá, a že tam vždycky vrazí nějakej plochej profil na šířku toho dvanáctihranu a přidrží to tím, tak to jdu zkusit.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::
:::: CKC#016 ::::
jsou to určitě ty tlumiče, Teď jsem to zkusmo pořádně propružil a na šavli zůstal proužek oleje. Mluvil jsme s chlapem ze servisu a ten že se to prý stává po zimě celkem často, kdy dlouhým stání dojde k deformaci gufera. On že to prý na krosce dělal i 3x do roka.
(ale když to umí, je to asi brnkačka)

ZX-12R naked
- NRG
- Ghostrider
- Příspěvky: 3077
- Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
JJ, to jsem taky zkoušel, ale ani ťuk
Nakonec jsem stejně musel mlátit do toho novýho. Pochybuju, že bych ho tam dostal i s tím přípravkem (jak píšou, že ho tam narazí jen tím, že na něj spadne... ani omylem). Pomohla by asi dlouhá trubka, do které bych mohl tlouct seshora, ale tu jsem taky neměl 


Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::
:::: CKC#016 ::::
tak to je super cena. Mě vyjdou gufera asi na nějakých 600 (možná jsou tam i prachovky, ale ty vypadají dobře) a s prací se dostanu tak na 1.500 Kč. Ty ventily a karburátory jsem právě chtěl pořešit místo toho, ale hold to musí počkat.
To je nějaký tůvj "vlastní" mechanik a cena jen pro tebe, nebo má normálně firmu? Brno není od nás zas tak daleko
To je nějaký tůvj "vlastní" mechanik a cena jen pro tebe, nebo má normálně firmu? Brno není od nás zas tak daleko
ZX-12R naked