Stránka 2 z 3
Napsal: čtv dub 05, 2007 10:50:26
od volkswagen
Je to sice těžce OFFTOPIC! ale budiž.
Tildo, kawa jede líp protože to je kawa a protože to je srdeční záležitost. To víš, to není žádná posraná dieselelektrická lomokotoviva která prostě jede. Když jede kawa všichni čumí, když jedeš na kawě buší ti serce!
Napsal: čtv dub 05, 2007 10:52:27
od Kamil Pitt
Tildo, Tildo jako malej Jarda.

To je jasný, že kawa je nej.

Napsal: čtv dub 05, 2007 10:52:49
od Tilda
omlouvam se za OT, cely to smazni

Napsal: čtv dub 05, 2007 11:14:20
od pool
nechci rejpat ale bandit jel lip než teď ta kawa

ale snad se to brzo spraví
Napsal: čtv dub 05, 2007 12:23:34
od NRG
No jestli to jede 220, tak to by tak i odpovídalo té stokoňové verzi.
Napsal: čtv dub 05, 2007 12:23:37
od Tilda
ja jsem to nemyslel nijak spatne a ani jako rypani. chtel jsem rict ze kawa jede lip nez vsechno ostatni a je to pro me taky ta nejlepsi a nejzelenejsi znacka a rozhodne je to pro me srdecni zalezitost. jen to asi nejak divne vyznelo. ale ted uz sme vazne OT takze to nejakej admin urcite rad presune nekam do pryc

Napsal: čtv dub 05, 2007 18:46:10
od DoktorZRX
Napsal: pon dub 09, 2007 18:50:00
od PajaZR
pool píše:nechci rejpat ale bandit jel lip než teď ta kawa

ale snad se to brzo spraví
Pokud ta tvá je škrcená,tak má stejný koně jako moje ZRX 11ka -98PS(stejný motor).Ale B12 má větší krouťák hned nad volnoběhem a ten nepolevuje až do maxima,prostě větší obsah-větší tah.ZRX se po prudkým přidání v nízkých točkách zakuckává a pak teprve vyráží.Kawy jedou prostě ve vyšších točkách.
Ale...ZZR je super parník na cestování s VĚTŠÍ HMOTNOSTÍ!! Nic na blbnutí.Ale otevřená 146PS asi pojede jinak,ale zase až od středních toček.
B12 ohromí velkým tahem od spodu ale jinak stojí za ho..
Napsal: pon dub 09, 2007 19:06:05
od DoktorZRX
PajaZR píše:pool píše:nechci rejpat ale bandit jel lip než teď ta kawa

ale snad se to brzo spraví
Pokud ta tvá je škrcená,tak má stejný koně jako moje ZRX 11ka -98PS(stejný motor).Ale B12 má větší krouťák hned nad volnoběhem a ten nepolevuje až do maxima,prostě větší obsah-větší tah.ZRX se po prudkým přidání v nízkých točkách zakuckává a pak teprve vyráží.Kawy jedou prostě ve vyšších točkách.
Ale...ZZR je super parník na cestování s VĚTŠÍ HMOTNOSTÍ!! Nic na blbnutí.Ale otevřená 146PS asi pojede jinak,ale zase až od středních toček.
B12 ohromí velkým tahem od spodu ale jinak stojí za ho..
No, trochu to opravím:ZRX 11 má 106 koní, (98 mají zavřený verze z D) ale jen v papírech.Na brzdě ukazuje vždycky víc.Na jednom sériovým dokonce 114 koní.Můj rex jde krásně za plynem už od 2.500 ot. a to bez jakýhokoliv propadu nebo kuckání.S tím Banditam máš pravdu, stojí za ho..

Napsal: pon dub 09, 2007 19:16:46
od PajaZR
DoktorZRX:
To mám 106PS i když mám v TP 98PS?? Mě připádá že mám ještě míň.Dám plné od 5tis-dlouho nic a pak až neochotně se točí dál.Filtr nový,olej,karbece seřízený.Ted jsem ho dal na ventily.Asi s ním pak zajedu na brzdu.
Docela uvažuju o vačkách z ZZR1100.dám sem odkaz

Napsal: pon dub 09, 2007 19:49:31
od DoktorZRX
PajaZR píše:DoktorZRX:
To mám 106PS i když mám v TP 98PS?? Mě připádá že mám ještě míň.Dám plné od 5tis-dlouho nic a pak až neochotně se točí dál.Filtr nový,olej,karbece seřízený.Ted jsem ho dal na ventily.Asi s ním pak zajedu na brzdu.
Docela uvažuju o vačkách z ZZR1100.dám sem odkaz

Pokuď tam máš psaný 98 PS tak tam máš 98.Psal jsem to takhle:ZRX11 má 106 koní ale na brzdě má vždycky víc. (98 mají zavřený verze z D) Takhle to je napsaný správně.Ostatně na dvouch ZRX jsem v sobotu seděl a opravdu se jim moc nechtělo.V 5 tis. otáčkách a po přidání plynu musí jít na zadní

Napsal: pon dub 09, 2007 19:58:53
od PajaZR
DoktorZRX píše:PajaZR píše:DoktorZRX:
To mám 106PS i když mám v TP 98PS?? Mě připádá že mám ještě míň.Dám plné od 5tis-dlouho nic a pak až neochotně se točí dál.Filtr nový,olej,karbece seřízený.Ted jsem ho dal na ventily.Asi s ním pak zajedu na brzdu.
Docela uvažuju o vačkách z ZZR1100.dám sem odkaz

Pokuď tam máš psaný 98 PS tak tam máš 98.Psal jsem to takhle:ZRX11 má 106 koní ale na brzdě má vždycky víc. (98 mají zavřený verze z D) Takhle to je napsaný správně.Ostatně na dvouch ZRX jsem v sobotu seděl a opravdu se jim moc nechtělo.V 5 tis. otáčkách a po přidání plynu musí jít na zadní

ZRX 11ka jde na zadní???

A jak?? Já to zkoušel a ani prd!!! Do toček,ubrat,prudce přidat,ještě jsem trhnul řídítkama a nic.
Napsal: pon dub 09, 2007 20:07:13
od DoktorZRX
Já bych se ani nedivil, kdybych ty vačky tam po původním majiteli měl.Ve starých čmn o něm v bazaru píšou- skokan zelený a to samý co dělá moje zrx: na jedničku do 5ti a pak přidat a je to

V tvým případě bych spíš než ty vačky řešil odškrcení.V čr je spoustu dovezených rexů a s 98 koníky

Napsal: pon dub 09, 2007 20:09:56
od DoktorZRX
Ty čmn s tím testem ojetiny zrx jsou č27 z 19.července 2002

Napsal: pon dub 09, 2007 20:13:55
od PajaZR
DoktorZRX píše:Já bych se ani nedivil, kdybych ty vačky tam po původním majiteli měl.Ve starých čmn o něm v bazaru píšou- skokan zelený a to samý co dělá moje zrx: na jedničku do 5ti a pak přidat a je to

V tvým případě bych spíš než ty vačky řešil odškrcení.V čr je spoustu dovezených rexů a s 98 koníky

Myslíš že je to tím škrcením??těch pár koní?? Jinak ty vačky z ZZR dle grafu dělají fakt hodně
Zkusím zavolat do ASKA,snad poradí čím je to škrcený.