zzr 1100 škrcená verze?

Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » čtv dub 05, 2007 10:50:26

Je to sice těžce OFFTOPIC! ale budiž.

Tildo, kawa jede líp protože to je kawa a protože to je srdeční záležitost. To víš, to není žádná posraná dieselelektrická lomokotoviva která prostě jede. Když jede kawa všichni čumí, když jedeš na kawě buší ti serce!
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Kamil Pitt
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 607
Registrován: ned pro 31, 2006 19:37:50
Bydliště: Zábřeh

Příspěvek od Kamil Pitt » čtv dub 05, 2007 10:52:27

Tildo, Tildo jako malej Jarda. :lol: To je jasný, že kawa je nej. :blob:
ZX-6R '08 černá a malá zelená
***#CKC 478#***

Uživatelský avatar
Tilda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5518
Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tilda » čtv dub 05, 2007 10:52:49

omlouvam se za OT, cely to smazni :oops:
ZRX1200R
ZRX1000RR

Don't drink and drive, but smoke and fly :-)
#399#

Uživatelský avatar
pool
Příspěvky: 13
Registrován: úte dub 03, 2007 18:09:15

Příspěvek od pool » čtv dub 05, 2007 11:14:20

nechci rejpat ale bandit jel lip než teď ta kawa :wink: ale snad se to brzo spraví

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » čtv dub 05, 2007 12:23:34

No jestli to jede 220, tak to by tak i odpovídalo té stokoňové verzi.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
Tilda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5518
Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tilda » čtv dub 05, 2007 12:23:37

ja jsem to nemyslel nijak spatne a ani jako rypani. chtel jsem rict ze kawa jede lip nez vsechno ostatni a je to pro me taky ta nejlepsi a nejzelenejsi znacka a rozhodne je to pro me srdecni zalezitost. jen to asi nejak divne vyznelo. ale ted uz sme vazne OT takze to nejakej admin urcite rad presune nekam do pryc :wink:
ZRX1200R
ZRX1000RR

Don't drink and drive, but smoke and fly :-)
#399#

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » čtv dub 05, 2007 18:46:10

...nepřesunul... :sad1: :sad6:
KAWASAKI HEAVY INDUSTRIES :arrow:
http://www.khi.co.jp/overview/history_e.html :wink:
Buell xb12r
CKC#160

PajaZR
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 232
Registrován: ned dub 02, 2006 21:32:34
Bydliště: Brno

Příspěvek od PajaZR » pon dub 09, 2007 18:50:00

pool píše:nechci rejpat ale bandit jel lip než teď ta kawa :wink: ale snad se to brzo spraví
Pokud ta tvá je škrcená,tak má stejný koně jako moje ZRX 11ka -98PS(stejný motor).Ale B12 má větší krouťák hned nad volnoběhem a ten nepolevuje až do maxima,prostě větší obsah-větší tah.ZRX se po prudkým přidání v nízkých točkách zakuckává a pak teprve vyráží.Kawy jedou prostě ve vyšších točkách.
Ale...ZZR je super parník na cestování s VĚTŠÍ HMOTNOSTÍ!! Nic na blbnutí.Ale otevřená 146PS asi pojede jinak,ale zase až od středních toček.
B12 ohromí velkým tahem od spodu ale jinak stojí za ho..

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » pon dub 09, 2007 19:06:05

PajaZR píše:
pool píše:nechci rejpat ale bandit jel lip než teď ta kawa :wink: ale snad se to brzo spraví
Pokud ta tvá je škrcená,tak má stejný koně jako moje ZRX 11ka -98PS(stejný motor).Ale B12 má větší krouťák hned nad volnoběhem a ten nepolevuje až do maxima,prostě větší obsah-větší tah.ZRX se po prudkým přidání v nízkých točkách zakuckává a pak teprve vyráží.Kawy jedou prostě ve vyšších točkách.
Ale...ZZR je super parník na cestování s VĚTŠÍ HMOTNOSTÍ!! Nic na blbnutí.Ale otevřená 146PS asi pojede jinak,ale zase až od středních toček.
B12 ohromí velkým tahem od spodu ale jinak stojí za ho..
No, trochu to opravím:ZRX 11 má 106 koní, (98 mají zavřený verze z D) ale jen v papírech.Na brzdě ukazuje vždycky víc.Na jednom sériovým dokonce 114 koní.Můj rex jde krásně za plynem už od 2.500 ot. a to bez jakýhokoliv propadu nebo kuckání.S tím Banditam máš pravdu, stojí za ho.. :wink:
Buell xb12r
CKC#160

PajaZR
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 232
Registrován: ned dub 02, 2006 21:32:34
Bydliště: Brno

Příspěvek od PajaZR » pon dub 09, 2007 19:16:46

DoktorZRX:
To mám 106PS i když mám v TP 98PS?? Mě připádá že mám ještě míň.Dám plné od 5tis-dlouho nic a pak až neochotně se točí dál.Filtr nový,olej,karbece seřízený.Ted jsem ho dal na ventily.Asi s ním pak zajedu na brzdu.
Docela uvažuju o vačkách z ZZR1100.dám sem odkaz :wink:

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » pon dub 09, 2007 19:49:31

PajaZR píše:DoktorZRX:
To mám 106PS i když mám v TP 98PS?? Mě připádá že mám ještě míň.Dám plné od 5tis-dlouho nic a pak až neochotně se točí dál.Filtr nový,olej,karbece seřízený.Ted jsem ho dal na ventily.Asi s ním pak zajedu na brzdu.
Docela uvažuju o vačkách z ZZR1100.dám sem odkaz :wink:
Pokuď tam máš psaný 98 PS tak tam máš 98.Psal jsem to takhle:ZRX11 má 106 koní ale na brzdě má vždycky víc. (98 mají zavřený verze z D) Takhle to je napsaný správně.Ostatně na dvouch ZRX jsem v sobotu seděl a opravdu se jim moc nechtělo.V 5 tis. otáčkách a po přidání plynu musí jít na zadní :wink:
Buell xb12r
CKC#160

PajaZR
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 232
Registrován: ned dub 02, 2006 21:32:34
Bydliště: Brno

Příspěvek od PajaZR » pon dub 09, 2007 19:58:53

DoktorZRX píše:
PajaZR píše:DoktorZRX:
To mám 106PS i když mám v TP 98PS?? Mě připádá že mám ještě míň.Dám plné od 5tis-dlouho nic a pak až neochotně se točí dál.Filtr nový,olej,karbece seřízený.Ted jsem ho dal na ventily.Asi s ním pak zajedu na brzdu.
Docela uvažuju o vačkách z ZZR1100.dám sem odkaz :wink:
Pokuď tam máš psaný 98 PS tak tam máš 98.Psal jsem to takhle:ZRX11 má 106 koní ale na brzdě má vždycky víc. (98 mají zavřený verze z D) Takhle to je napsaný správně.Ostatně na dvouch ZRX jsem v sobotu seděl a opravdu se jim moc nechtělo.V 5 tis. otáčkách a po přidání plynu musí jít na zadní :wink:
ZRX 11ka jde na zadní??? :shock: A jak?? Já to zkoušel a ani prd!!! Do toček,ubrat,prudce přidat,ještě jsem trhnul řídítkama a nic.

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » pon dub 09, 2007 20:07:13

Já bych se ani nedivil, kdybych ty vačky tam po původním majiteli měl.Ve starých čmn o něm v bazaru píšou- skokan zelený a to samý co dělá moje zrx: na jedničku do 5ti a pak přidat a je to :wink: V tvým případě bych spíš než ty vačky řešil odškrcení.V čr je spoustu dovezených rexů a s 98 koníky :?
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » pon dub 09, 2007 20:09:56

Ty čmn s tím testem ojetiny zrx jsou č27 z 19.července 2002 :wink:
Buell xb12r
CKC#160

PajaZR
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 232
Registrován: ned dub 02, 2006 21:32:34
Bydliště: Brno

Příspěvek od PajaZR » pon dub 09, 2007 20:13:55

DoktorZRX píše:Já bych se ani nedivil, kdybych ty vačky tam po původním majiteli měl.Ve starých čmn o něm v bazaru píšou- skokan zelený a to samý co dělá moje zrx: na jedničku do 5ti a pak přidat a je to :wink: V tvým případě bych spíš než ty vačky řešil odškrcení.V čr je spoustu dovezených rexů a s 98 koníky :?
Myslíš že je to tím škrcením??těch pár koní?? Jinak ty vačky z ZZR dle grafu dělají fakt hodně 8)
Zkusím zavolat do ASKA,snad poradí čím je to škrcený.

Odpovědět