Stránka 8 z 9
Napsal: ned čer 15, 2008 18:10:17
od zx6rák
Ahoj. Sice trochu mimo mísu (za to se moc omlouvám), ale kam tedy v Praze jet na servis? Aby měl člověk trochu jistotu, že bude moto ok. Mám Ninju 6ku model 01 a na tachometru mám 18500 km, už krapet přejíždím páč se bojím jí jen tak někdě svěřit, když mne u ní nikde nenechají

Čeká mne kontrola ventilů, svíčky, vzduchový filtr... Co by jste mi mohli doporučit? Mám moto dovezené z itálie a nerad bych aby mne natáhli jako to dělají v servisech u aut. Najel jsem na ní teprve 1300 km a na servis chci jen pro jistotu, abych něco nezanedbal. Tak aby neřekli, že vzducháč je v pytli a přitom byl v pohodě atd. Nemáte zkušenosti s nějakým slušným servisem? Díky moc za rady
A vyplatí se koupit origo vzduchový filtr? Přeci jen je už nastříkaný (alespoň jsem to zatím všude slyšel) a člověk nemusí řešit jestli je tam moc či málo oleje.
Tady je něco jak čistit filtry k&n, tak to třeba bude na všechny stejné:
http://www.dkracing.cz/cover.htm
Napsal: ned čer 15, 2008 19:27:18
od sweetyboy
servisy a doporucení tady
http://kawa.flexible.cz/viewtopic.php?t ... ght=servis
ja bych volil bud Halbich nebo DKracing
Napsal: ned čer 15, 2008 19:33:01
od Zdrahy
Nebo klucí z MV2..
Napsal: ned čer 15, 2008 19:59:04
od sweetyboy
ZdrahyZX9R píše:Nebo klucí z MV2..
to jsem nechtel doporucit protoze ja tam byl a od ty doby resim problem s motorkou ze nejede jako drive a vykonove krivky jsou nejake rozmrdane

Napsal: ned čer 15, 2008 20:05:10
od sweetyboy
Tome tak jsem ten fitr vypral v tekutem pracim prasku a proplachl v jarove vode a rekl bych ze ted tam musi byt propustnost 90% uz se tolik nelepi a kdyz pres nej kouknu vidim male dirky takze to musi profouknout jak nic...zitra jestli budu mit cas tak to zkusim projet a uvidim..podle me by to melo byt horsi protoze propustnost bude vysoka...no uvidime
Napsal: ned čer 15, 2008 20:23:18
od Zdrahy
Servisoval jsem tam mockrát, všechny motorky a nikdy nebyl problém

Napsal: ned čer 15, 2008 22:21:38
od farmář
Sweety ty spěješ k výměně filtru....
Napsal: ned čer 15, 2008 22:36:13
od sweetyboy
farmář píše:Sweety ty spěješ k výměně filtru....
jj vypada to tak ale asi to udelam ze si ho pujcim od Toma protoze ta jeho ninja jede jako pila

Napsal: pon čer 16, 2008 20:02:37
od sweetyboy
Napsal: úte čer 17, 2008 00:24:15
od Zubr
sweetyboy, ku**a

co to vyvádíš s těma karburátorama, tohle není žádná prdel a jakékoliv úpravy se bez motorové brzdy a zkušeného ladiče nedají provádět. Na takové věci si netroufám ani já, a proto můžeme jen zkontrolovat jestli je to podle manuálu poskládané správně nic víc. A aby bylo všem jasno tak vnitřní a vnější karburátory jsou u řadových čtyřválců nastaveny odlišně, a to proto aby se vyrovnaly teplotní rozdíly mezi vnějšími a vnitřními válci
Tak např. E model má podle manuálu u karburátorů 1 a 4 hl. trysku 160......... a karb. 2 a 3 hl.trysku 165
Rozdíly jsou i ve vzduchových tryskách a pravděpodobně i v těch pružinách,jehlách a co já vím, zatím jsem nikdy nemusel řešit nějaký problém s karb.
Ale pokud si necháš jen seřídit karburátory, tak se dají jen seřídit podtlaky, případně volnoběžná směs(ale ta se sama nikdy nerozhodí) a zkontrolovat hladinu v plovákových komorách. Jenom id*ot by rozvrtal karburátory, které neměli žádný tech. problém. A pokud se ladí motor kvůli filtru a výfuku, tak se koupí dynojet kit stage xx, který obsahuje různé sady trysek, jehel, pružin a na motorové brzdě se odzkouší, které tomu motoru nejlépe sednou, no a to je taky celkem piplačka, aby z toho motoru těch pár koní vydolovali. Toš tak.
Napsal: úte čer 17, 2008 02:17:18
od Lech
Ehm... možná mimo mísu,ale rozdíl je i v benzínu kde natankuješ.

Vím o čem mluvím.Jsem jel na Skalku a natankoval jsem u OMW hned první benzinka za Brnem (95 natural ) a na hovno to jelo nemohl jsem na 6-ku vytočit víc jak 6 000 toček a sem tam jsem musel na dálnici v mírném stoupání řadit 6-ku

spotřeba asi 12 l/100km. Pak jsem natankoval s donucením u neznačkové benzinky a v pohodě jsem vytáčel na 6-ku přes 8 000 toček jak obvykle a spotřba klesla na normálních zhruba 6,0-6,5 /100 km... na mojí GPX 750 R. P.S. jinak nyní na Čoudově svatbě mi moje GPZ 600 R papala pod 5 litrů.

Napsal: úte čer 17, 2008 08:25:15
od volkswagen
sweetyboy píše:ZdrahyZX9R píše:Nebo klucí z MV2..
to jsem nechtel doporucit protoze ja tam byl a od ty doby resim problem s motorkou ze nejede jako drive a vykonove krivky jsou nejake rozmrdane

No tak proč se, herdekfilek, nesebereš a nejedeš jim to hodit na hlavu?
Napsal: úte čer 17, 2008 09:17:20
od Elvis.
VW.... uz tam byl a nekolikrat (to jen na okraj)

Byl sem tam pro svoji devitku, kdyz tam tu jeho meli a resili

Napsal: úte čer 17, 2008 09:31:34
od sweetyboy
Elvis. píše:VW.... uz tam byl a nekolikrat (to jen na okraj)

Byl sem tam pro svoji devitku, kdyz tam tu jeho meli a resili

ja nevim jestli resili. pokazde kdyz jsem tam prijel tak byla v rohu a nic se s ni nedelo

Napsal: úte čer 17, 2008 09:36:04
od sweetyboy
Ja kdyz se ptal na ty karburatory co s nema delali, tak pry je meli rozebrany aby je mohli vycistit protoze mi nechtela do otacek jak jsem tu kdysi psal
