Stránka 8 z 9

Napsal: ned čer 15, 2008 18:10:17
od zx6rák
Ahoj. Sice trochu mimo mísu (za to se moc omlouvám), ale kam tedy v Praze jet na servis? Aby měl člověk trochu jistotu, že bude moto ok. Mám Ninju 6ku model 01 a na tachometru mám 18500 km, už krapet přejíždím páč se bojím jí jen tak někdě svěřit, když mne u ní nikde nenechají :( Čeká mne kontrola ventilů, svíčky, vzduchový filtr... Co by jste mi mohli doporučit? Mám moto dovezené z itálie a nerad bych aby mne natáhli jako to dělají v servisech u aut. Najel jsem na ní teprve 1300 km a na servis chci jen pro jistotu, abych něco nezanedbal. Tak aby neřekli, že vzducháč je v pytli a přitom byl v pohodě atd. Nemáte zkušenosti s nějakým slušným servisem? Díky moc za rady

A vyplatí se koupit origo vzduchový filtr? Přeci jen je už nastříkaný (alespoň jsem to zatím všude slyšel) a člověk nemusí řešit jestli je tam moc či málo oleje.

Tady je něco jak čistit filtry k&n, tak to třeba bude na všechny stejné: http://www.dkracing.cz/cover.htm

Napsal: ned čer 15, 2008 19:27:18
od sweetyboy
servisy a doporucení tady http://kawa.flexible.cz/viewtopic.php?t ... ght=servis

ja bych volil bud Halbich nebo DKracing

Napsal: ned čer 15, 2008 19:33:01
od Zdrahy
Nebo klucí z MV2..

Napsal: ned čer 15, 2008 19:59:04
od sweetyboy
ZdrahyZX9R píše:Nebo klucí z MV2..
to jsem nechtel doporucit protoze ja tam byl a od ty doby resim problem s motorkou ze nejede jako drive a vykonove krivky jsou nejake rozmrdane :twisted:

Napsal: ned čer 15, 2008 20:05:10
od sweetyboy
Tome tak jsem ten fitr vypral v tekutem pracim prasku a proplachl v jarove vode a rekl bych ze ted tam musi byt propustnost 90% uz se tolik nelepi a kdyz pres nej kouknu vidim male dirky takze to musi profouknout jak nic...zitra jestli budu mit cas tak to zkusim projet a uvidim..podle me by to melo byt horsi protoze propustnost bude vysoka...no uvidime

Napsal: ned čer 15, 2008 20:23:18
od Zdrahy
Servisoval jsem tam mockrát, všechny motorky a nikdy nebyl problém :roll:

Napsal: ned čer 15, 2008 22:21:38
od farmář
Sweety ty spěješ k výměně filtru....

Napsal: ned čer 15, 2008 22:36:13
od sweetyboy
farmář píše:Sweety ty spěješ k výměně filtru....
jj vypada to tak ale asi to udelam ze si ho pujcim od Toma protoze ta jeho ninja jede jako pila :P

Napsal: pon čer 16, 2008 20:02:37
od sweetyboy
Tak jsem dneska koukal na soupatka jak fungujou a kazdy jde uplne jinak rychle tak jsem koukal na pruziny a taky kazda jinaci delka..teda jestli je to unavou bo cim..nepoznam takhle rukou jestli pusobi jinym tlakem kazda z nich??co se stane kdyz se tam treba soupne silnejsi pruzina nebo slabsi aby byl tlak na soupatka jinaci bud mensi nebo vetsi???membrany sou v pohode jinak...filtr zcela suchy ale dneska chcalo tak sem to nemohl projet :cry:.......jeste jsem koukal na svicky a zjistil jsem ze ty co jsem mel predtim tak byly asi o setinu milimetru mensi nez ty moje novy...muze to mit taky nejakej vliv na neco???ale znacka svicek stejna :roll: :roll: :roll:

Napsal: úte čer 17, 2008 00:24:15
od Zubr
sweetyboy, ku**a :!: :!: :!: co to vyvádíš s těma karburátorama, tohle není žádná prdel a jakékoliv úpravy se bez motorové brzdy a zkušeného ladiče nedají provádět. Na takové věci si netroufám ani já, a proto můžeme jen zkontrolovat jestli je to podle manuálu poskládané správně nic víc. A aby bylo všem jasno tak vnitřní a vnější karburátory jsou u řadových čtyřválců nastaveny odlišně, a to proto aby se vyrovnaly teplotní rozdíly mezi vnějšími a vnitřními válci :!: :!: :!:

Tak např. E model má podle manuálu u karburátorů 1 a 4 hl. trysku 160......... a karb. 2 a 3 hl.trysku 165
Rozdíly jsou i ve vzduchových tryskách a pravděpodobně i v těch pružinách,jehlách a co já vím, zatím jsem nikdy nemusel řešit nějaký problém s karb.

Ale pokud si necháš jen seřídit karburátory, tak se dají jen seřídit podtlaky, případně volnoběžná směs(ale ta se sama nikdy nerozhodí) a zkontrolovat hladinu v plovákových komorách. Jenom id*ot by rozvrtal karburátory, které neměli žádný tech. problém. A pokud se ladí motor kvůli filtru a výfuku, tak se koupí dynojet kit stage xx, který obsahuje různé sady trysek, jehel, pružin a na motorové brzdě se odzkouší, které tomu motoru nejlépe sednou, no a to je taky celkem piplačka, aby z toho motoru těch pár koní vydolovali. Toš tak.

Napsal: úte čer 17, 2008 02:17:18
od Lech
Ehm... možná mimo mísu,ale rozdíl je i v benzínu kde natankuješ. :idea: Vím o čem mluvím.Jsem jel na Skalku a natankoval jsem u OMW hned první benzinka za Brnem (95 natural ) a na hovno to jelo nemohl jsem na 6-ku vytočit víc jak 6 000 toček a sem tam jsem musel na dálnici v mírném stoupání řadit 6-ku :idea: spotřeba asi 12 l/100km. Pak jsem natankoval s donucením u neznačkové benzinky a v pohodě jsem vytáčel na 6-ku přes 8 000 toček jak obvykle a spotřba klesla na normálních zhruba 6,0-6,5 /100 km... na mojí GPX 750 R. P.S. jinak nyní na Čoudově svatbě mi moje GPZ 600 R papala pod 5 litrů. :idea:

Napsal: úte čer 17, 2008 08:25:15
od volkswagen
sweetyboy píše:
ZdrahyZX9R píše:Nebo klucí z MV2..
to jsem nechtel doporucit protoze ja tam byl a od ty doby resim problem s motorkou ze nejede jako drive a vykonove krivky jsou nejake rozmrdane :twisted:
No tak proč se, herdekfilek, nesebereš a nejedeš jim to hodit na hlavu?

Napsal: úte čer 17, 2008 09:17:20
od Elvis.
VW.... uz tam byl a nekolikrat (to jen na okraj) :-) Byl sem tam pro svoji devitku, kdyz tam tu jeho meli a resili :wink:

Napsal: úte čer 17, 2008 09:31:34
od sweetyboy
Elvis. píše:VW.... uz tam byl a nekolikrat (to jen na okraj) :-) Byl sem tam pro svoji devitku, kdyz tam tu jeho meli a resili :wink:
ja nevim jestli resili. pokazde kdyz jsem tam prijel tak byla v rohu a nic se s ni nedelo :?

Napsal: úte čer 17, 2008 09:36:04
od sweetyboy
Ja kdyz se ptal na ty karburatory co s nema delali, tak pry je meli rozebrany aby je mohli vycistit protoze mi nechtela do otacek jak jsem tu kdysi psal :idea: