ER6 Ixil+poladit nebo koupit novou??

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4244
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka_Z » ned lis 16, 2008 12:06:49

Njn kdyz ja bych chtel neco lehkyho, obratnyho a nepotrebuju nic extra vykonyho, REX je celkem tezkej, sestka pro me zase celkem zbytecne sportovni... :-) a nic mezi tim neni, nebo jo? :?:
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Uživatelský avatar
Elvis.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4844
Registrován: ned čer 04, 2006 18:04:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elvis. » ned lis 16, 2008 13:32:23

kup padlou sestku a udelej z ni streeta :-)
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L

ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)

Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4244
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka_Z » ned lis 16, 2008 19:04:19

Celkem dobrej napad, ale chci aspon budiky pod kapotkou, preci jenom, obcas to clovek vezme trochu rychlejc a napor vzduchu neni takovej, jenomze hlavni problem je v tom, ze mam praci pri ktery se v podstate nestiham venovat vlastnimu zivotu, natoz stavbe motorky "snu"... i pripadny upravy na tom co mam bych si nechal delat... totalne na to proste nemam cas... kolikrat nemam cas ani jezdit... :-( takze mi ER6tka prijde takovej vhodnej kompromis mezi ZX "x"R a Rexem, kterej je sice peknej, ale trosku neohrabanej (REXari prominou - vahu proste neokecas...) No a pokud bych koupil novou tak bych si to predstavoval tak nejak, jako ze si ji clovek necha par let... Ta co mam ma ted nalitano cca. 20t a rok je to 06. koupil jsem ji za 100t (vracenej leasing - super vyhodna koupe) a kdyz jsem se tak dival po inzeratech tak mozna bych ji zas za tech 95 - 100t prodal, coz je hlavni duvod proc premyslim o prodeji... - tak a ted "babo" raď... :(
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » ned lis 16, 2008 20:40:01

Záleží jak moc chceš tůnit-do nový asi moc nehrábneš min rok kvůli záruce, a když vrazíš love do současný, nikdo Ti to při prodeji nezaplatí. Osobně bych vydržel ještě rok, nalítal něco km tak jak to je, napřesrok střelit na 80 papouchů a vymyslet něco jinýho. Ztráta bude minimální a nevíš s čím zelení panáčci vyrukujou, letos novinky nic moc , tak je větší šance že něco novýho vymyslej příští rok.
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4244
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka_Z » ned lis 16, 2008 20:46:37

Dekuju - jednoznacnej a jasnej nazor... :) a co vy dalsi :?:
Chtel bych proste neco mezi ZXR a REXem a nenapada me co... :-(
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » pon lis 17, 2008 15:19:39

Nic takovýho Kawa nedělá - ale to snad sám víš :roll:
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Bigjuras
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 216
Registrován: úte zář 02, 2008 13:20:11
Bydliště: Orlické Podhůří Říčky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bigjuras » pon lis 17, 2008 17:03:22

No nevím jakej máš rozpočet, ale já bych byl pro Z. Je to novější a lehčí než REX, ale není to taková brutalita jako ZX.
Teď už jen jestli se ti líbí, protože ti je to nejdůležitější :P .
.......ZR7 - 2000........
\\\\CKC # 991////
Život jsou okamžiky co jsi prožil, tak nespi a jeď

Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4244
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka_Z » pon lis 17, 2008 18:48:10

Jj litrovy Ztko je taky varianta, ale dost na tom fouka... ne ze bych byl nejakej drobecek, ale kdyz je za co se schovat tak je to preci jenom lepsi... :-)
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 666S999 » úte lis 18, 2008 21:10:59

Jirka_Z píše:Jj litrovy Ztko je taky varianta, ale dost na tom fouka... ne ze bych byl nejakej drobecek, ale kdyz je za co se schovat tak je to preci jenom lepsi... :-)
Ledaže to podpoříš Puigem, givi, Mra, powerbronzem a podobným screenem. :lol:
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4244
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka_Z » úte lis 18, 2008 21:31:47

Kdyz ja nevim, cetl jsem tu ruzny nazory lidi co to maj a popravde zadny nadseny reakce jsem nezaznamenal... :-( to prave mluvi tak trosku proti... jinak ten motor kdyz jsem si ji testoval se mi moc libil..., ale popravde nejak to "Ztko" asi neni to pravy pro me, ja chci neco lehkyho obratnyho a na cem se da "normalne" sedet... (Ideal supermoto, ale s tim se neda jezdit moc daleko no... :-( )
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » úte lis 18, 2008 22:22:55

Jirka_Z píše:Kdyz ja nevim, cetl jsem tu ruzny nazory lidi co to maj a popravde zadny nadseny reakce jsem nezaznamenal... :-( to prave mluvi tak trosku proti... jinak ten motor kdyz jsem si ji testoval se mi moc libil..., ale popravde nejak to "Ztko" asi neni to pravy pro me, ja chci neco lehkyho obratnyho a na cem se da "normalne" sedet... (Ideal supermoto, ale s tim se neda jezdit moc daleko no... :-( )
tak ten Puig samozrejme neco udela, jen nevim jestli je to lepsi nebo horsi... zvedne to napor vetru vys, coz pri "vzprimenem" posezu dost huci o prilbu (opravdu huci, nijak to s ni neclouma) kdyz vsak zalehnes tak se za nej vpohode schovas. S originalem jde vitr pod prilbu takze pri vzprimenem posezu prilba nehuci a cestovani (beznou rychlosti) je pohodlnejsi, pri vetsi rychlosti a zalehnuti se vsak za nej blbe schovas a tak pri velkych rychlostech vic trpis (brada na nadrzi). Delaji vsak jeste vetsi stitky, ty se mi vsak nelibi a tak ho nemame.

JInak co se tyka zminovane lehkosti a obratnosti, rekl bych ze je na tom Zetko dost dobre, alespon s tim s cim jsem mel moznost to srovnat, tak to byla pohadka. Pri presednuti ze Z1000 na ZRX je krasne poznat jak se musi clovek vic snazit aby s motorkou delal alespon podobne kousky jako se Zetkem ;-) A cestovani v jednom je vpohode... se spolujezdcem neni pocitano (tedy mozna je ale jen s Alici, ta jedina je pry odolna, rikal Georg :-D )
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4244
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka_Z » úte lis 18, 2008 22:35:09

Diiky za nazor, ja to proste porad "probiram" mozna to dopadne tak jak psal misak, letos popravde neudelali nic moc novyho - "obnovit stary motorky" umi skoro kazdej... ale nejakej new model by to chtelo....
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Odpovědět