ER-6 n/f - nosiče
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: čtv dub 06, 2006 21:19:40
- Bydliště: Zlín
ER-6 n/f - nosiče
Zdar. Podľa tabuliek predajnosti nás už v ČR je pekných pár kusov. Práve preto, že je to nová mašina a že nie je ešte všetko jasné, rád by som založil forum na pokec. Napr. nosiče, ano ...? Vraj sú, ale radil mi chlapík, že ešte 2-3 mesiace počkať, vraj zlacnejú...
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: čtv dub 06, 2006 21:19:40
- Bydliště: Zlín
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7944
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Musíš se rozhodnout jestli kufry nebo brašny. Všechno má svoje.
Brašny - lehké, levné, snadno přidělatelné, oproti tomu mají omezenou voděodolnost takže musíš nasadit igelitkový systém...
Kufry - těžší, dražší, musíš řešit nějaký držák na který je přiděláš. Odolnost proti vodě excelentní, jsou bezpečné - dají se uzamknout, ale na druhou stranu když s motkou flákneš tak tam jsi za 20 jen to hvízdne jenom na kufrech... a to i když ti spadne ze stojánku.
Já osobně jsem příznivce brašen - jsou univerzálnější. Jedině si musíš dát pozor na odření podsedlovky - polepit jí nějakou lepičkou nebo ochrannou fólií.
Brašny - lehké, levné, snadno přidělatelné, oproti tomu mají omezenou voděodolnost takže musíš nasadit igelitkový systém...
Kufry - těžší, dražší, musíš řešit nějaký držák na který je přiděláš. Odolnost proti vodě excelentní, jsou bezpečné - dají se uzamknout, ale na druhou stranu když s motkou flákneš tak tam jsi za 20 jen to hvízdne jenom na kufrech... a to i když ti spadne ze stojánku.
Já osobně jsem příznivce brašen - jsou univerzálnější. Jedině si musíš dát pozor na odření podsedlovky - polepit jí nějakou lepičkou nebo ochrannou fólií.
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: čtv dub 06, 2006 21:19:40
- Bydliště: Zlín
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7944
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Je to jedno, hlavně pořádně maž a čisti, rozdíly budou u těch větších firem marginální.karol vondra píše:Jasný brutál v rozhodovaní. Brašny - asi ano, je to flexibilnejšie. Aj...atď. Schválne, čo doporučuješ ako mazadlo na reťaz?
ALE
Používej mazadlo a čistič od stejné firmy. Výrobce ví nejlíp co na tu jeho mazací sračku bude působit I když velmi dobře čístí i WD40 a to čistí všechno a moc nestojí
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
Videl sem kufr na ER-6f ale nejak to k te motorce nesedi ja bych spis k tomu ty brasny a kdys vynechas ze kdys bude prset tak nebudes jezdit nekde kde nepotrebujes tak ty brasny sou lepsi a myslim ze se k takove motorce vice hodi nez mit nejaky hrb zasebou ale ma jeste jednu vyhodu ten kufr az povezes nejakou kocku a trochu pridas nemusis se bat ze zustane sedet za tebou ale na ceste
Nosič ER-6n
Ahoj všichni,
používám nosič a kufr original GIWI, stálo to celkem 4800,-. Spokojenost. Jenom od 130 nahoru je moto mírně, velmi mírně nestabilní. Protože v kufru je cedulka : max. 120 km/h. Jinak k Er-6n :
Najeto 7800 km, bez poruch. Spotřeba 4,1 - 4,5 l/100 km. Pneu cca 60%. Ř etěz jednou napínán / při 6000 km servisu/.
Mazání řetězu - podle návodu - co nejhustší olej - mažu a čistím skoro po každé jízdě nad 200 km. Takže - je to dobrá motorka, nasmírně obratná.
Karel
používám nosič a kufr original GIWI, stálo to celkem 4800,-. Spokojenost. Jenom od 130 nahoru je moto mírně, velmi mírně nestabilní. Protože v kufru je cedulka : max. 120 km/h. Jinak k Er-6n :
Najeto 7800 km, bez poruch. Spotřeba 4,1 - 4,5 l/100 km. Pneu cca 60%. Ř etěz jednou napínán / při 6000 km servisu/.
Mazání řetězu - podle návodu - co nejhustší olej - mažu a čistím skoro po každé jízdě nad 200 km. Takže - je to dobrá motorka, nasmírně obratná.
Karel