Co se to deje?!
Co se to deje?!
Aby se clovek bal nekam vyjet..
http://tn.nova.cz/zpravy/krimi/v-praze- ... orkar.html
http://tn.nova.cz/zpravy/krimi/v-praze- ... orkar.html
Ninja 250R (zelená)
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7941
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem si přečetl zajímavej článek,dávám to sem,abych nestrašil v sekci "pády..
Nejlepší je ten úplnej závěr!!
Silné motocykly byly za poslední rok pro příslušníky americké námořní pěchoty nebezpečnější než iráčtí vzbouřenci. Při nehodách jich od loňského do letošního listopadu zahynulo 25, zatímco při akcích v Iráku jich padlo dvacet.
31. 10. 2008 20:16
Všech 25 příslušníkům námořní pěchoty, kteří zahynuli při nehodách motocyklů, mělo silné sportovní stroje, dosahující rychlosti přes 160 kilometrů za hodinu. Americká námořní pěchota se problémem už zaobírá. Generál James Amos řekl, že velitelé zkoušejí naučit „příslušníky US Marines přežít na těchto sportovních motocyklech“.
Ke stávajícímu výcviku jízdy na motocyklu je nově přidán druhý kurs zaměřený na řízení silných motocyklů.
Amos a další vysocí představitelé námořní pěchoty strávilí pondělí jen řešením problémů nehod na motocyklech. Z 200 000 kožených krků, jak se přezdívá příslušníkům US Marines, jich 18 000 vlastní motocykly. I v rámci US Marines dokonce existují vlastní motocyklové kluby.
Problém je vážný, protože tak vysoký počet příslušníků US Marines kdy při nehodách motorek nezahynul. Stejný problém řeší i americké námořnictvo, kde zemřelo při nehodách motorek za posledních 12 měsíců 33 lidí, tedy o šedesát procent více než před rokem. Podle úřadů ale přibývá nehod motocyklistů i mezi civilisty.
Armáda neví, čím je to způsobeno, protože při nich nezahynuli lidé mezi 18 a 19 lety, jak si mysleli, pět námořníků, kteří zemřeli při nehodách, mělo 25 let a dva dokonce 40.
Vojáci se motorek nechtějí vzdát
Problémem je, že i motocyklisté, kteří měli nehody, se silných strojů nemíní vzdát. Seržant Art Tucker měl už dvě nehody. Druhá byla téměř smrtelná. Zlomil si klíční kost, vymkl si rameno, přetrhl tři ramenní vazy, zlomil hlavici ramenního kloubu a tři obratle. „Nejhorší ale bylo zranění hlavy, při kterém jsem si pohmoždil mozek, což způsobilo krevní výron do mozku. Kvůli tomu jsem měl šest měsíců ochrnutou levou nohu,“ řekl Tucker.
Přesto dále řídí svůj stroj Kawasaki Ninja. Považuje to za nejlepší odpočinek: „Je to jako bowling, lezení po skalách nebo potápění s dýchacím přístrojem.“
Nejlepší je ten úplnej závěr!!
Silné motocykly byly za poslední rok pro příslušníky americké námořní pěchoty nebezpečnější než iráčtí vzbouřenci. Při nehodách jich od loňského do letošního listopadu zahynulo 25, zatímco při akcích v Iráku jich padlo dvacet.
31. 10. 2008 20:16
Všech 25 příslušníkům námořní pěchoty, kteří zahynuli při nehodách motocyklů, mělo silné sportovní stroje, dosahující rychlosti přes 160 kilometrů za hodinu. Americká námořní pěchota se problémem už zaobírá. Generál James Amos řekl, že velitelé zkoušejí naučit „příslušníky US Marines přežít na těchto sportovních motocyklech“.
Ke stávajícímu výcviku jízdy na motocyklu je nově přidán druhý kurs zaměřený na řízení silných motocyklů.
Amos a další vysocí představitelé námořní pěchoty strávilí pondělí jen řešením problémů nehod na motocyklech. Z 200 000 kožených krků, jak se přezdívá příslušníkům US Marines, jich 18 000 vlastní motocykly. I v rámci US Marines dokonce existují vlastní motocyklové kluby.
Problém je vážný, protože tak vysoký počet příslušníků US Marines kdy při nehodách motorek nezahynul. Stejný problém řeší i americké námořnictvo, kde zemřelo při nehodách motorek za posledních 12 měsíců 33 lidí, tedy o šedesát procent více než před rokem. Podle úřadů ale přibývá nehod motocyklistů i mezi civilisty.
Armáda neví, čím je to způsobeno, protože při nich nezahynuli lidé mezi 18 a 19 lety, jak si mysleli, pět námořníků, kteří zemřeli při nehodách, mělo 25 let a dva dokonce 40.
Vojáci se motorek nechtějí vzdát
Problémem je, že i motocyklisté, kteří měli nehody, se silných strojů nemíní vzdát. Seržant Art Tucker měl už dvě nehody. Druhá byla téměř smrtelná. Zlomil si klíční kost, vymkl si rameno, přetrhl tři ramenní vazy, zlomil hlavici ramenního kloubu a tři obratle. „Nejhorší ale bylo zranění hlavy, při kterém jsem si pohmoždil mozek, což způsobilo krevní výron do mozku. Kvůli tomu jsem měl šest měsíců ochrnutou levou nohu,“ řekl Tucker.
Přesto dále řídí svůj stroj Kawasaki Ninja. Považuje to za nejlepší odpočinek: „Je to jako bowling, lezení po skalách nebo potápění s dýchacím přístrojem.“
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
Nevim cim to je, ale asi se vsichni dnes tak snazi o bezpecnost atd. a lidi (hlavne chlapi) si to nebezpeci kompenzujou jinde. Adrenalin dela svoje. Popravde to co me delalo dobre pred tremi lety: pridat rychle na rovince (citil sem z toho nebezpeci) uz je ted pro me nuda -pridavam jen kde muzu. Ted na okruhu kdyz se ucim se vzdycky posunu dal a zas se bojim, ale ten pocit kdyz to prekonam je uzasnej. Adrenalin v krvi... bez toho nebezpeci by to proste nebylo ono. Alespon pro me... A to se samo snazim jezdit bezpecne, ale popravde nejlepsi prozitek je, kdyz se clovek necha unest a oiske to tam.... Doufam ze sem to napsal aspon trosku srozumitelne Me to tak moc neprijde, ale budiz. Treba to nekdo pochopi
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)