Širší guma na Zephyra 1100
Širší guma na Zephyra 1100
zdravíčko pánové, potřeboval bych radu. Rád bych širší gumu na Zephyra ta 160 je na tak krásný stroj fakt užovka. Asi budu potřebovat šorší ráfek nejspíš 5,5 palce, ale má to háček chtěl bych aby se blejskalo jako to originální. Ptředstavoval bych si tam 180/55/17 jako má XJR 1300. Máte někdo nějakej nápad jak na to?
Zephyr 1100
nevim jestli ma nejaka serovka 5,5 na dratech?
jinak leda nechat si udelat rafek i s vypletem (excel, DID,...)
jestli se nepletu tak u excelu jedno kolo tak za 10? DID za 20, to vim.
PS nevim jak moc, ale slysel jsem, ze pojistovny se obcas zeptaj co mas za gumy, kdyz se neco stane.
(pokud teda neni me neznama cesta jak to dostat do TP)
ale doktor ti poradi, ten tam ma prej naky jiny kola...
btw. koukam ze novej clen a je hrrrrr do uprav zephyru, to se mi libi, bude o cem kecat
jinak leda nechat si udelat rafek i s vypletem (excel, DID,...)
jestli se nepletu tak u excelu jedno kolo tak za 10? DID za 20, to vim.
PS nevim jak moc, ale slysel jsem, ze pojistovny se obcas zeptaj co mas za gumy, kdyz se neco stane.
(pokud teda neni me neznama cesta jak to dostat do TP)
ale doktor ti poradi, ten tam ma prej naky jiny kola...
btw. koukam ze novej clen a je hrrrrr do uprav zephyru, to se mi libi, bude o cem kecat

CKC # 594
Sice pro vlastnosti motorky to je spis horsi, ale pokud ti jde opravdu jen o vzhled a nevadi ti spatny jizdni vlastnosti, vedel bych o cloveku, co dela stavby chopperu a tim padem i upravy ala rozsireni kyvky, vetsi rafek atd. Ale je od Kolina. Kdyz bys mel i tak zajem, napis PM a dam ti nejakej kontakt 

ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
Zdrahy, ne příští rok
jo, asi by se vyplatilo, ale ZX9R ani nechci, blbej posed na moji postavu
ne, jak si to nespáchám sám, enmám ten dobrej pocit
vyzvedávat si to z cizího servisu je jako sedět na tom poprvé a nikdy nevíš. Tohle mám fakt na hraní, ne jako stíhačku. To bych se asi dost bál
...viděl jsem na netu přestavbu v německu, z GPZ 900R na choppera,ale slintal jsem.Luxusní kousek.Byl kdys na autoscoutu na prodej.




Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
Jojo
apropo na ZX9R mám jen dobré vzpomínky
ale myslel jsem spíš koupit REXe i když třeba tohle... http://kawa.flexible.cz/viewtopic.php?t=4905 taky nevypadá marně
ona je devítka nádherný hybrid mezi supersportem a cesťákem..



ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
To Doctor : hmmmm a z jaký motorky tam máš tu 5,5 ráfek???? Zkus to zjistit. drátový kolo tam nechci to bych musel vyměnit i to přední. Mám právě sjetou tu zadní a v zimě budu kupovat novou, tak abych někoupil užovku a ono to nakonec šlo nějak lacině vyřešit tak 5000 bych dal ale víc ani ťuk to holt se smířím s užovkou
Zephyr 1100
aha, vidis jsem si ani nevsim, ze tam jsou lity kola, ja si automaticky myslel, ze tam jsou draty.
btw. jak to udelas, kdyz chces vymenit jen zadni kolo za sirsi a predni kolo menit nechces? To bude kazdy kolo jiny ne? (myslim paprsky)
to budes muset stejne menit kola obe, at uz oboji na draty nebo oboji lity.
btw. jak to udelas, kdyz chces vymenit jen zadni kolo za sirsi a predni kolo menit nechces? To bude kazdy kolo jiny ne? (myslim paprsky)
to budes muset stejne menit kola obe, at uz oboji na draty nebo oboji lity.
CKC # 594