Na předek bouraná nebyla, vytáhli mi ji z kontejneru a skládal jsem ji sám. Byla kapečku vytuněná a všechno narychlo přehazovali zpet na serii v americe. Po výfucích zůstaly jen nálepky Yoshimura a pod.
Jo Blesk GPR měl, ale tu předchozí generaci ta měla 8 poloh tenhle má 20. Před dvěma lety se s ním ještě chlubil tak nevím proč ho sundal
Problém byl v tom, že tahle značka neměla u nás zastoupení a jediná možnost, byla objednávka přímo z Ameriky a cena byla taky dost vysoká.
Ono je to těžko s tou sérií co vím tak aprilie montuje v základu vidle ohlins na některé modely, ale střeva v nich nejsou zrovna hi-tech. Tím nechci říct, že Kawasaki montuje nějaký šunt

to bych si nedovolil

. To můžou jenom ti pitomí novináři, kteří kawky pomlouvají, kde se dá. Mimochodem se mi dostal do ruky květnový Motohouse, kde byl test nových supersportů. Hned první debil ji poslal k zemi a když přišlo na hodnocení, tak tam napíše, že byl sice s kawou nejrychlejší, ale na první místo by dal stejně Hondu, protože je nejlepší. A to mu ji ani nepujčili protože rozmarasil tu desitku

. Když chci řídit nějakou ovci ( třeba omotanou v repsolu ) tak si přece nekupuju opravdový supersport.

sakra
