
obě jsou krásné
S tím souhlasím ... mám na Roadsmart najetých cca 6000 kilometrů (hodně po dálnicích) a ten zbytek po horských cestách v I a CH a je to fakt rozdíl. Na originálních Qualifierech to nebylo ono.KankX píše:...pred mesicem jsem nechal nazout na Z1000 nove pneu Dunlop RoadSmart (z vyroby tam byly Dunlop Qualifier - odlisne vsak od seriove prodavanych Qualifier) a teprve vcera jsem mel moznost vyzkouset jak se s nimi Zetko chova. Motorka je jak vymenena, konecne zmizel ten pocit ze s ni v zatacce slehnu (s puvodnimi pneu jsem tento pocit mel v kazde pomale zatacce), predtim Zetko neskutecne rozhodily vyjete koleje, takze to byl tanec, ted jede jak kdyby tam ty koleje ani nebyly. Proste se ted na tom Zetku citim asi tak o 200% lip jak na tech puvodnich pneu, fakt si ted muzu tu jizdu na nem uzit. Schvalne jsem zkusil jednu zatacku, ktera mi neda spat od dob ZR7 kdy jsme s Blankou jako batuzkem jen tesne nevymetli, v cca 150km/h, hluboky prikop. Na rexovi si ji obcas vychutnam mezi 160-170km/h a mam pocit ze je to tak akorat, na Zetku do tech 160km/h a velmi spatny pocit, toto vsak neplati po vymene pneu, vcera 180km/h a dala by se jeste vic (mel jsem tam fakt jeste velkou rezervu
No a jeste bych mozna mohl popsat zasadni rozdil mezi zadni pneu z vyroby a tou novou - kdyz zmerim jeji sirku suplerou tak je ta nova o 1,5 cm uzsi (samozrejme pri stejnem-spravnem rozmeru)
Tak uz jsem se vykecala muzu jit pracovat, .... proste mi to nedalo abych se s vami o to nepodelil