Scottoiler nebo sprej?
- Bosik
- Easy rider
- Příspěvky: 120
- Registrován: stř kvě 10, 2006 22:03:42
- Bydliště: Podivin u Breclavi
- Kontaktovat uživatele:
Scottoiler nebo sprej?
Objevil sem ceskou fy. dovazejici mazaci sadu na retez Scottoiler nemate s ni nahodou nekdo nejaky skusenosti? http://www.sensormet.cz/Home-Czech.htm
Kawasaki GPZ500S,r.v.92,US verze
- NRG
- Ghostrider
- Příspěvky: 3077
- Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
No v těch inzerátech píšou, že prý to až 7x prodlouží životnost řetězovky. To se mi zdá trochu nadsazený, ale i kdyby to bylo jenom 2x, tak by se to za chvíli zaplatilo. BTW někde na netu jsem četl návod, jak si takový zařízení postavit doma, bylo to tam i s fotkama, tak to zkusím najít.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::
:::: CKC#016 ::::
- Bosik
- Easy rider
- Příspěvky: 120
- Registrován: stř kvě 10, 2006 22:03:42
- Bydliště: Podivin u Breclavi
- Kontaktovat uživatele:
To me taky napadlo napadlo trubicky a hadicky by nebyl problem sehnat jen vymyslet zavislost kapani na podtlaku v motoru.Kdyby jsi nahodou neco objevil klidne napis na icq 212749429 byl bych vdecnej za kazdou radu.Kdyby nekdo chtel mam jen v angline montazni navod scotoileru mozna by to slo podle toho vystrachat
Kawasaki GPZ500S,r.v.92,US verze
- Bosik
- Easy rider
- Příspěvky: 120
- Registrován: stř kvě 10, 2006 22:03:42
- Bydliště: Podivin u Breclavi
- Kontaktovat uživatele:
Nekde na motorce mas nadobku se specialnim olejem ktera je napojena na podtlak s motoru,a podle toho davkuje olej tryskou na retez.Takze se o nej krome obcasneho dolevani nemusis starat a udava se o hodne delsi zivotnost retezučoud píše:Hmmm...popiste pls jak toto funguje? Jsem tak trosku mimo obraz...
Kawasaki GPZ500S,r.v.92,US verze
- BOB
- Easy slider
- Příspěvky: 647
- Registrován: úte led 31, 2006 01:40:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zustava jen otazka, kdyz to 2x zvedne zivotnost retezu, jestli nezaplatim 3x retez na oleji co to promaze a nezapominejte, ze rozety to asi moc neochrani, budou se min opotrebovavat jen clanky retezu, coz neni takovy problem koupit novy retez. Jestli to toak neni rosim o vysvetleni, nejak se technikou moc nezatezuju, mam na to lidi, ale nejaky prehled se snazim mit.
ZX-9R 2002
CKC #41
CKC #41

- NRG
- Ghostrider
- Příspěvky: 3077
- Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
JJ, asi tak. Ale zase je dobrý, že řetěz je mazanej pořád a ne jen v nějakejch intervalech jako sprejem a intenzita mazání se dá regulovat v závislosti na podmínkách, třeba v dešti si přidám.
Na řetězový kola to bude mít vliv v tom, že řetěz se míň opotřebovává, tím pádem se míň opotřebovávají kola (aspoň podle mě opotřebovanej řetěz kola pěkně ničí).
Na řetězový kola to bude mít vliv v tom, že řetěz se míň opotřebovává, tím pádem se míň opotřebovávají kola (aspoň podle mě opotřebovanej řetěz kola pěkně ničí).
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::
:::: CKC#016 ::::
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pánové já vám asi vezmu iluze.
Na řetězu se nemaže žádná vnější plocha.
Od výrobce je namazaný prostor mezi čepem a pouzdrem - tam je natlakovaný tuk a utěsněný O nebo X kroužkem.
Na čepu je ještě nasazený "navolno" váleček.
Maže se tedy prostor mezi čepem a válečkem.
Mazadlo které se na řetěz stříká je dvousložkové - jednu část tvoří nosné médium, které vyvzlíná dovnitř prostoru mezi čepem a válečkem a pak se odpaří. Sebou donese mazadlo. Proto se musí po nastříkání řetězu nechat motorka chvíli stát.
Mít namazaný řetěz zvenku je blbost. Spíš je to kontraproduktivní protože to mazadlo pořád trošku lepí a jenom na sebe nachytá bordel.
Takže systému který stříká při jízdě na řetěz olej prostě nevěřím protože co ten systém na řetěz stříkne z něho v zápětí odstředivou silou odlítne.
Takže bych se nadále držel spreje už jenom proto že při mazání si alespoň zkontrolujete vůli a případně si ho přitáhnete.
Takhle asi
Na řetězu se nemaže žádná vnější plocha.
Od výrobce je namazaný prostor mezi čepem a pouzdrem - tam je natlakovaný tuk a utěsněný O nebo X kroužkem.
Na čepu je ještě nasazený "navolno" váleček.
Maže se tedy prostor mezi čepem a válečkem.
Mazadlo které se na řetěz stříká je dvousložkové - jednu část tvoří nosné médium, které vyvzlíná dovnitř prostoru mezi čepem a válečkem a pak se odpaří. Sebou donese mazadlo. Proto se musí po nastříkání řetězu nechat motorka chvíli stát.
Mít namazaný řetěz zvenku je blbost. Spíš je to kontraproduktivní protože to mazadlo pořád trošku lepí a jenom na sebe nachytá bordel.
Takže systému který stříká při jízdě na řetěz olej prostě nevěřím protože co ten systém na řetěz stříkne z něho v zápětí odstředivou silou odlítne.
Takže bych se nadále držel spreje už jenom proto že při mazání si alespoň zkontrolujete vůli a případně si ho přitáhnete.
Takhle asi
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye