uškrcení ER-5
uškrcení ER-5
Zdravim, chtel bych se zeptat jestli si někdo nechával tuhle motorku uškrtit a kolik to případně stálo? Neví někdo kolik pak stojí zase odškrcení? Diky
- čoud
- Site Admin
- Příspěvky: 4340
- Registrován: stř led 25, 2006 12:30:49
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
No, heled, pred 2 tydny jsem se o tom bavil s Robertem Havrdou a skrtici kit stoji cca 10tkc, plus montaz (cca 1-2tkc)...ale take zalezi jaky je to rok vyroby, jestli v tento rok byla motorka homologovana v CR s 25kW, pokud ne, musel bys jeste projit statni zkusebnou, coz je dalsich asi 7tkc. Doporucuju spojit se s nejakym dealerem Kawasaki a nadiktovat mu svuj VIN, on je ti pak schopny rict, jestli to jde a kolik presne to bude stat...
Ale kazdopadne se priprav, ze to bude vic nez 10 litranku...
Ale kazdopadne se priprav, ze to bude vic nez 10 litranku...
Ninja 1000SX AKA Saxana
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019
Dik za odpoved o motorky sem se zacinal zajimat teprve nedavno takze tomu furt moc nerozumim...co znamena prosimte "motorka homologovana v CR s 25kW"? A když si tu motorku budu za 2 roky chtit zase odškrtit tak budu muset zase platit tuhle zavratnou sumu, nebo už jen za to vymontování toho kitu? Jak je to když se kupuje nová motorka? Tam je přímo nabízená 25Kw verze a nikde neni psany ze by se za ni neco priplacelo
- čoud
- Site Admin
- Příspěvky: 4340
- Registrován: stř led 25, 2006 12:30:49
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Jasny, vysvetlim. Homologovana v CR... = oficialne se v CR prodavala verze s 25kW vykonem. Pokud se nikdy neprodavala (tentyz rok vyroby), tak je nutne, jak jsem psal, projit statni zkusebnou, aby ti namereli, ze skutecne motorka ma tech 25kW.
Pokud budes chtit kit vymontovat, tak uz platis jen tu praci, nikoli cenu kitu. Nove motorky se standardne nenabizeji s 25kW, je tam pouze moznost si ji nechat seskrtit prave timto kitem.
Jaky mas rok vyroby?
Pokud budes chtit kit vymontovat, tak uz platis jen tu praci, nikoli cenu kitu. Nove motorky se standardne nenabizeji s 25kW, je tam pouze moznost si ji nechat seskrtit prave timto kitem.
Jaky mas rok vyroby?
Ninja 1000SX AKA Saxana
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019
Ono je to takhle pro každou motorku stoji jinak? To už je docela rozdil jestli 10 nebo 3 tácy... To si teda ještě musim zjistit kolik by mě to stálo u Suzuki GS 500 a Hondy 500... ty by mely bejt priblizne srovnatelny a jestli to bude nějak rapidně levnější tak koupi ER 5 ještě zvážim, kazdopadne dik za vysvetleni
- čoud
- Site Admin
- Příspěvky: 4340
- Registrován: stř led 25, 2006 12:30:49
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
U GS i CB bude stejna plus minus stejna, protoze jejich motor je klasicky karburator, u nehoz cca plati, co valec, to 5tkc pri seskrcovani. Kdezto ER6 uz je strikacka, stejne jako moje Ninja a tam se to jiz resi elektronicky, ne mechanicky a proto je cena o dost nizsi...
A jestli koupit ER5 vs. CB5 vs. GS5 - tam je volba si myslim jasna, vykon motoru je uplne nekde jinde...
Navic, nejde o to mit motorku opravdu seskrcenou, ale mit to v TP, ne ?
A jestli koupit ER5 vs. CB5 vs. GS5 - tam je volba si myslim jasna, vykon motoru je uplne nekde jinde...

Navic, nejde o to mit motorku opravdu seskrcenou, ale mit to v TP, ne ?

Ninja 1000SX AKA Saxana
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019
- NRG
- Ghostrider
- Příspěvky: 3077
- Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Mno Čoude, ER není nejvýkonnější z týhle trojky, jestlis to tak myslel - GS 45 k, ER 50 k, CB 58 k
Mantharis: v téhle kategorii ještě můžeš pouvažovat o Kawě GPZ 500, pokud teda nechceš vyloženě naháče. Jinak ty 3 motorky výše jsou celkem srovnatelný, kdysi jsem jezdil GS, ta (i když je nejslabší) je i nejlehčí a podle mě "nejhravější". Jediná nemá trubkovej rám, ale ocelovou napodobeninu deltaboxu, brzdy špičkový. Ve srovnávacím testu s ER-5 vyšla líp GS. CB je nejvýkonnější, ale i nejtěžší. Jinak se zkus podívat i na to GPZ. To má stejnej motor jako ER, ale s výkonem 60 koní, 3 kotouče (od r.92), polokapotáž. V půllitrové třídě je asi nejlepší.

Mantharis: v téhle kategorii ještě můžeš pouvažovat o Kawě GPZ 500, pokud teda nechceš vyloženě naháče. Jinak ty 3 motorky výše jsou celkem srovnatelný, kdysi jsem jezdil GS, ta (i když je nejslabší) je i nejlehčí a podle mě "nejhravější". Jediná nemá trubkovej rám, ale ocelovou napodobeninu deltaboxu, brzdy špičkový. Ve srovnávacím testu s ER-5 vyšla líp GS. CB je nejvýkonnější, ale i nejtěžší. Jinak se zkus podívat i na to GPZ. To má stejnej motor jako ER, ale s výkonem 60 koní, 3 kotouče (od r.92), polokapotáž. V půllitrové třídě je asi nejlepší.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::
:::: CKC#016 ::::