Přední tlumiče

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Odpovědět
Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Přední tlumiče

Příspěvek od MMKS » pon srp 18, 2008 19:27:16

Mám takový problémek. Pravidelně se mě deformuje ten pravý plechový chránič předního tlumiče (chrání tu kluznou plochu). Vypadá to, že asi občas narazí na šroub brýlí. Nikdy při jízdě jsem to ale nezaznamenal a nikdy jsem si nevšiml, že by tlumiče šli někdy tak moc nadoraz. A jak to, že jen ten jeden a ne levý?
Čím to může být (tlumiče mi nastavovali v Kawě Břeclav, abych je měl nastejno).
No a s tím souvisí i druhý dotaz. Sice jsem tady několika lidem poslal návod jak nastavit tlumiče, ale přitom sám nevím jak na to. Chci je udělat trošku měkčí, protože na naše silnice se tvrdé nehodí a dost odskakují a taky ve dvou cítím větší jistotu něž sám, ale nevím jak na to technicky. Vím, že u těch šroubků mám sledovat cvaknutí, ale někdy se mě zdá, že jeden šroubek otočím na cvaknutí větší zdálenost než ten druhý. A jak nastavit ty 17" matky, musí vypadat z pohledu zvrchu synchroně (výřezy stejným směrem, nebo zrcadlově)? Dost blbě se tam tím klíčem dostávám a tak se mě blbě odhaduje přesná dráha otočení a pak jsem zmatený a podle těch rysek se to dost blbě odhaduje. (Čím to otáčíte, nechci je moc požvýkat)
Dík
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » úte srp 19, 2008 08:28:28

Ty 17ky musí koukat oba stejně - základní nastavení je asi 19 mm tuším

Ta cvaknutí se počítají vždy od úplného povolení nebo utažení. Kliky můžou být trošku vzdálenější od sebe. Když máš otočit o 3 kliky doprava, otoč o 4 doprava a jeden doleva - líp si to sedne.

Max propružení zjistíš jednoduše - dej si na vidli kabelbinder těsně na gufero a projeď se. Gufero ti ho pak posune na max propružení a uvidíš.
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Re: Přední tlumiče

Příspěvek od Zdrahy » úte srp 19, 2008 08:49:02

MMKS píše:Mám takový problémek. Pravidelně se mě deformuje ten pravý plechový chránič předního tlumiče (chrání tu kluznou plochu). Vypadá to, že asi občas narazí na šroub brýlí. Nikdy při jízdě jsem to ale nezaznamenal a nikdy jsem si nevšiml, že by tlumiče šli někdy tak moc nadoraz. A jak to, že jen ten jeden a ne levý?
Čím to může být (tlumiče mi nastavovali v Kawě Břeclav, abych je měl nastejno).
No a s tím souvisí i druhý dotaz. Sice jsem tady několika lidem poslal návod jak nastavit tlumiče, ale přitom sám nevím jak na to. Chci je udělat trošku měkčí, protože na naše silnice se tvrdé nehodí a dost odskakují a taky ve dvou cítím větší jistotu něž sám, ale nevím jak na to technicky. Vím, že u těch šroubků mám sledovat cvaknutí, ale někdy se mě zdá, že jeden šroubek otočím na cvaknutí větší zdálenost než ten druhý. A jak nastavit ty 17" matky, musí vypadat z pohledu zvrchu synchroně (výřezy stejným směrem, nebo zrcadlově)? Dost blbě se tam tím klíčem dostávám a tak se mě blbě odhaduje přesná dráha otočení a pak jsem zmatený a podle těch rysek se to dost blbě odhaduje. (Čím to otáčíte, nechci je moc požvýkat)
Dík
Když sundáš řidítka, jde to s těma matkama snadno :)
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Uživatelský avatar
Motors
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 410
Registrován: pon čer 18, 2007 18:31:09
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motors » úte srp 19, 2008 09:42:50

Na seřizování něco takového? http://www.alda-moto.cz/e-shop/kat/tuni ... c-pruziny/

Sám sem to dělal golou.
KLE 500 -06 - prodaná
ZZR 600 -99 - šedá Míša - prodaná
>> CKC#606 <<

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » úte srp 19, 2008 09:42:58

Anebo si pořidíš něco takového: http://cgi.ebay.de/LSL-Gabelsterne-Gabe ... 286.c0.m14
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » úte srp 19, 2008 22:29:10

Motors píše:Na seřizování něco takového? http://www.alda-moto.cz/e-shop/kat/tuni ... c-pruziny/

Sám sem to dělal golou.
Tak pozor,tohle jsem si na Rexe pořídil a nepasovalo,když jsem jim to přeměřil,zjistili,že na něj vlastně vůbec nemají...

Je to taková vychytávka a machýrka!! Řek jsem,že si otvor sám upravím,ale zatím nebylo kdy,tudíž stále gola.Normálním maticovým klíšem se to fakt ožvejká... :vom:
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Kony15
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 64
Registrován: čtv led 31, 2008 21:01:08
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kony15 » pát srp 22, 2008 14:10:53

Já si udělal díru do kusu hlinku a zbytek dopiloval ...pohrál sem si stím a mám to v poho ...myslím že je to lepší než sebou vozit tuhle hvězdici která je navíc hnusná a hodila by se spíš na chopera než na supersport....
KAWASAKI Ninja ZX-7R The legend of superbike

Odpovědět