Potřeboval bych malé info ohledně standartního nastavní bohatosti směsy na karburátorech. (LEERLAUFSCHRAUBE-je to doufan ono?)
Mám kawasaki zxr 400-L r.v93 podle manuálu má být šroub vyšroubován 1a3/4 otáčky. Já ho standartně měl 2a1/4. Což by odpovýdalo typu ZXR400-H2 (to nemám ). Podle mě byla bohatější směs.
Mno tak my to nedalo a podle manuálu jsem nastavil na 1a3/4ot. seřídil podtlaky a hura to zkusit.
Byl jsem zděšen do 8000ot/min to tahlo stejne možna nepatrne mín. Ale od 8000 vejš to byla opravdu změna k horšímu. max rychlost spadla z 220 na 205km/h a když jsem to chtěl zvednout na zadek tak bez nároku...
Mohl by my někdo ujasnit které nastavení je správné? Protože ten rozdil ve výkonu je na 4-stovku brutální
