ZRX II
ZRX
Kdybych ho jen vystavoval, tak to bych toho mnoho nenajezdil, přeci je to motorka, musí jezdit, škrábanců mi je líto, ale bohužel mírný kopeček na parkánu a já měl za to že tam nechávám rychlost a jen jsem poodešel, tak rexoj se sklopil stojánek a už hajal na kamínkách, ještě že tam byl kufr, jinak by to odnesl určitě i zadní bllinkr, žebírka na motoru jsou docela v poho, jen pár ďubek. Za to mě Rex překvapil na dálnici mezi Olomoucí a Mohelnicí při schovce za kapličkou 250 a pak až konec tachometru. Neuvěřitelné myslím že se mi utvořil i hnědopruh. Chce to tlumič řízení. Je teda pravda, že když jedu do obce kde mají radar, tak mi to ukazuje o 5 Km víc cca, takže nevím jestli se ta chyba tachometru nestupňuje s rostoucí rychlostí, ale je to raketa.....
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Rex je k tomu náchylný pokud není dobře vyvážené přední kolo, většinou mi to začínalo dělat s postupným ojetím gumy. Letos zatím v pohodě, tlumič řízení je poznat, zatím jenom chválím. Zklidnilo se chvění, zklidnil rozkmit na výjezdu ze zatáček pod plynem, můžu pustit řídítka i když jedu s batůžkem a řízení nemá tendence se rozkmitat. Je to fakt poznat.MMKS píše:chlapy, jaké máte prosím zkušenosti s chováním podvozku Rexe při vyšší rychlosti. Někdy mi při vyšších rychlostech (většinou od 180 do 200 - pro mě max) se jakoby rozklepou řídítka. Řeším to ubráním a nebo nalehnutím víc na řídítka. Nevím jestli je to našima krásnýma dálnicema, nastavením podvozku, nebo špatnýma gumama. Teď mě třeba při 160 tak vybrovalo přední kolo, že jsem měl odkrvené prsty, ale na cestě zěpt už v pohodě, takže asi jen blbá frekvence hrbů na silnici. Ale při těch rychlostech nad 180 se mě to několikrát opakovalo.
Podvozek mám nastavený asi dost tvrdě, protože se mě zdá, že ve dvou to sedí líp.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
- Czert ZRX
- Easy slider
- Příspěvky: 663
- Registrován: sob bře 17, 2007 20:33:33
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
tlumič řízení
A když je tady řeč o Tlumičích řízení máte někdo nějaké odkazy kde na REXE sehnat ceny atd???
Já hledal a našel jsem minimum něco málo tady ale kvalita asi nic moc??? http://www.mpscorse.cz/produkty-tlumice.html
Já hledal a našel jsem minimum něco málo tady ale kvalita asi nic moc??? http://www.mpscorse.cz/produkty-tlumice.html
--------------
ZRX 1100 model 97 Police Version
Pomáhat a Chránit
LOL
ZRX 1100 model 97 Police Version
Pomáhat a Chránit

Re: tlumič řízení
To je trochu problém, to je jeden z mála tlumičů na 1100, na 1200 není (pokud je mi známo) nikde žádný. A i ten na jedenáctku předpokládá vrtání děr do rámu. A u 1200 je jinak řešeno vyztužení rámu za krkem řízení, takže to nepasuje. Takže zbývá samodomo:Czert ZRX píše:A když je tady řeč o Tlumičích řízení máte někdo nějaké odkazy kde na REXE sehnat ceny atd???
Já hledal a našel jsem minimum něco málo tady ale kvalita asi nic moc??? http://www.mpscorse.cz/produkty-tlumice.html

ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: tlumič řízení
Jo to je supr firma, Elvis by ti mohl dát reference, jak mu vyřešili reklamaci tak, že mu sebrali tlumič a přestali brát telefony....Czert ZRX píše:A když je tady řeč o Tlumičích řízení máte někdo nějaké odkazy kde na REXE sehnat ceny atd???
Já hledal a našel jsem minimum něco málo tady ale kvalita asi nic moc??? http://www.mpscorse.cz/produkty-tlumice.html
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
- blackbiker
- Easy rider
- Příspěvky: 189
- Registrován: sob led 05, 2008 13:56:11
- Bydliště: Teplice
Re: tlumič řízení
Hyperpro dela tlumice rizeni vcetne montazni sady - u nas jsem nasel jen tohoto prodejce http://www.bikerscrown.cz/tech.php?cil=1922 , ale chce se to jich zeptat co vse za tu cenu dostanes, protoze obchodni kod kterej tam u toho maj je jen na tu montazni sadu. Delaj ho v nekolika barvach a v provedeni active RSC(Reactive Speed Control) a non-Active CSC(Constant Speed Control) http://www.hyperpro.com/products/dampers.aspCzert ZRX píše:A když je tady řeč o Tlumičích řízení máte někdo nějaké odkazy kde na REXE sehnat ceny atd???
Já hledal a našel jsem minimum něco málo tady ale kvalita asi nic moc??? http://www.mpscorse.cz/produkty-tlumice.html
To je v pohodě, já měl hnědopruh v 250 cca. Věřím, že to s rostoucí rychlostí je větší odchylka měření,ale když byla ručička na rexovi na konci tachografu, jen mi vypadli oči z důlků a pak rychlý zavírání plynu. Stejně to je drsný oproti kapotovaný motorce, myslím si že tam byl problém v tom, že při takovýhle rychlosti je Rex hodně odlehčenej na předek a bez tlumiče to je na silný ruce a stejně to člověk moc neudrží, byl jsem teda moc rád, že jsem křečovitě držel řidítka a mohl přibržďovat zadkem, protože jsem neměl na to šáhnout na přední brzdu z důvodu křečovitého sevření řidítek. Už nikdy. Zkusil jsem si to co to umí a pohodlný to je do 200....MARTY píše:ano dnes jsem srovnaval dle gps...60-100 5 km 100-250 10km....max tachometrovych 315 a gps 300....pak jsem se posral a ubral plyn...mereno dvakrat v obou smerech...posral jsem se taky dvakrat...![]()
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Já tak rychle teda nejezdím ale když už se tak stane, tak mi to nic nedělá. Neklepe se, nevibruje, prostě nic... Nesmíš to zkoušet na dálnici Brno-Břeclav ale Brno-Mikulov. Tam se ukáže pravda.MMKS píše:chlapy, jaké máte prosím zkušenosti s chováním podvozku Rexe při vyšší rychlosti. Někdy mi při vyšších rychlostech (většinou od 180 do 200 - pro mě max) se jakoby rozklepou řídítka. Řeším to ubráním a nebo nalehnutím víc na řídítka. Nevím jestli je to našima krásnýma dálnicema, nastavením podvozku, nebo špatnýma gumama. Teď mě třeba při 160 tak vybrovalo přední kolo, že jsem měl odkrvené prsty, ale na cestě zěpt už v pohodě, takže asi jen blbá frekvence hrbů na silnici. Ale při těch rychlostech nad 180 se mě to několikrát opakovalo.
Podvozek mám nastavený asi dost tvrdě, protože se mě zdá, že ve dvou to sedí líp.
ZRX 1200 S, 03