ZRX II
chlapy, jaké máte prosím zkušenosti s chováním podvozku Rexe při vyšší rychlosti. Někdy mi při vyšších rychlostech (většinou od 180 do 200 - pro mě max) se jakoby rozklepou řídítka. Řeším to ubráním a nebo nalehnutím víc na řídítka. Nevím jestli je to našima krásnýma dálnicema, nastavením podvozku, nebo špatnýma gumama. Teď mě třeba při 160 tak vybrovalo přední kolo, že jsem měl odkrvené prsty, ale na cestě zěpt už v pohodě, takže asi jen blbá frekvence hrbů na silnici. Ale při těch rychlostech nad 180 se mě to několikrát opakovalo.
Podvozek mám nastavený asi dost tvrdě, protože se mě zdá, že ve dvou to sedí líp.
Podvozek mám nastavený asi dost tvrdě, protože se mě zdá, že ve dvou to sedí líp.
ZX-12R naked
Mám stejnou zkušenost, ve vyšších rychlostech předek znejistí, pomůže nalehnutí na předek. Dnes jsme s VW nastavili podvozek na default podle manuálu, tak jsem zvědavý jak se to změní. Hodně pomohla výměna pneu, ale stejně to bylo takové nejisté - problém je že zase foukalo jako sviňa a D11 kde se to projevilo je hrozná valcha - na kvalitním asfaltu jsem to posledně necítil.. Zítra to trochu protáhnu ve dvou a uvidíme
každopádně další věcí bude tlumič řízení..








ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
Dnes jsem s tím začal
předělat trochu elektriku z americké verze na evropu, výměna blinkrů (z typu cihla, na malé čiré), výměna zadního světla za čiré, zrcátka (velká černá pryč, malá v chromu sem - sice je tam prd vidět, ale vypadá to docela dobře)... další věci jsou objednané a teď budu čekat než dorazí...
nejsem moc trpělivej 



ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Zadní světlo chválím, ale zrcátka by měla být hranatý, aby seděla ke vzhledu ostře hranatýho rexe. Jo a číslo 3 sundat a dát Eddieho 21ZdrahyZX9R píše:Dnes jsem s tím začalpředělat trochu elektriku z americké verze na evropu, výměna blinkrů (z typu cihla, na malé čiré), výměna zadního světla za čiré, zrcátka (velká černá pryč, malá v chromu sem - sice je tam prd vidět, ale vypadá to docela dobře)... další věci jsou objednané a teď budu čekat než dorazí...
nejsem moc trpělivej

Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Podle mě nevyvážený kolo. Já mám předek nastavenej ve prostřed a i při 160-200 žádný kmitání ani házení jak ve dvou tak když jedu sámMMKS píše:chlapy, jaké máte prosím zkušenosti s chováním podvozku Rexe při vyšší rychlosti. Někdy mi při vyšších rychlostech (většinou od 180 do 200 - pro mě max) se jakoby rozklepou řídítka. Řeším to ubráním a nebo nalehnutím víc na řídítka. Nevím jestli je to našima krásnýma dálnicema, nastavením podvozku, nebo špatnýma gumama. Teď mě třeba při 160 tak vybrovalo přední kolo, že jsem měl odkrvené prsty, ale na cestě zěpt už v pohodě, takže asi jen blbá frekvence hrbů na silnici. Ale při těch rychlostech nad 180 se mě to několikrát opakovalo.
Podvozek mám nastavený asi dost tvrdě, protože se mě zdá, že ve dvou to sedí líp.

Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
- blackbiker
- Easy rider
- Příspěvky: 189
- Registrován: sob led 05, 2008 13:56:11
- Bydliště: Teplice
Mam stejny problem a jak jiz bylo receno i me pomuze jen nalehnutí na nadrz, ale proc se to deje nevim. Pokud se toho nekdo dokaze zbavit dejte prosim vedetMMKS píše:chlapy, jaké máte prosím zkušenosti s chováním podvozku Rexe při vyšší rychlosti. Někdy mi při vyšších rychlostech (většinou od 180 do 200 - pro mě max) se jakoby rozklepou řídítka. Řeším to ubráním a nebo nalehnutím víc na řídítka. Nevím jestli je to našima krásnýma dálnicema, nastavením podvozku, nebo špatnýma gumama. Teď mě třeba při 160 tak vybrovalo přední kolo, že jsem měl odkrvené prsty, ale na cestě zěpt už v pohodě, takže asi jen blbá frekvence hrbů na silnici. Ale při těch rychlostech nad 180 se mě to několikrát opakovalo.
Podvozek mám nastavený asi dost tvrdě, protože se mě zdá, že ve dvou to sedí líp.
Tak dnes jsme si dali výlet cca 250 km ve dvou - řízení jako po kolejích, úplně klidné až do 240km/h (víc jsem za to netahal). Jo a guma je do krajů
musel jsem si REXe osahat (mám naháče po asi 10letech) a potom už to šlo. U Kamýku nad Vltavou jsme našli takový hezký úsek s pár zatáčkami a slušným asfaltem - tak tam jsem se dvakrát otáčel a nejet v riflích, tak to bych to rval snad na koleno
Musím říct, že si zatím REXe doopravdy užívám!




Musím říct, že si zatím REXe doopravdy užívám!
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
ZdrahyZX9R píše:Tak dnes jsme si dali výlet cca 250 km ve dvou - řízení jako po kolejích, úplně klidné až do 240km/h (víc jsem za to netahal). Jo a guma je do krajů![]()
musel jsem si REXe osahat (mám naháče po asi 10letech) a potom už to šlo. U Kamýku nad Vltavou jsme našli takový hezký úsek s pár zatáčkami a slušným asfaltem - tak tam jsem se dvakrát otáčel a nejet v riflích, tak to bych to rval snad na koleno
![]()
![]()
Musím říct, že si zatím REXe doopravdy užívám!





ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
tak to jsem rád, že v tom nejsem sám a není to zase nějaká moje specialita, i když vám ostatním to samozřejmě taky nepřeju. Asi je to bonus k té adrenalinové motorce, protože když se mě to kolem 180km/h zavlní, tak bych se z toho pos*al.blackbiker píše:Mam stejny problem a jak jiz bylo receno i me pomuze jen nalehnutí na nadrz, ale proc se to deje nevim. Pokud se toho nekdo dokaze zbavit dejte prosim vedetMMKS píše:chlapy, jaké máte prosím zkušenosti s chováním podvozku Rexe při vyšší rychlosti. Někdy mi při vyšších rychlostech (většinou od 180 do 200 - pro mě max) se jakoby rozklepou řídítka. Řeším to ubráním a nebo nalehnutím víc na řídítka. Nevím jestli je to našima krásnýma dálnicema, nastavením podvozku, nebo špatnýma gumama. Teď mě třeba při 160 tak vybrovalo přední kolo, že jsem měl odkrvené prsty, ale na cestě zěpt už v pohodě, takže asi jen blbá frekvence hrbů na silnici. Ale při těch rychlostech nad 180 se mě to několikrát opakovalo.
Podvozek mám nastavený asi dost tvrdě, protože se mě zdá, že ve dvou to sedí líp.
Jinak důkaz, jaký je to universál, na co enduro, aneb Doktorův sen, aneb poslední 2 hodiny jsem měl co dělat





ZX-12R naked