Synteticky olej do ZXR4 ?

Uživatelský avatar
čoud
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 4340
Registrován: stř led 25, 2006 12:30:49
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čoud » sob čer 24, 2006 22:07:50

Jasny, nerikam, ze je spatne, dat tam plnou syn, ale pokud je motor zvykly na polo, asi bych ho neucil novemu...
Ninja 1000SX AKA Saxana
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » pon čer 26, 2006 07:25:52

Je fakt, že pokud ten motor běžel celou dobu na polo, tak by syntetika mohla uvolnit ty usazeniny a něco by se mohlo přicpat. No ale pokud ho vypláchne, tak bych se syntetiky nebál. Nebo jiná možnost je postupně přidávat syntetiku (při dolívání) a tak ho na ni "naučit" a potom už může dát celou náplň plné syntetiky.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » pon čer 26, 2006 07:27:38

A taky kvalita olejů jde pořád nahoru, já mám třeba v manuálu předepsanej olej třídy API SE-SF a ty už se snad dneska ani nevyrábí, možná nějakej nejpodřadnější minerál.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
Bosik
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 120
Registrován: stř kvě 10, 2006 22:03:42
Bydliště: Podivin u Breclavi
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bosik » pon čer 26, 2006 15:15:16

Skus dat do masiny M6AD treba by ta trida odpovidala a motorce nevadilo :D
Kawasaki GPZ500S,r.v.92,US verze

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » pon čer 26, 2006 20:27:14

:lol: A pak bych to šel do Kawasaki reklamovat, že jsem to tam nalil přesně podle manuálu :D
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
čoud
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 4340
Registrován: stř led 25, 2006 12:30:49
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čoud » pon čer 26, 2006 20:30:16

A to se vyplati... :twisted:
Ninja 1000SX AKA Saxana
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

no nevim,nevim...

Příspěvek od DoktorZRX » pát čer 30, 2006 14:23:10

NRG píše::lol: A pak bych to šel do Kawasaki reklamovat, že jsem to tam nalil přesně podle manuálu :D
:argue: Aby to nedopadlo jako se mnou a s mým ZZ-R v Brně v Asku:...zbav se tý motorky... :banghead:
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pát čer 30, 2006 14:27:27

No to je rada nad zlato :-/ Proč?
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » pát čer 30, 2006 14:31:28

To ZZ-Rko bylo 4kilo a japonská verze,takže žádný díly... :roll: (ale čekal jsem jinou odpověď v Kawě...)
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pát čer 30, 2006 14:36:44

Tak to je jasný.... měl jsem GSF400, podobnej bastard :-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » pát čer 30, 2006 14:49:48

Tak to jsme si mohli pobrečet na ramenách... :goodman:
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

zxr400

Příspěvek od DoktorZRX » pát čer 30, 2006 14:53:10

Jo a majitelé ZXR400 se nemusí bát,ta je Evropská. :wink:
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » pát čer 30, 2006 17:03:15

JJ, japonci mají snad u všech motorek čtyřstovkový verze určený pro jejich trh. Dokonce jsem něco četl i o čtyřstovkovým Goldwingu :D Fakt nekecám :D
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pát čer 30, 2006 18:01:55

nejen 400... bandit a dokonce i GSX se dělaly v 250...

a ten 400 goldwing je zde: http://www.motorbikes.be/en/Honda_GL_40 ... _1984.aspx
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
čoud
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 4340
Registrován: stř led 25, 2006 12:30:49
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čoud » pát čer 30, 2006 18:48:40

V 250 taky treba ZXR, CBR, FZR ...
Ninja 1000SX AKA Saxana
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019

Odpovědět