
Měření výkonu
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Tak lidi a je to v prdeli. Skusily dát druhé karbce z ninji co tam měli ( u ní nameřily 101 koní). A nic. Zapalovíní , vačky rozvoďák, filtr , airbox, svíčky, podtlaky vše je v pořádku. Nedošly na to čím toje. Zitra si pro ni jedu a mám to přívést po sezóně. Prý to celé rozeberou a uvidí se. Dobrá zpráva je, že chtějí za těch deset dní co se v tom vrtaly na brzdě jen symbolickou cenu , když na to nepřišli. Tak a teď mudrujte. Budu rád za každou radu.
P.S. Hondy sem v buchlákách stejně natrhal
P.S. Hondy sem v buchlákách stejně natrhal

Dak
CKC -015-
CKC -015-
- Lech
- Ghostrider
- Příspěvky: 2151
- Registrován: pát úno 17, 2006 14:07:30
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
škrtící klapky
A co škrtící klapky co jsou v difuzéru(-rech) ,když otočíš na plný plyn,otevřou se na maximum?Jsou pak zcela vodorovně?Myslým maximální průchod.Kdysi dávno tak kámoš zjistil u Suzuki GSX-R 750 (asi 89-90-tej ročník) že ne zcela se otevřely ty klapky.Tak tam cosi pošteloval a tomu bratrancovi co ju měl ju pravděpodobně odškrtil ze 100 koní(nebo 98?) co byla omezení kdysi v Německu.No a otevírali se až do vodorovné polohy=maximální průchod vzduchu.
mobil:732 654 530
ZX-12 R (02)
ZZR 1100 (93)
ZX-9 R (99)
CKC # 078
ZX-12 R (02)
ZZR 1100 (93)
ZX-9 R (99)
CKC # 078