-
Santík
- Příspěvky: 9
- Registrován: ned črc 06, 2008 22:34:01
- Bydliště: Olomouc
Příspěvek
od Santík » ned črc 06, 2008 22:48:18
Zdravim, nesetkal se už náhodou někdo z vás s tímto. Máme kawu ZX6R r.v.2001, na studený start s vytaženým sitičem nastartuju, motor se rozeběhne chvíli běží a pak z ničeho nic otáčky spadnou a motor zhasne pokud ho nepodřžím na plyně. Zahřátý motor pak běží už bez problémů. Měl jsem ji na seřízení karbců, ale řekli mi že karbce jsou O.K. a stejně pořád to samé. Prosím poraďte. Dík :?:
Kawasaki ZZR 1200
-
Dak
- Ghostrider

- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Dak » pon črc 07, 2008 07:34:30
Zkontroluj filtr. A taky jak moc ten sytič vytahuješ? Není dobré ho nechávat úpně naplno. Chvílu po nastartování ho pomalu stahuj, nech ho co nejmíň to půjde, ale ne tak aby skákali otáčky. A po krátkém prohřátí (cca minutu, dvě) ho stahni úplně nech zahřívat bez něj.
Dak
CKC -015-
-
farmář
- Ghostrider

- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
Příspěvek
od farmář » pon črc 07, 2008 08:12:59
Tak jak řekl Dak. Nejspíše ti jde dobře a sytič ti ji po chvíli dusí bohatou směsí.....po nastartování co nejdříve to jde ho postupně stahovat.

Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
-
Santík
- Příspěvky: 9
- Registrován: ned črc 06, 2008 22:34:01
- Bydliště: Olomouc
Příspěvek
od Santík » pon črc 07, 2008 14:30:37
Jasně, jenže když ho stáhnu tak zhasne motor, bez sytiče běží až když je zahřátá na 42 C. A jaký filtr myslíte palivový ?
Dík
Kawasaki ZZR 1200
-
Dak
- Ghostrider

- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Dak » pon črc 07, 2008 15:14:24
Filtr myslím vzduchový. Sytič stahni třeba na půlku, ale postupně, třeba až po půl minutě. Úplně až bude mnět těch 42 stupňů
Dak
CKC -015-
-
farmář
- Ghostrider

- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
Příspěvek
od farmář » pon črc 07, 2008 16:25:16
slovo postupně je postupně....nic není hned, ani Azor to tak neumí

Daku ty asi myslíš jestli nemá filtr zasr a nedělá moc velkej odpor, že?
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
-
Dak
- Ghostrider

- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Dak » pon črc 07, 2008 19:33:56
farmář píše:slovo postupně je postupně....nic není hned, ani Azor to tak neumí

Daku ty asi myslíš jestli nemá filtr zasr a nedělá moc velkej odpor, že?
Áno. Pokud mu to pak jede, jak říká normálně, tak benzinoví fltr je asi v pořádku. Zkontroluj vzduchoví.
Dak
CKC -015-
-
zx6rák
- Babyrider

- Příspěvky: 41
- Registrován: stř dub 09, 2008 23:16:14
- Bydliště: Praha 10
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od zx6rák » pon črc 07, 2008 20:07:03
Ahoj. Mám taky ninju 6ku modelový rok 2001 a taky jsem tu řešil sytič. Při startu ho dávám cca do třetiny, když je venku okolo 20 stupňů, chytne a po chvíli se začínají zvedat otáčky, tak mírně na sytiči uberu aby tam bylo pořád cca 2500 - 3000 otáček a pak už jen vypnu až začne teploměr ukazovat čísílka a jde to bez problémů

A pokud možno nesahat na plyn pokud máš vytažený sytič
Zelená dvouoká kráska = Kawasaki zx6r ninja
