KLR 650 600

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Odpovědět
Uživatelský avatar
zaky
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 44
Registrován: úte zář 12, 2006 20:17:36

KLR 650 600

Příspěvek od zaky » ned čer 22, 2008 21:03:42

Zdar , dá se dát do šestikila motor z 650 a případně i zlegalizovat? Dík

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pon čer 23, 2008 08:17:15

650 a 600 je identický motor.
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pon čer 23, 2008 22:13:40

Cha,leda prdlajs.Oba vypadají dost podobně,spousta dílů je zaměnitelných,ale zaměnit samozřejmě nejdou.Leda že by sis vzal svářečku a hrábl do rámu.KLR600 je v rámu uchyceno na pěti šroubech,KLR650 na třech.Nejsi první,kdo takto laboroval.Měl jsem ty motory vedle sebe.Prostě bloky jsou odlišné.
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » úte čer 24, 2008 08:22:25

Hm, může být, ale proč mám servisní manuál na KLR600/650/Tengai, kde je popis vyndání motoru včetně počtu šroubů pro všechny modely stejný a o rozbrusce tam není ani slovo? Přičemž ostatní rozdíly tam popsané jsou?

http://vitek.vellum.cz/manualy/KLR_600_650_German.pdf
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » úte čer 24, 2008 16:33:26

Většina operací v tom manuálu se vztahuje na 650.Tengai je stejná jak 650.Obě mají pevný rám.600 má spodní lyžiny šroubovací.650 drží vepředu na jednom šroubu,vzadu má dva na šířku bloků.600 drží vepředu dvěma šrouby a vzadu má podobné jak 650 plus jeden menší úchyt.Ten kdo by chtěl 650 v 600rámu by musel hodně předělat uchycení,a stejně by mu to nesedělo,650 má dole vypouklou olejovou vanu,bloky 600 jsou rovné,a přes tu vanu to tam taky nesedne.
Je to marný spekuloval jsem dlouho...
Ideální řešení se vyrobilo,a jmenuje se KLX,dle mého nástupce KLR600,a vychytanýma nectnostma řady KLR...
Škoda,že nemám fotky motoru 650...
Obrázek

Obrázek
[/img]
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » úte čer 24, 2008 16:39:54

Obrázek

Obrázek
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
zaky
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 44
Registrován: úte zář 12, 2006 20:17:36

Příspěvek od zaky » úte čer 24, 2008 17:05:28

Tak dilema je vyřešený a já budu muset dát dokupy šestistovku. Díky

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » úte čer 24, 2008 17:15:44

Nechci a nebudu se víc dohadovat. Nicméně jak jsem psal výše - v jiných případech tam jsou rozdíly mezi 600 a 650 popsané poměrně do detailu. O jiném uchycení motoru tam není ani slovo. Znovu jsem si to celé pročetl. To je info, ze kterého jsem vycházel. Bylo-li mylné, omlouvám se
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Odpovědět