KLR 650 600
KLR 650 600
Zdar , dá se dát do šestikila motor z 650 a případně i zlegalizovat? Dík
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Cha,leda prdlajs.Oba vypadají dost podobně,spousta dílů je zaměnitelných,ale zaměnit samozřejmě nejdou.Leda že by sis vzal svářečku a hrábl do rámu.KLR600 je v rámu uchyceno na pěti šroubech,KLR650 na třech.Nejsi první,kdo takto laboroval.Měl jsem ty motory vedle sebe.Prostě bloky jsou odlišné.
Jeden stačí....na všechno....
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hm, může být, ale proč mám servisní manuál na KLR600/650/Tengai, kde je popis vyndání motoru včetně počtu šroubů pro všechny modely stejný a o rozbrusce tam není ani slovo? Přičemž ostatní rozdíly tam popsané jsou?
http://vitek.vellum.cz/manualy/KLR_600_650_German.pdf
http://vitek.vellum.cz/manualy/KLR_600_650_German.pdf
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
Většina operací v tom manuálu se vztahuje na 650.Tengai je stejná jak 650.Obě mají pevný rám.600 má spodní lyžiny šroubovací.650 drží vepředu na jednom šroubu,vzadu má dva na šířku bloků.600 drží vepředu dvěma šrouby a vzadu má podobné jak 650 plus jeden menší úchyt.Ten kdo by chtěl 650 v 600rámu by musel hodně předělat uchycení,a stejně by mu to nesedělo,650 má dole vypouklou olejovou vanu,bloky 600 jsou rovné,a přes tu vanu to tam taky nesedne.
Je to marný spekuloval jsem dlouho...
Ideální řešení se vyrobilo,a jmenuje se KLX,dle mého nástupce KLR600,a vychytanýma nectnostma řady KLR...
Škoda,že nemám fotky motoru 650...


[/img]
Je to marný spekuloval jsem dlouho...
Ideální řešení se vyrobilo,a jmenuje se KLX,dle mého nástupce KLR600,a vychytanýma nectnostma řady KLR...
Škoda,že nemám fotky motoru 650...


[/img]
Jeden stačí....na všechno....
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nechci a nebudu se víc dohadovat. Nicméně jak jsem psal výše - v jiných případech tam jsou rozdíly mezi 600 a 650 popsané poměrně do detailu. O jiném uchycení motoru tam není ani slovo. Znovu jsem si to celé pročetl. To je info, ze kterého jsem vycházel. Bylo-li mylné, omlouvám se
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye