ZRX II
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Já tam mám 180 a žádnou změnu jsem nepoznalLUKER píše:Zdar chlapi, potřeboval bych radu ohledně zadní pneu na Rexe, mám 1100 a tam je origo 170, myslel jsem že bych tam dal 180, ale nevím jak se to dotkne jízdních vlastností, nemáte s tím někdo zkušenost.
Jo a ještě jedna věc, klín pod motor, nemáte někdo nějaký slušný odkaz, díky moc

Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
Když jsem Rexe koupil byla tam 180, chvíli jsem na ní jezdil a pak jsem dal 170 a subjektivně jsem měl větší pocit sucha a bezpečí.LUKER píše:Zdar chlapi, potřeboval bych radu ohledně zadní pneu na Rexe, mám 1100 a tam je origo 170, myslel jsem že bych tam dal 180, ale nevím jak se to dotkne jízdních vlastností, nemáte s tím někdo zkušenost.
Jo a ještě jedna věc, klín pod motor, nemáte někdo nějaký slušný odkaz, díky moc
ŽIVOT - TO JE EXPERIMENT !!
CKC 555
CKC 555
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
to by si take mel mit, protoze 170ka sedne do rafku tak jak ma a urcite se pak s ni pojede lip do zatacek nebot 180ka na rafku pro 170ku je rozplacla a v naklonu asi nebuda ta spravna "vyrobcem zamyslena" stycna plocha.Marťyn píše:Když jsem Rexe koupil byla tam 180, chvíli jsem na ní jezdil a pak jsem dal 170 a subjektivně jsem měl větší pocit sucha a bezpečí.LUKER píše:Zdar chlapi, potřeboval bych radu ohledně zadní pneu na Rexe, mám 1100 a tam je origo 170, myslel jsem že bych tam dal 180, ale nevím jak se to dotkne jízdních vlastností, nemáte s tím někdo zkušenost.
Jo a ještě jedna věc, klín pod motor, nemáte někdo nějaký slušný odkaz, díky moc



----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Já bych si jen dovolil podotknou, že podle mě není "rozpláclá", ale spíš "zavřená" a tím pádem je v zatáčkách nevyzpytatelná, musíš si hlídat úroveň náklonu, aby ti to neustřelilo. Každopádně 170 se dá ojet v podstatě na hranu, 180 na ráfku 5" na hranu neojedeš.KankX píše:to by si take mel mit, protoze 170ka sedne do rafku tak jak ma a urcite se pak s ni pojede lip do zatacek nebot 180ka na rafku pro 170ku je rozplacla a v naklonu asi nebuda ta spravna "vyrobcem zamyslena" stycna plocha.Marťyn píše:Když jsem Rexe koupil byla tam 180, chvíli jsem na ní jezdil a pak jsem dal 170 a subjektivně jsem měl větší pocit sucha a bezpečí.LUKER píše:Zdar chlapi, potřeboval bych radu ohledně zadní pneu na Rexe, mám 1100 a tam je origo 170, myslel jsem že bych tam dal 180, ale nevím jak se to dotkne jízdních vlastností, nemáte s tím někdo zkušenost.
Jo a ještě jedna věc, klín pod motor, nemáte někdo nějaký slušný odkaz, díky mocTakze zalezi jestli ti jde o vzhled nebo o jizdu
jestli o vzhled pak jdi do 200ky akorat nevim jestli ti jeste projde kyvkou
ŽIVOT - TO JE EXPERIMENT !!
CKC 555
CKC 555
ZRX
Nazdárek. Já osobně bych šel taky do tý 170, neboť ať kdo chce co chce říká, Rex je trošku koplikovanější na ty zatáčky. Měl bych jeden dotázek na zkušený rexaře. Objevil se v německu ZRX 1200 R. Chce za něj 3 700 e. Fotku mi ukázal kámoš jen takovou nedbalou. Dneska tam volal a údajně je to vymazlenej kousek. O víkendu tam jede, tak byho kdyžtak přivezl. Je to r.v. 1999 a najeto má 26 000. Nevím jestli do toho mám jít, že bych to vyměnil za eNko. Když mu zaplatím dovoz a přihlášení, dá se předpokládat olej atd. co se běžně dělá po dovozu, tak mi to vyjde na 100 tis a možná i kousek víc, když to bude chtít pneu a za ty prachy si myslím, že by se dal pořídit novější kousek. Teďka jde taky o to, jak to opravdu bude vypadat a jestli v německu má někdo potřebu stáčet kilometry. Co myslíte REXAŘI
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZRX
Tak za prve jeste v roce 2000 se vyrabel ZRX1100, takze rok 1999 je tak trochu mimo misu asi nejaka prestavba a co se tyka najetych km tak to je dnes tak ze pokud to kupujes opravdu od majitele pak stav vetsinou sedi, ale dnes se v Nemecku vyskytuje uz sposta nemeckych prekupniku kteri s motorkama kseftuji a manipuluji skoro jak u nas, takze je otazkou od koho je a kolik mel majitelu. Ale jak pisu rok 1999 je proste blbost prvni kusy ZRX1200 a bylo jich jen par byly vyrobeny koncem roku 2000, jinak az 2001. Tak si to preberZRX 1984 píše:Nazdárek. Já osobně bych šel taky do tý 170, neboť ať kdo chce co chce říká, Rex je trošku koplikovanější na ty zatáčky. Měl bych jeden dotázek na zkušený rexaře. Objevil se v německu ZRX 1200 R. Chce za něj 3 700 e. Fotku mi ukázal kámoš jen takovou nedbalou. Dneska tam volal a údajně je to vymazlenej kousek. O víkendu tam jede, tak byho kdyžtak přivezl. Je to r.v. 1999 a najeto má 26 000. Nevím jestli do toho mám jít, že bych to vyměnil za eNko. Když mu zaplatím dovoz a přihlášení, dá se předpokládat olej atd. co se běžně dělá po dovozu, tak mi to vyjde na 100 tis a možná i kousek víc, když to bude chtít pneu a za ty prachy si myslím, že by se dal pořídit novější kousek. Teďka jde taky o to, jak to opravdu bude vypadat a jestli v německu má někdo potřebu stáčet kilometry. Co myslíte REXAŘI

Jo a ke komplikovanosti Rexe na zatacky bych snad jen rekl ze to neni az tak pravda, jen je hodne rozmazleny na pouzite pneumatiky. Pokud tam nechas starou predni ktera uz vetsinou nema ten spravny tvar (ale vzorek ma jak novej), pak se musis s Rexem v zatacce poprat, pokud das obe pneu nove, pak se vetsinou nestacis divit jak jde vse lehce

no a nakonec jeste k te cene, za 100tis. nesezenes zadnej moc peknej kousek, leda by jsi mel hodne velke stesti a 1200R dokonce ani v tom nemecku

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
ZRX
Nazdárek. Nevím jestli to je 1200 nebo 1100. Myslel jsem si že R bylo už dřív ve 1200. Tak to děkuji za info. Tak to bude nejspíš 11. Má to ještě tu modro bílou proužkou. Údajně je to bez škrábance, ale to by se vidělo na místě. Už jsem viděl hodně rozbitýho rexe danýho moc pěkně dokupy. Záleží na tom jak to bude opravdu vypadat. Prostě koupit pěknýho Rexe není žádná sranda. děkuji za info Kanxi. Na eNko už je zájemce, tak by se vidělo. 90 tisíc by se muselo zaplatit v německu a 1500,- chce za dovoz, když by to byla 2. motorka v autě. Kámoš tam jede pro R1 a GS, takže Rex by byl 3. motorka v autě, tak by to bylo asi i levnější. To je vždycky tak, že když pro to nejedu přímo já, abych to mohl okouknout na místě. Kámoš dělá motorky už strašně dlouho, dokonce se na motocyklu 2007 umístil na 3. místě se svým showbikem. Nějakou motorku už taky dovezl a všechno zatím vypadlo moc pěkně. Vozí sice kapotovaný motorky, ale fakt v dobrým stavu. Občas přiveze nějakou lehce bouranou, tak ji dá dokupy a taky to po jeho zásahu vypadá moc pěkně. Vím, že je strašně těžký trefit nebouranou motorku s poctivýma km. To procento je tak malý, že by bylo velký štěstí na něco takovýho natrefit. Jdu mrknout na mobile.de. Díky za cenná infa
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909