






Tak doufám, že to takhle vypadá i v Japonský Kawěmao píše:bla blaa blaaa![]()
k veci, tu sa motorecky montuju. ja osobne proti Thajsku nic nemam, naopak, raz tam chcem ist turisticky a raz do kemputo ale ako to montuju,,, boohvie
![]()
![]()
![]()
http://www.ninja250thailand.com/board/i ... opic=114.0
hlášky od stříkačky neznám páč mám karbce (vím že je to FI signalizace - Failure Ignition, chyba vstřikování) řazení je poho, každá Kawina s citem pro věc padaj kvalty, jako po másle!Frki píše:Tak osobně jsem dalším majitelem zelené Kawy 250R. Sice už od půlky května, ale pořád strašně málo najeto. Na vině je málo času díky škole, díky bohu za letní prázky.
A neco k tématu.
V papírech jsem si o tom nic nepřešetl, ale v přístrojovce je nějaký bzučák. Dělá mi krapet starosti, protože se mi dvakrát při rozjezdu rozbrečel, a posledně fňukal i když sem tomu dal vyšší otáčky. Absolutně mě nenapadá co by to mohlo signalizovat. Odhad je jen, že je to jen nějaká chybná hláška, možná ohledně vstřikování. Jestli nějaký majitel o tomhle ví něco víc, budu rád za info.
A za další. Buď se mi to zdá, nebo tahle ninja ma sportovní převodovku. Když odhadnu idealní otáčky, tak se dá řadit bez spojky a lupne v tom naprosto přirozeně, a né jakobych u Jawy 350 nacpal vyšší rychlost na tvrdo (takovéto křup křup "doprdele doufám že mi nic neupadlo")
Tak hodně spokojenejch kilometrůFrki píše:Tak osobně jsem dalším majitelem zelené Kawy 250R. Sice už od půlky května, ale pořád strašně málo najeto. Na vině je málo času díky škole, díky bohu za letní prázky.
A neco k tématu.
V papírech jsem si o tom nic nepřešetl, ale v přístrojovce je nějaký bzučák. Dělá mi krapet starosti, protože se mi dvakrát při rozjezdu rozbrečel, a posledně fňukal i když sem tomu dal vyšší otáčky. Absolutně mě nenapadá co by to mohlo signalizovat. Odhad je jen, že je to jen nějaká chybná hláška, možná ohledně vstřikování. Jestli nějaký majitel o tomhle ví něco víc, budu rád za info.
A za další. Buď se mi to zdá, nebo tahle ninja ma sportovní převodovku. Když odhadnu idealní otáčky, tak se dá řadit bez spojky a lupne v tom naprosto přirozeně, a né jakobych u Jawy 350 nacpal vyšší rychlost na tvrdo (takovéto křup křup "doprdele doufám že mi nic neupadlo")
Gratuluju k voňavé žabce!Frki píše:Díky pánové. Až to trochu rozjezdím, tak bych se mohl taky dostavit k Hance. Zelená se neztratí.
A k té signalizaci. FI má na mašině svoji vlastní indikační kontrolku na palubce...takže nemám opravdu zdání co za zradu to je. Bude to spíš nějaká prkotina, asi bude nejmoudřejší zaskočit za dealerem.