Kolega z vedlejší garáže koupil překopané ZZR600 z 92 roku.Zadek origo, předek předělaný na cesťáka.Nefuguje mu kontrolka rezervy.Tož sem juknul do schématu (jsem servisák elektronik,tož cosi o tom tuším) a ejhle.Je tam z plusu napájené relé, z něho to jde na čidlo v nádrži, které když sepne tak se cívka relé přikostří.Relé sepne druhé relé, to tam je jen pro blikání kontrolky.Problém je že to v té nádrži není obyčejný plovákový spínač ale chová se to kurestvo jako termistor s negativní charakteristikou.Což jsem doma prubnul a taky že jo.V ledničce to má odpor cca 5k5 a ve vařící vodě cca 600 ohmů.Furt to ale není na sepnutí cirka 50-ti ohmové cívky toho prvního relé...jako by tam něco chybělo,komparátor úrovně který by spínal dále a podobně.Takže dotazy jsou :
1.hrabal se v tom někdo a má zkušenosti?
2.jak se to vlastně má chovat?Když zapnu spínačku,když je benzínu dost a jak při poklesu hladiny pod rezervu
3.je to čidlo origo,nebo tam patří fakt jen někaký plovákový spínač?
4.je tu někdo s touto mašinou z okolí havířova, kdo by mě nechal juknout na originální stav?
Díky za odpovědi. Vítek s Kawa GPZ500
Pomoc chlapi - problémna ZZR600 rok 92
No jo čoveče, to vím taky že by to běhalo s teplotou víc jax s hladinou, ale nádrž vypadá origo a to čidlo tam fakt je a chová se jak jsem napsal.Že by se mohlo jednat o termistor sem vyhrabal tady někde na diskuzi.Logiku by tam měl bezkontaktní spínač s plovoucím magnetem, nebo spínač ve skleněné trubičce s okolo plovoucím mafnetem na plováku...proto sháním někoho kdo to má v původním stavu.Pro případ že tam tím čidlem jen někdo ucpal díru.... 
